Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2012 10:16
Ihan ensimmäisenä tietysti vaatetus, etenkin yhtään erityiset vaatteet kinnittää huomion. Mieluusti mustanpuhuvat. Jos miehellä on vielä puhtaat, pitkät hiukset, olen myyty. Ja sellainen ihme piirre minussa että jos miehellä on punaiset hiukset, olen jo polvillani kosimassa hetken päästä.
Ja lävistykset totta kai! Ei se että naama on pelkkää metallia, mutta jos on muutama hyvin sijoiteltu lävistys niin sitä kummasti katsoo aina pidempään. Etenkin alahuulilävistys... :3
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2012 12:00
Hiukset, vaatetus ja siisteys. Jos tyyppi on huoliteltu(ei yli, vaan sillain sopivasti) niin huomioni kiinnittyy heti. Pidän kaikennäköisistä erikoisuuksista, mutta raja se mullakin on.. Itse pidän kyllä oikeasti hyvin laittautuneista cybermiehistä, mutta jos ko. tyyli ei tälle sovi yhtään, niin sitten envoi kuin kääntää pääni pois. Rastat, siis ei oikeat vaan ihan kuidut sivukaljulla ovat myös heikkokohtani ja pitkät hiukset Miehen pituudesta en kuitenkaan välitä.

Voisinpa itsekin tässä listata kivat ja ei niin kivat seikat, jotka kiinnittävät huomioni:

+ Huoliteltu ulkonäkö
+ Pitkät hiukset
+ Cybertyyli(jos se siis oikeasti on hienosti tehty ja sopii kantajalleen)
+ Yksinkertaisuus eli minua kiehtoo myös tavan hevarimiehet Kunhan hiukset ovat kammattu ja asenne on oikea = rauhallinen, kiltti..
+ Pieni määrä meikkiä, jos se kantajalleen sopii
+ Oikeasti hienot rässiliivit (vai miksikä niitä farkkuliivejä kutsuttiin missä on niitä bändimerkkejä..?)
+ Sivukalju + pitkäthiukset/kuiturastat

- Sotkuisuus
- Överiksi vedetty meikki
- Jos tyyli ei sovi kantajalleen yhtään
- Pitkä vaalea juurikasvu mustissa hiuksissa(siis sellainen tolkuton metrijuurikasvu, pieni ei haittaa)
- Öykkärimäisyys, jatkuva kaljanjuonti ja puheet siitä, miten kovaa on olla kännissä
- Liika värikkyys (esim. oranssi, sininen, vihreä.. tälläiset väri jotka ei sovi yhtään toisiinsa)
- Oikeat rastat, jotka on tosi sotkuiset ja epäsiistit ja LYHYET
- Mitäänsanomaton tyyli = tavis
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2012 21:51
Niin, ja voisi lisätä listaan, että jos käyttää mekkoja/hameita on aina +++++

+I might have a thing for cloaks
Kirjoittanut: ShadowPiratess (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2012 23:53
Hiukset. Kyllä kun kadulla vilahtaa ohi mies, jolla on pitkät, mustat hiukset ja pieni parta niin kyllä pää kääntyy tällä tytöllä. Ns. asiaankuuluva vaatetus plussaa, esim. pitkä takki tm. Mutta normisti: pitkät hiukset, parta ja tietysti miehen pitää olla allerkirjoittanutta mielellään päätä pidempi. Simple as that.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2012 20:35
Miehessä/pojassa tottakai pitkät hiukset, mielellään tummat, mutta kyllä jos tummiin on pukeutunut niin hyvin vaaleat hiukset hypnotisoivat. Vaatetuksessa tietenkin tummat värit, ketjut housuissa (yms. ihme remmit ja niitit), bändipaidat ja hupparit tai ihan pelkkä musta paita. Kunhan siitä ihmisestä huokuu semmonen energia, että ei olis ihan pissapää... Olen hyvä selittämään
  • Lähetetty: 10.12.2012 21:00
Tässä hauska lueskella, että ainakin jööttien päät kääntyy, kun kävelee ohi: Suurin osa sanoo miehille pitkien hiusten kiinnittävän huomion (Itse olen pitkätukka)

Mutta sama varmaan pätee naisillekkin: Pitkät hiukset ei varmaan ole ne joita huomataan helpommin, mutta uskoisin niiden olevan silti arvostetumpi ominaisuus naisillekkin, kun vertaa lyhyisiin hiuksiin.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.12.2012 08:09

Lainaus: Nyxeria

Mutta sama varmaan pätee naisillekkin: Pitkät hiukset ei varmaan ole ne joita huomataan helpommin, mutta uskoisin niiden olevan silti arvostetumpi ominaisuus naisillekkin, kun vertaa lyhyisiin hiuksiin.

itellä on hiukset polviin ja arvaa kuinka monta kertaa oon saanut osotuksia.
pikku lapset tulee aina ja kysyy oonko keiju,merenneito yms.
ja mä oon niinkuin APUAAAAAAAA!
no on ne aikuisetkin pelottavia ja vanhuksetkin tykkää hiplata hiuksiani........
  • Lähetetty: 11.12.2012 12:27

Lainaus: iPOP

oonko keiju,merenneito yms.

Sittenhän ne hiukset on varmasti hyvää mittaluokkaa

vanhuksetkin tykkää hiplata hiuksiani........

Tiedän tunteen, pelottavia ne on.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.12.2012 01:24

ja vanhuksetkin tykkää hiplata hiuksiani........

Lainaus: Nyxeria

Tiedän tunteen, pelottavia ne on.

Ai muitakin vanhukset ahdistelee :,D Munki hiuksia on ilolla hiplailtu ja kerran kaupassa eräs vanhus tuli mulle sanomaan kaikkien kuullen et olen kaunein nainen mitä se on koskaan nähnyt xD Oli pikkunen kuumotus silloin.. x)
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2012 20:16
Tietysti kiinnostaa jos poika/tyttö on gootti kun kerta itsekkin on. On jotain yhteistä. Ainahan se on hyvä kun toinen on vähänkin samanlainen; ajatusmaailma, pukeutumistyyli ym....
Minua pistää silmään juuri tämä pukeutuminen. Lävistyksillä ei niin ole väliä onko vai eikö ole.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!