Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dark Soul
  • Lähetetty: 19.03.2009 21:47
Mikä siis kiinnittää goottipojan- tai tytön katseen? Onko se jos huomaa toisenkin olevan gootti vai mikä? Mihin te gootti.netin möröt kiinnitätte huomionne tytössä/pojassa?
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • • Muokkasi: Bloody Count
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:18
Minä kiinnitän ensimmäisenä huomiota silmiin ja kasvoihin yleensä. Pidän persoonallisista kasvoista joissa on kuitenkin jotain naapurintyttömäistä. Esim. joku Pamela Andersson tyyppi ei kiehdo lainkaan kun taas Naomi Watts saa silmät tippumaan päästä. Lisäksi luonnostaan punainen tukka ja pisamat saa extra pisteitä. Jos vartalosta puhutaan niin laiheliinit ei sytytä lainkaan. Laiheliinilla tarkoitan siis sellaista jolla ei ole yhtään mitään muotoja, ei peppua, ei lantiota, ei mitään muuta kuin luuta ja nahkaa. Julkkis esimerkkinä voisin mainita vaikka Hanna Partasen. Ei ole liian laiha eikä lihava vaan juuri sopivan ihanan pehmeä ja muodokas. Pienet rinnat ovat myös mieleen. Jos puhutaan puhtaasti goottitytöistä niin tässä olisi minun unelmien nainen:

Vaikka kukas hemmetti minä olen ketään arvostelemaan. Eipä ole ollut paljon vara valita.
Muokkausta:
Unohtui mainita että pidän pehmeistä käsivarsista, etenkin kyynär- ja olkapään alueella. En tiedä mikä niissä viehättää, mutta viehättääpä kumminkin.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:33
Mä tsiigailen tukkaa tosi paljon ja yleensä ekana. Yhellä tytöllä charnel hausis oli ihan mielettömän hieno deathhawk, sit ku vielä huomasin samanlaisen deathrock finland patchin jonka olin itekki diy:illy itelleni ni oli vaan pakko mennä jubaamaan. Mielettömän kiva tuttavuus ja sano lähtevänsä mun kanssa kattoo punkkikeikkoi joskus, ku kerto olevansa vähä ulkona niist!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:45
Yleensä yksinään ''yhteinen tekijä '' ei riitä.
Pitää lähestyä. Ja välttämättä kaikki gootit eivät tule keskenään toimeen.. Eikä kaikilla ole sama musiikki maku.

Itse kun niin moniruokainen olen (lue: perverssi) en juuri välitä laihuudesta, lihavuudesta ja muista.
Arvostan erityisesti persoonaa.
Mutta sitten jotain mistä en pidä.. En välitä Viktorialaisesta gootti-tyylistä. Liian Pitsikkäät korsetit on tylsiä. En pidä myöskään loli-asuista.. Liiotelluista meikeistä (josta silmistä lähtee perkeleesti viivoja ties minne). Voihan tietty olla astetta enemmän, kunhan on säännöllinen...
Enkä pidä siitäkään että naamasta roikkuu sellainen 14 lävistystä. Taikka siitä että alahuulessa on niin munta lävistystä että huuli roikkuu..En pidä ketjuista... hmmm..
Ehkä siis yleensä ottaen liian yleisistä kliseistä ja liiottelusta.
Näistä huolimatta on myös paljon asioita joista pidän (tyttö)goottipukeutumisessa..
(offtopic... Tuli mieleen cyber-gogglesit, pidän niistä... Mutta siitä siis tuli mieleen että tyttögoottien pitäisi käyttää useammin tavallisia laseja.. Sopis :3 )
Persoonasta myös sen verran, että avoinmielisyys on hyve...
Jos nyt jotakuta yrität saada kiinnostumaan itsestäs niin ... yksinkertaisesti lähesty häntä, kunhan suinkin voit... Yritä löytää ''yhteisiä tekijöitä'' samoja asioita mistä pidätte..
Parasta on kai aloittaa kuuntelemalla hänen puhetta (jollekkin toiselle) ja jos on siihen jotain sanottavaa niin sanoo..

Tuli kyllä kirjoiteltu ''goottinaismakuani''.. Mutta ulkonäköhän kiinnittää huomiota..
Olen mielestäni aika huono antamaan vinkkejä.
edit: kammoksun Nightmare before christmas ja Emily Strange-vaatteita.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:59
kaunis goottityttö.mutta millä kiinnittää goottitytön katse itseeni?asialle toivoisin tehtävän jotakin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.03.2009 00:16
Hmm. Tämänsuuntaisia ketjuja, tai aiheita joiden alle tämän olisi voinut laittaa olisi ollut parikin, mutta koska mitään aivan identtistä ei löytynyt, ja tämä tuntuu saavan vastauksia, antaa olla auki toistaiseksi. Seuraavista saattaa olla apua:
http://www.gootti.net/keskustelu/4_1706_0.html
http://www.gootti.net/keskustelu/4_499_0.html
http://www.gootti.net/keskustelu/4_812_0.html
http://www.gootti.net/keskustelu/4_938_0.html
http://www.gootti.net/keskustelu/4_493_0.html
http://www.gootti.net/keskustelu/4_1593_0.html

Muokkaan kuitenkin aihetta hieman paremmin yleispäteväksi, vastaavan jelpin tarpeessa saattaa olla joku poikakin.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2009 08:36
Gootti... Hmm. No en edes pidä itseäni varsinaisesti goottina, mutta mikä kiinnittää huomiota. Noh, niitä on paljon, olen kamalan ulkonäkökeskeinen,myönnän kyllä. mutta jos tyyppi on ihan aivoton ja huumorintajuton(=liian normaali) idiootti niin ei sitä enää pelasta täydellisinkään ulkomuoto.
Tykkään silmistä, varsinkin semmoiset jäänsiniset on kivat, samoin semmoset "jännän" vihreät, tai ruskeat.
Sivuprofiili on minulle joku perversio, sen TÄYTYY näyttää minun silmiini hyvältä.
Samoin pidän käsistä, varsinkin miesten.
Ja hiukset mielellään upeat, erityisesti pidän irokeeseistä(varsinkin punaisista) piikkitukasta, pitkästä tukasta(jos on hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa), pörröistä ja muuten vain huomiota herättävistä hiuksista.
Ja tottakai kokonaisuus, pukeutuminen yms.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.03.2009 13:52

Lainaus: Berzerker

Arvostan erityisesti persoonaa.
Mutta sitten jotain mistä en pidä.. En välitä Viktorialaisesta gootti-tyylistä. Liian Pitsikkäät korsetit on tylsiä. En pidä myöskään loli-asuista.. Liiotelluista meikeistä (josta silmistä lähtee perkeleesti viivoja ties minne). Voihan tietty olla astetta enemmän, kunhan on säännöllinen...

sulla on ihan samanlainen naismaku kuin mulla!

Lainaus: Berzerker

edit: kammoksun Nightmare before christmas ja Emily Strange-vaatteita

joo, sama täällä, mutta NBC asusteissa on ihan ookoo, onhan se rahastusta mutta omistan ite parikin NBC-laukkua.

itse topicin aloittajan ongelma tässä nyt jää vähän vähälle, mutta Heetterin muokkaamana aihe on tosi kiva, danke!

öö... vai pitikö sen olla juuri vastakkainen sukupuoli? Seurustelen kyllä miehekkeen kanssa, mutta musta miehet ei oo kovin esteettistä katseltavaa näin yleensä. Naisissa ihailen vaivannäköä ulkonäön vuoksi, ei sitä tarvin peilin edessä asua mutta ettei lähdetä kuin haudasta nousseena ( ; D ) kouluun tai baariin.

Jos ei ajatella vain ulkonäköä, niin luonteenpiirteenä huomaavaisuus. Aina on mukavaa, kun joku jaksaa sanoa ääneen että onpas sulla tänään nätti tukka. Ja vaikka esim. illanistujaisissa toiset tuntee toisensa ja toiset ei, niin on ihanaa jos joku siitä tuleekin juttelemaan ja yrittää vähän sulattaa sitä "sisäsiittoisuutta". //saatoin ilmaista asian vähän sekavasti, mutta yritin kuvailla erästä uutta ihanaa tuttuani, joka käyttäytyy näin kauniisti muita kohtaan. Häneen olisi helppo ihastua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2009 14:12

Lainaus: Cata

Ja vaikka esim. illanistujaisissa toiset tuntee toisensa ja toiset ei, niin on ihanaa jos joku siitä tuleekin juttelemaan ja yrittää vähän sulattaa sitä "sisäsiittoisuutta".

Minä yleensä pyrin tähän, paritkin illanistujaiset muistan kun porukka oli jakautunut tasaisesti kolmeen kuppikuntaan joista yksi istui olohuoneessa, toinen keittiössä ja kolmastyöhuoneessa. Sellainen ei ole kivaa.

Mutta, itse aiheeseen.
Kiinnitän miehissä yleensä huomiota huoliteltuun (tai vaihtoehtoisesti tarkoituksellisen huolittelemattomaan) asuun, ja hiuksiin. Valitettavan monet miehet jättävät hiusten laiton siihen että kasvattavat pitkäksi, värjäävät ja harjaavat takut pois. Se ei useinkaan riitä. Omassa miehessäni juuri iskin hiuksiin silmäni, hänellä kun ne olivat uskomattonan tuuheat ja kiiltävät ja hän jaksoi useinkin tehdä muutakin niille kuin vain harjata (tai vaihtoehtoisesti hän piti ne kiinni, niin että ne näyttivät siisteiltä laittamattomina).
Kumppania etsiessä pituus on aivan ehdoton vaatimus, muuten en juurikaan välitä minkä pituinen ihminen on.
Ja ulkonäöllisesti minut saa hurmattua lämpimällä hymyllä. Tietyn tyyppiset hymyilevät silmät vain aina valloittavat.

Minäkin kuitenkin ehkä enemmän kiinnitän huomioni saman sukupuolen edustajiin, naiset ovat kivaa silmänruokaa vaikka miehiin päin menenkin. Naismakuni on ehdottomasti klassikko, femme fatale. Minkä tahansa tyylin goottityttö voi periaatteessa olla (tyylillisesti) täydellinen femme fatale jos vain on pelisilmää, mutta harmillisen harvat onnistuvat. Onnistuineita tapauksista ei sitten saakaan silmiään irti.

Ja nämähän siis olivat vain ulkoisia puolia, käytöksestä ja luonteesta nyt en viitsi alkaa lässyttämään itsestäänselvyyksiä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2009 15:58
Hiukset. Ihan ykköshuomion saava asia, en tiedä miksi, mutta niin se vaan on. Upeat, pitkät hiukset vaan ovat yksinkertaisesti jotain ihanaa. Katse on sitten toinen, pälyilevä rusakko tai kuollut kala ei vastaa käsitystäni kiinnostavasta miehestä. Sen sijaan sellainen sopivan tarkka mutta kuitenkin rauhallinen katse - aaws. Kokonaisuus, sisältäen ainakin ryhdin, pituuden ja tyylin, on pakko mainita. Ei tarvitse olla mikään kaksimetrinen jätti, mutta jos nyt minua jonkin verran pidempi (joka ei muuten ole paljoa vaadittu).

Minäkin jätän nuo luonteenpiirteet pois, se olisi sen verran pitkä lista sekin. Mainitsen vain tietynlaisen rauhallisuuden, en siedä jatkuvaa ylienergisyyttä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!