Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2011 16:50
Eniten kiinnittää huomiota silmiin JOTEN ÄLKÄÄS PEITTÄKÖ NIITÄ HIUKSILLA! xD Sitten ei ole mitään ulkonäkö vaatimuksii. Sellanen mukavan olonen vaan. Kyllähän sitä tavallaan eniten ehkä kiinnittää huomiota goottimaisiin poikiin mutta ihan tavalliset ovat minusta suloisia. Sitten pitää olla myönteinen näkemys elämään ettei murjota ja silleen. Tykkään ilosista ihmisistä jotka ei oo ihan normaaleja kun en itekkää oo. xDDD
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2011 12:30
Huomion kiinnittää vaatetus, pätee kaikissa ihmisissä. Yleensä tuijotan ihailevasti jotain tyyliä, vaatekappaletta tai asustetta.

Vältän kyllä tuijottelemasta, ettei joku loukkaannu, että kyylään häntä tuomitsevasti tai jotain (itselleni tulee heti ensimmäisenä mieleen negatiivisuus, jos joku katsoo).
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2011 14:24
Silmät ja huulet kiinnittää ainaski mun huomion :3
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 00:24
Erikoiset kasvonpiirteet, olkoon se sitten iso nenä tai pieni leuka, tai vaikka korkeat poskipäät. Seuraavaksi huomio kiinnittyy pituuteen, jota saa olla reippaasti tai vähemmän reippaasti. (: En ole kovinkaan nuuka. Ruumiinrakenne on myös tärkeä seikka, en tykkää linnunluisista äärimmäisen hoikkasista miehistä, vaan pidän siitä että on hieman lihaa taikka lihasta luiden ympärillä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 17.11.2011 16:22
En nyt muista, että onko tähän tullut jo vastattua, mutta vastaan silti.

Itselleni tärkeimpiä seikkoja/sellaisia juttuja joiden perusteella kiinnostun jostakin henkilöstä ovat silmät, kasvonpiirteet, ihmisen huumorintaju (sarkasmi puree aina, kuin myös synkempi huumori), nauruääni, hymy ja yleensäkin ajatusmaailma ja mielenkiinnonkohteet.

Monesti olen huomannut tykästyväni mielikuvitusrikkaisiin henkilöihin, joitka omaavat vahvat mielipiteet asioista. Ulkoinen habitus seuraa sitten perässä mutta tokihan se miellyttävä ulkonäkö on vain plussaa.

Lainaus: FilthyVictorian

Vahingossa saattaa iskee jonku alkoholistin kaupasta jos pullojen kilinää seuraa Älkää siis seuratko minkäänlaista kilinää.

Ei pitäisi vissiin sitten kilistä itsekään millänlailla. Miusta kun tuntuu olevan kiinnostuneita pääasiassa nuo viskintuoksuiset laitapuolen kulkijat..

Välistä tuntuu, että pitäisi vaan luopua kaikista kriteereistä ja ottaa tähän vierelle se, joka kestää mua ja mun päätä.
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2011 17:56

Lainaus: God Of Wind

Silmät ja huulet kiinnittää ainaski mun huomion :3

Meikällä sama juttu. Myös positiivinen luonne on tosi kiva plussa. Ihan oikeasti hauska ja hyväntahtoinen sarkasmi on tosi hyvä piirre!
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 30.08.2012 10:43
Itseäni miellyttää miehessä nimenomaan pituus. 182 cm lyhyenä kun käyttää vielä yli kymmenen sentin korkoja, on jätkässä se pituus ihana ja tärkeä asia.
Eli parimetriset ovat huudossa.

Kiinnitän miehessä huomiota hiuksiin, kasvoihin, hartioiden leveyteen jne.
Myös pukeutuminen on tärkeä asia.

Jos miehellä on hyvä purukalusto ja kaunis hymy, niin tottakai se miellyttää silmää.

Jos mies on gootti, kiinnitän huomiota meikkiin - kajaalit eivät saa olla levinneitä, ei puuterikasoja nenän vieressä jne. Onnistunut silmämeikki on jätkässä aina plussaa.

Ohhoh, kuullostanpas pinnalliselta.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2012 00:26
Itse Huomaan vaatetuksen ensin. Täytyy olla mustiin päin tietty ja siistit : D Renksupöksyt on aina yksi mun kuolaamiseni aihe. Sitten toiseksi kiinnitän huomiota jos on pitkä tukka. Mulle on melkeimpä ehdoton vaatimus et on pitkä tukka. Se viestii mulle jotenkin että miehellä on munaa : DD Sitten vielä enemmän näen sydämmiä jos ne pitkät hiukset on kiharalla Mitä kikkurampi sitä ihanempi! Vaikka jätkä olisi suosta nousseen näköinen naamaltaan niin voisin silti hiplata sen kikkuraa tukkaa ja sitten ottaa sakset, leikata ja pistää taskuun! 8D.. Eiku... Krhmn.. Ehkäpä mul on fetissi pitkään kikkuraan tukkaan?

Sitten se pituus. Miehen pitää olla pidempi mua muuten ei tule kauppoja : D No helppoa se varmaan onkin kun olen aikas tavallisen kokoinen (165cm).
Hmmm.. Sitten se naama.. Rakastan hieman kuoppaisia/suoria poskia ja korostuvia poskipäitä ja leukaluuta... grr.. : D Oi ja ne silmät! Jos on oikein mysteeriset silmät jotka katsovat kulmien alta hiuksien takaa ja siihen päälle ihana virnistys. Tässähän ihan innostuu haha, vitsi! xDD

Mitä pidempi isompi ja pelottavampi sen kivempi. Ei kuitenkaan mitään bodaria.

Ja itsestäänselvyydet: Näöllä ei ole koskaan mitään tekemistä sen kanssa jos on muuten ihana, kiltti, hauska, huumorintajunen ja plaa plaa plaa : P Itse ihastun hauskoihin tyyppeihin. Jos mua osaa naurattaa ja tulee mun typeryyksin räkättäen mukaan ni olen myyty
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2012 11:15
En nyt jaksa selailla oonko tänne ennen jotai kirjotellu, mutta asiaan. Itse en ikinä kiinnitä huomiota siihen onko kuinka göötti vai ei että se ei oo mulla ikinä se päällimäinen kriteeri. Yleensä on se joku tietty erikoisuus mihin kiinnitän huomiota, esim. jos on erityisen ihanat silmät tai huulet tai jotain. Nykyään tapaan aika paljon ihastua silmiin ensimmäisenä, niin kliseiseltä kun se kuulostaakin. Ja aika paljon tummahiuksisiin kiinnitän huomiota, ne vaaleatukkaset jää aina vähä taka-alalle.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 23:15
Ensimmäisenä huomion mulla vie tietysti se, että kuinka voimakkaasti erottuu massasta. Tusinateinit vilahtaa silmissä ohi ilman toista vilkaisua. Sitten kasvot, silmät etenkin. Omaan makuun hieman jöötimpi tietysti saa olla, mutta osaa ne muutkin tyylit yllättää. Sitte kroppa ym pieni lisuke, ja se, miten tasapainossa kaikki on. Mutta se nyt ei ole niin tärkeää enää.

Mutta jos haluaa huomion, kannattaa erottua massasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!