Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 05.05.2009 00:57

Lainaus: Severana

Kyllä miehen pitää näyttää karulta

Kyllä! Kyllä! Karuus on oikea sana. Tietty renttumaisuus tai pahapoikamaisuus viehättää minua aivan älyttömästi. Hiiteen nämä "hyvä huumorintaju, huomioonottavainen, hellä, suloinen" ynnä muu shaiba, miehessä pitää olla särmää ja kolmen päivän parransänki (kyllä hieman pidempikin käy, mutta sitten jos se menee sellaiseksi, että sen saa jo letille niin olkoot kuinka pahis vaan, minä annan lapikasta ellei kyseessä ole Jack Sparrow)!

Minä en vaan kyllä pysty tajuamaan että ihmiset syttyvät tietystä hiustenväristä. Kaikki värit kun eivät todellakaan sovi kaikille, esim. hyvin monet näyttävät mustassa hiusvärissä lähinnä naurettavalta, sama koskee blondia. Blondissa ongelma on monen punertava tai kellertävä iho ja musta taas saa useat näyttämään hiirulaisilta.

Edit: Huomasinpa tässä etten ole vastannut tähän ketjuun laisinkaan ja hämmennän soppaa vielä hieman lisää mielipiteilläni.

Olen miettinyt tässä, että kun päädyn aina hieman nuts/alkoholisti/nisti-henkilöiden seuraan, että onko hulluus ynnä kumppanit jokin sellainen asia, mihin minä kiinnitän alitajuisesti huomiota toisissa ja toiset minussa, onko se jokin "hengenheimolaisuus" vai mikä? Elokuvissakin lempihenkilöhahmoni on aina se vankilasta päässyt parransänkimies, kun muu naisseurue diggailee siitä siloposkisesta maailmanparantajasta.
Sillä näin kun alkaa ajattelemaan asiaa, en tunne kuin pari henkilöä, joilla ei ole ongelmia alkoholin/huumeiden kanssa tai eivät ole juuri mielenterveysosastolta kotiutuneita, ja nämä kaksi henkilöä eivät ole mitenkään älyttömän läheisiä minulle. Yksikään seurustelu tmv. -kumppaninikaan ei ole ollut täysijärkinen (kamalaa puhua asioista näin humoristisesti, mutta ei pidä olla turhan vakavaa ).
Hengenheimolaisia tässä asiassa?

Saako tänne muuten ihan luvan kanssa ihkuttaa myöskin naisihanteitaan jos on nainen ja vastaavasti miesihanteitaan jos on mies?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2009 06:56

Lainaus: Faith Black

ei nyt ihan hengenheimolaisia, mutta omalla poikaystävällä eksät ovat lähestulkoon kaikki enemmän tai vähemmän hullujen kirjoissa. Kaikki ovat käyttäneet jotain psyykelääkkeitä, olleet laitoshoidossa mielenterveydellisistä syistä ja yhdeltä on otettu lapsi huostaan (jostakin paaaljon aikaisemmasta suhteesta, isä ei siis ole oma poikakaverini). Että ilmeisesti täysin sekopäät ovat omalla tavallaan viehättäviä.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2009 07:42

(kyllä hieman pidempikin käy, mutta sitten jos se menee sellaiseksi, että sen saa jo letille niin olkoot kuinka pahis vaan, minä annan lapikasta ellei kyseessä ole Jack Sparrow)

Voeh, kyllä se kunnon parta ja viiksetkin menee miehellä jos sopivat muuten, toisilla itse asiassa näyttääkin paljon paremmalta parta (ja viikset) kuin siloposket tai se parinmillin sänki.. Esim. sellainen Marco Hietala-partahan on mainio!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.05.2009 09:57

"hyvä huumorintaju, huomioonottavainen, hellä, suloinen" ynnä muu shaiba, miehessä pitää olla särmää ja kolmen päivän parransänki

Minusta pahapoika-ulkonäkö, särmä ja miehekkäät luonteenpiirteet eivät välttämättä ole ristiriidassa hellyyden, huomioonottamisen ja huumorintajun kanssa. Oma miehekkeeni on hyvä esimerkki aiheesta. Minua eivät kiinnosta lällyt ja tossutettavat lapamadot, mutta toisaalta eivät kyllä myöskään mitkään pettäjärentut joilla on väkivaltaisia taipumuksia. Kultainen keskitie. Naiset osaavat olla helkkarin nirsoja, ja sitten vinetään jos ei itse kelpaa "sellaisena kuin on"...

Minuakin usein sanotaan pelottavaksi naiseksi josta saa narttumaisen ja ylimielisen kuvan, mutta kun niitä kerroksia vähän kuorii, alta tulee esiin tällainen:

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2009 10:52
Aijaa, en olekaan vastannut tähän...

Huomio kiinnittyy ensin, niinkuin monella muullakin, hiuksiin. Ne ovat joko pitkät, keesinä tai niitä ei ole. Siinä kolme parasta vaihtoehtoa jotka miellyttävät suuresti! Värillä on siinä mielessä väliä että kaikkein houkuttavin on musta, mutta muutkin käyvät mikäli sopivat kantajalleen (tietty sen mustankin pitää sopia).

Toinen asia, hymy. Ideaali tapauksessa se olisi semmoinen joka saa minut hymyilemään takaisin. Siinä saisi olla semmosta kieroutta ja viekottelevuutta ja silmienkin pitää hymyillä. Hymy joka sanoo:"Tehdäänkö yhdessä tuhmuuksia?"

Kolmas asia, yleisvaikutelma. Siisti, huoliteltu ulkomuoto ei koskaan ole pahitteeksi. Siinä saa olla semmosta tietynlaista rähjäisyyttä... Maastohousut, reisitaskuhousut+maiharit on aina pettämätön yhdistelmä, nam.

Neljäs asia, tuoksu. Herkullisen tuoksuisia miehiä on vaikea vastustaa.

Mistä tämmöisiä saa?
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2009 11:29

Blondissa ongelma on monen punertava tai kellertävä iho ja musta taas saa useat näyttämään hiirulaisilta.

Totta viserrät:

minua kiinnostaisi kovasti nähdä minkälaisia teistä ovat Karut/rentut-pojat..
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2009 11:42

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Neljäs asia, tuoksu. Herkullisen tuoksuisia miehiä on vaikea vastustaa.

Erittäin vaikea vastustaa! Jos miehen tuoksu osuu kohdalleen, niin millään muulla ei enää siinä vaiheessa ole väliä. Tämä on varmaan syy siihen, miksi lankean omaan mieheeni yhä uudestaan. En vaan pysty vastustamaan hänen tuoksuaan. Hauskaa huomata, että muillakin on samanlaisia intohimoja, enkä ole ainoa pervo tämä asian suhteen!
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2009 15:12
Kyllä se on näin biseksuaalin näkökulmasta sukupuoleen katsomatta sama eli hyvä perse.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2009 15:35

Lainaus: Tristessa

hyvä perse.

Komppaan!
Ja näin naisena hippasen hassua sanoa, mutta kyllä minusta rinnatkin ovat ihan kauniita.

Oli tekstiäsi lukiessa kuin omaansa katselisi. Kenties ollaan vaan aina väärässä paikassa väärään aikaan. Ylipäätään, jos vastaan on koskaan tullut kukaan "ongelmaton ja normaali", ei juttua riitä lainkaan, tylsyys iskee - molemminpuoleinen ja ei siinä enää rautalangasta kukaan jaksa vääntää.
Niin kovin usein mielenkiintoiset ihmiset osoittautuvat tavalla tai toisella olemaan joko narkkareita, rosvoja, pervoja tai liian läheisriippuvaisia parilla psyyken ongelmalla varustettuna.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.05.2009 11:17
Hmm, vaikea lähteä määrittelemään mitään... lähes jokaisessa ihmisessä on jotain kiehtovia piirteitä kun oikein alan katsoa, siihen ei kyllä yleensä liity muuta kuin mielenkiintoa ns. taiteilijan näkökulmasta

Tietynlainen androgyynisyys sävähdyttää aina, tämä siis pätee kumpaankin sukupuoleen :P En kamalasti katsele bodattuja surffitukkamiehiä, sellainen sirous ja eleganttisuus on vaan jotain Pitää nyt mainita että sellainen huoliteltu ja mutkaton tyyli (esim. ihan perus musta puku) kääntää katseen, mutta aina vain parempi jos muutoin poikkeaa jotenkin massasta, esim. hiuksilla/lävistyksillä... vaikeaa selittää.

En osaa sanoa että sen pituinen ja värinen tukka ja sellaiset silmät miellyttävät, kokonaisuus on se mitä katson... ja tietenkin luonne/elämäntavat, mutta ne menevät jo senverta pinnan alle että tuskin kuuluvat tähän aiheeseen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit