Gootti.net

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 23:13
kasvot herättää ensimmäisenä mielenkiinnon.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 00:01
Tämä onkin paha... Olen varmaan maailman nirsoimpia tapauksia ja toisaalta saatan kiintyä johonkin piirteeseen niinkin paljon, että unohdan pitkäksi aikaa, mikä mulkku kyseessä todella saattaa olla.

Ensimmäisenä minulla tulee aina luonne ja sellainen yleissivistys + älykkyys. Mieheni ei saa olla minua huonompi älyllisesti. Mieluummin niin, että saan katsoa hiukan ylöspäin kuin että saisin taputella päälaelle ja todeta there, there, ymmärrät kun oot iso.

Ulkoisesti... Hmm. Pidän sopusuhtaisuudesta. En pidä lihaskimpuista. Sellainen terveen näköinen keho on paras, V:n mallisella selällä ja kapealla lantiolla, mutta jostain syystä minua kiinnostaa myös sellainen särkyvyys ja linnunluisuus. Tummat hiukset ovat jees. Tärkeintä on varmaan kuitenkin katse. Terävä, karismaattinen, läpitunkeva katse. Sellainen, että vähän pelottaakin, kihelmöivän mukavasti. Pidän siitä tunteesta, että mies olisi niskan päällä.

VIHAAN akkamaisesti käyttäytyviä miehiä. Sellaisia sössöttävällä äänellä tyttömäisesti söpöileviä miehiä, jotka näyttävät koiranpentuilmeitä ja pahimmassa tapauksessa alkavat sönkötellä jokeltaen ärrävikaista teeskennellen. Sellainen saa aikaan välittömästi halun vetää nyrkillä naamaan. Jostain syystä gootti- ja etenkin emomiesten keskuudesta löytyy paljon tätä koiranpentukansaa... Toinen inhokkikohteeni ovat "mua kiusattiin koulussa, joten pönkitän nyt egoani leikkimällä älykästä, vaikka olen idiootti". Näitäkin on paljon. Ikävä kyllä näiden "äly" vetoaa hiukan yksinkertaisempiin tyttöihin, ja näillä jälkisuosituilla kilahtaa pissi hattuun. Asenne on silloin sellainen "kaikkihan mua nyt haluu" ja sitten tulee yllätyksenä, kun minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Pidän siitä, että mies pitää itsestään huolen. Vaikka muutoin olisi jopa suoraan sanottuna ruma, voi siisteydellä ja pukeutumiseen panostamisella saada aikaan kiinnostavan lookin.

Jos lähtisi oikein vaativaksi, unelmamies olisi älykäs, karismaattinen, ilmaisultaan lahjakas, tummahiuksinen, hyväntuoksuinen, puhdas, pukeutuu tyylikkäästi ja klassisin ratkaisuin, hän olisi huumorintajuinen ja myös viljelisi sitä huumoria (tilannekomiikka), pitempi kuin minä, keholtaan sopusuhtainen, hyväihoinen, hiukan mystinen, intohimoinen, pitkäsorminen, kaunissilmäinen ja teräväkatseinen, suoranenäinen, vaaleaihoinen... listaa nyt voisi jatkaa loputtomiin. Mutta suurin osa noista on yhtentekeviä piirteitä. Kunhan kemiat natsaavat mainiosti ja on jotakuinkin katseen kestävä, se riittää.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2010 04:33
Kokonaisuus ratkaisee, muttamutta.. Miehen pitää olla miehekäs. Mielellään urheilullinen, en pane lihaksia pahakseni. Hoikkakin mies voi olla pirun seksikäs, mutta yli- ja alipaino ei kyllä yleensä oikeen kolahda. Kasvot onkin sitten vaikeampi juttu, mutta sellanen ihan katseenkestävä naamavärkki on hyvä olla.
Pidän miehellä yleensä eniten siilitukasta. Sen kanssa ei voi pahemmin mokailla ja sopii oikeastaan melkein kaikille. (ellei sitten ole päänahka täynnä jotain palovammoja ja puukotusarpia ) Pitkät hiukset voivat olla myös upeat miehellä, kunhan ne ovat hyväkuntoiset ja PUHTAAT.
En pidä femiinisistä miehistä ollenkaan. Meikki, naisellinen ulkonäkö ja käytös saavat kiinnostukseni lopahtamaan jo ennen kuin se ehti alkaakaan.
Miesihanteeni on varmaan se aika perusklisee; suomalainen, pitkä, huumorintajuinen, kiltti jne. Mutta kuten aiemmin sanoin, kokonaisuus ratkaisee. Ennen kaikkea luonteen pitää natsata omani kanssa, muu ei sitten olekaan niin tarkkaa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2010 12:13
Mun huomion kerää miehet, joilla on pitkä musta tukka (ei mitää rasvalettejä) ja lävistykset tai tatuoinnit ei tietenkään oo pahasta. Pitkä nahkatakki tai maastohousut (tai jokku remmihousut) on aivan bueno miehellä. En pistä pahakseni jos mies käyttää kajaalia tms, mutta pinkit poskipunat ja ripsivärit menee jo sitten todella yli. Kajaali tai musta luomiväri tms = NJAMS!
Lihaksilla ei oo mitään väliä, yleensä nämä narut on sattunut olemaan juuri niitä mistä olen ollut kiinnostunut, mutta en toki kiellä niitä.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2010 01:39
Se voi olla kokonaisuus mutta joissain ihmisissä voi olla myös jokin viehättävä yksityiskohta joka kiinnittää huomion todella tehokkaasti esim. hampaat, silmät, puhetapa, ajatukset, olemus, tai hiustenväri.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 11.11.2010 18:51
Huh, ei uskalla edes lukea kaikkia vaatimuksia mitä tuolta löytyy Nyt tiedänkin miksi olen vieläkin sinkku.

Kyllä itse kiinnitän huomiota kasvoihin ensin. En sitten osaa kuvailla millaiset kasvot vetoaa, kun se on niin makuasia, ja en edes itse tiedä mikä kiinnostaa ja miksi. Mutta aina ne on tummatukkaiset (musta, ruskea, punainen tms.) naiset jotka herättää kiinnostuksen.

Jätän nyt luonteen tai ensivaikutelmat pois tästä, kun en jaksa kirjoittaa enempää. Se on vaan erikoista että joku kiinnostaa mutta joku ei. En lähde miettimään miksi niin on.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2010 19:55
No minulle on tullut sellainen mielenkiintoinen fetissi kuin oudot nenät Varsinkin jos nenä on oikein sellainen koukkunenä. Mistä lie tullut mutta jostain syystä näyttää järkyttävän hyvältä suurimmalla osalla miehistä.
Sitten on nämä pitkät hiukset jotka myöskin kääntävät katsettani.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 13.11.2010 17:04
Ylväs ja Uljas ryhti: sellanen Pimeyden Kuningatar-olemus ja pituus. Itse olen 190 pitkä niin kyllä sen naisen pitää olla 175 cm-> Jäntevyys. Yleensäkin BM-tyyli ja myöskin sellainen törkypunkslutka-tyyli kiehtoo myös (kunhan ei ole mikään humaani maailmanparantaja, haha!) . Pitkä musta nahkatakki yhdistettynä pitkään mustiin hiuksiin on jo vau! Ja aina tarkistan myös onko pitkät kynnet jos ei -> saapi mennä. Mulla on fetissi pitkiin kynsiin joten mitä pidemmät sen parempi! Nam! Eli semmonen aika perinteinen ja outo BM-mörkö on miun mieleen.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2010 16:21
Silmät. Rakastan jäänsinisiä silmiä. Ja kun niihin yhdistetään tummat hiukset. Lihakset tuovat kivaa bonusta, mutta niiden täytyy olla juuri ja juuri erottuvat, ei siis mitään hirveän isoja. Mieluusti minua pidempi (olen noin 170cm pitkä). Mahdollisimman puhdas ja vaalea iho, sekä puhtaat ja siistit hampaat. Pidän miehekkäistä miehistä, ainoastaan saatan hyväksyä kajaalin ja kynsilakan käytön.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 25.09.2011 23:29
Huomioni kiinnittää pitkä, parrakas, komea ja miehekäs mies. Nätit pojat eivät ole minun juttu.

Pukeutumisessa kiinnitän huomioni ehkä vähän rokimpaan tyyliin. Tällä en nyt siis tarkoita meikkaavia emopoikia (HUOM, meikkaavat goottipojat on sitten ihan eri asia!), vaan jotain tummanpuhuvaa ja tyylikästä. Esim. yhdistelmänä tumma bändipaita tai kauluspaita, tummat farkut ja hyvännäköinen huppari tai pikkutakki. Ketjuja saa olla ja hatut on plussaa.

Kommunikointivaiheessa kiinnostun äänestä, matala ääni saa minut hyrräämään. Läpänheitosta huomaa aika äkkiä sekä huumorintajun, että tilannetajun tai huonossa tapauksessa niiden puutteen.

Toki katseen kiinnittää myös muuten erikoisennäköiset tyypit, esimerkiksi hyvin hoidettu pitkä tukka on mahtava asia.

Edit. Pakko oli muokata yhtä lausetta selkeämmäksi kun häiritsi niin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit