Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2009 17:06
Pidän gooteissa siitä, kun he pukeutuvat asianmukaisesti.. liiat rämpsyt ja kilistimet pois.
Siis en ole ketään vastaan, mutta liika pukeutuminen saa minut voimaan huonosti, en voi sietää liiallisia cyber/lolita gootteja, rajansa kaikella!
Pidän goottien hiuksista, jos ne ovat puuhkeat ja pitkät ja ihanan väriset! Pidän itse liituraitamuodista! Pidän asiallisita gooteista, joilla on myös makua asiallisessa pukeutumisessa.
Mies gootteihin kiinnitän ehkä eniten huomiota luonteeseen ja asenteeseen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.03.2009 17:12
Täytyy sanoa että kyllä aivan ensimmäiseksi kiinnitän huomiota hiuksiin; rakastan pitkiä hiuksia, ne lisäävät miehen viehättävyyttä silmissäni välittömästi. Tämän jälkeen huomioni kiinnittyy miespuolisen henkilön kasvoihin, pituuteen ja yleiseen vartalonmalliin, jonka perään silmäilen vaatetuksen. Etsin siis ilmeisen alitajuisesti jonkinlaisia "heimosoturitunnuksia" sen lisäksi että henkilö on viehättävä. Pinnallista? Ei oikeastaan, kun asiaa tarkemmin miettii.

Vaihe yksi on siis läpikäyty.
Seuraavaksi, mikäli kyseessä on henkilö jonka kanssa voi tilanteen salliessa keskustella, kiinnitän huomiota huumorintajuun, ilmaisukykyyn ja älykkyyteen, joka yleensä tulee näiden kahden aikaisemman ominaisuuden jatkona. Boonusta ovat mm. yleinen tyylikkyys, musiikkimaku, hyvä itsetunto/itseluottamus (ilman että on sika tai itserakas mulkku) ja se että kykenee panemaan minulle vastaan flirttailussa ja piikittelyssä.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2009 22:39

Lainaus: Cata

itse topicin aloittajan ongelma tässä nyt jää vähän vähälle,

Eikä jää ollenkaan. Olette mallikkaasti keronut omia mielipiteitänne tähän asiaan. Kiitos, siitä. Ja Heetteri, oli hyvä idea muokata tätä.
Itse pidän ihmisistä jotka uskaltavat tuoda esille omaa persoonaansa. Kiinnitän myös huomiota hiuksiin, mutta silmät varsinkin ja hymy ovat tärkeässä asemassa. Kiinnitän myös huomiota paljon asusteisiin. Hattuihin, hansikkaisiin yms. Johtuu varmaan siitä, kun olen itse näitä asuste ihmisiä.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2009 17:33

Lainaus: Dark Soul

Kiinnitän myös huomiota paljon asusteisiin. Hattuihin, hansikkaisiin yms. Johtuu varmaan siitä, kun olen itse näitä asuste ihmisiä.

Samoin!
Tosin asusteitakin pitää osata käyttää tyylillä..
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2009 21:07
Tämän gootin huomion likoissa ensin vie Heetteriä mukaillen pitkähköt hiukset, pääsääntöisesti pikimustat sellaiset. Toinen katse kohdistuu vartalotyyppiin, pidän sirosta olemuksesta eli siro takamus. Ja kolmantena lopullisen huomion vie jos hän on gootti, ja näyttää itse vampyyriltä tai ns.mustaltasurmalta! Itse olen hiljaisemman puoleinen, en polta enkä juo ja arvostan todella samaa käyttäytymistä naisella korkealle. Täytyy vielä lopuksi todeta edelläolevan analyysin olevan suuntaa antava, toleranssin ollessa useamman piirun,useempaan suuntaan.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2009 21:11
Liiallinen polttaminen ja juominen on minusta ylipäätänsä ärsyttävä luonteenpiirre.. Katsomatta sukupuoleen.
Minusta tytöt jotka pitävät poikien asioista (mutta ovat tyttömäisiä) ovat kivoja, mutteivät välttämättä poikamaiset tytöt... (Jos nyt ymmärrätte niiden erot..Poikamainen käyttäytyminen siis)...En kyllä voi sanoa käyttäytyväni kuin useimmat tuntemani pojat.. (en kyllä silti ole käytökseltä tyttömäinen).
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2009 21:55
Ensimmäisenä kiinnittää huomioni yleisolemus, asenne, vaatteet ja muu harmaasta ihmismassasta erottuva Tyyli. Edellä mainittujen asioitten lisäksi pitkät hiukset.

Paremmin tutustuessa keskustelutaito, ei tarvitse olla kuitenkaan kovin puheliaskaan kunhan keskustelut ovat jotakuinkin tolkkuja. Ujous ei haittaa muttei avoimempi persoonakaan, riippuu niin paljon tyypistä muuten minkälainen on ajatusmaailmaltaan.
Besserwisserit saa näkemään punaista, samoin turhanpäiväinen tärkeily.

Huumorintaju on erittäin tärkeää sekin.

Musiikkimaku. Asian tärkeys riippuisi siitä onko pelkkä kaveruussuhde kyseessä vaiko lähempi.

Polttaminen miinusta vaan ei mahdoton, juominen ok mikäli osaa käyttäytyä fiksusti alkoholin vaikutuksen alaisenakin niin ettei aiheuta isompaa häiriötä ja/tai vahinkoa muille tai itselleenkään.

Eläimistä pitäminen on plussaa, muttei pakollista kunhan sietää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.03.2009 10:00

Lainaus: Berzerker

Liiallinen polttaminen ja juominen on minusta ylipäätänsä ärsyttävä luonteenpiirre.. Katsomatta sukupuoleen.

Eiväthän ne ole luonteenpiirteitä vaan tapoja.

Lainaus: Berzerker

Minusta tytöt jotka pitävät poikien asioista (mutta ovat tyttömäisiä) ovat kivoja, mutteivät välttämättä poikamaiset tytöt... (Jos nyt ymmärrätte niiden erot..Poikamainen käyttäytyminen siis)...En kyllä voi sanoa käyttäytyväni kuin useimmat tuntemani pojat.. (en kyllä silti ole käytökseltä tyttömäinen).

Voi olla naisellisen näköinen olemalla silti yksi jätkistä ja pitäen stereotyyppisen poikamaisista asioista.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.03.2009 10:44
Silmät kiinnostavat minua tavattomasti, joten ulkonäöstä ainakin ne. Samoin huulet, sopivan täyteläiset, muuhun kasvoihin sopivat huulet on myös huomiota kiinnittävä osa ihmistä.

Sitten riippuen kuinka auliisti/lollosti ne ovat esillä, niin "keuhkot" tietenkin, mies kun olen :d
Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 22:41
Rauhallinen, pitkä,vieno hymy ja tietysti gootti.

Ne herättää paljon huomiota mun silmissä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit