Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:32

Lainaus: Kreivi Arvet

Todennäköisesti et tarkoittanut kilinällä pullojen kilinää vaan ihan jotain muuta kilinää

Minäkin pidän numismaatikoista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:49
Kappas, tähän aiheeseen en ole vastannutkaan.

Olen huomannut, että viime aikoina miesmakuni on muuttunut. Pitkät hiukset eivät enää kiinnosta, vaan lyhyet ja siistit ovat minun makuuni paljon vetävämmät. En pidä myöskään pyöreistä miehistä, ja hernekepeistä vielä vähemmän. Minuun vetoaa mies, jolla on leveät hartiat ja v-mallinen selkä, sekä kunnolliset käsivarret. Gootti-tyylisistä miehistä en oikeastaan pidä, en tiedä miksi. Miehen tulisi myös olla aika äijä, koska en ole itsekään siitä naisellisimmasta päästä, enkä haluaisi näin ollen olla se suhteen mies. Jostain syystä pidän myös pitkistä miehistä, pituutta tulisi olla väh. 180 cm jotta olisi minun mittapuulla ns. miehen mittainen. Pidän myös sinisistä tai vihreistä silmistä, ruskeat eivät oikein herätä kiinnostusta. Hieman bodattu mies saa myös olla.

Voi herran jestas kun mie olen nykyään kranttu!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:40

Lainaus: Iiriva

Olen huomannut, että viime aikoina miesmakuni on muuttunut. Pitkät hiukset eivät enää kiinnosta, vaan lyhyet ja siistit ovat minun makuuni paljon vetävämmät. En pidä myöskään pyöreistä miehistä, ja hernekepeistä vielä vähemmän. Minuun vetoaa mies, jolla on leveät hartiat ja v-mallinen selkä, sekä kunnolliset käsivarret.

On tainnut intti tehdä tehtävänsä
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 15:47

Todennäköisesti et tarkoittanut kilinällä pullojen kilinää vaan ihan jotain muuta kilinää

Joo vähä niiku semmost ketjujen kilinää
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2010 16:49

Lainaus: Swiine

Ois voinu olla myöskin rahan.. mieluummin kahinaa kyllä.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.07.2010 11:05

Lainaus: Swiine

Kyllä mies pitää löytää ruokakaupasta hyllyjen välistä äänen perusteella. Kätevää sitäpaitsi.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.07.2010 11:15
Oman huomioni kiinnittää kasvonpiirteet, etenkin jos ne ovat jotenkin erikoiset tai ns. liian täydelliset. Sen jälkeen huomio kiinnittyy varmaankin yleiseen olemukseen, ilmeisiin&eleisiin, hiuksiin, pukeutumiseen jne.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2010 12:31

Lainaus: Neiti Kooma

Kyllä mies pitää löytää ruokakaupasta hyllyjen välistä äänen perusteella.

Ai pullojenkilinän perusteella vai jonku muun kilinän perusteella?
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 17.07.2010 14:26

Lainaus: Neiti Kooma

Kyllä mies pitää löytää ruokakaupasta hyllyjen välistä äänen perusteella. Kätevää sitäpaitsi.

Vahingossa saattaa iskee jonku alkoholistin kaupasta jos pullojen kilinää seuraa Älkää siis seuratko minkäänlaista kilinää.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2010 16:11

Kaipa sitä kuka tahansa vilkaisee jos kuuluu laattalattialle tippuvan kaljakorin helähdys ja vertahyytyvä hysteerinen perkele!-huuto.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit