Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2013 11:55
Pitkä puhdas tukka (värillä ei niinkään väliä), tyylikäs pukeutuminen (tummanpuhuva, sopii kyseiselle henkilölle, on siisti ja mietitty), komeat kasvonpiirteet, meikki, yleinen hygienia ja niin edespäin. Tietenkin kohtelias ja herrasmiesmäinen käytös pistetään merkille. Haltiavelhomaiset kaavut/kaapumaiset pitkät takit, miesten goottihameet ja viktoriaaniset vetimet ovat aina varma katseenkääntäjä. Parta sopii vain harvoille miehille, sekin ihan pienimuotoisena vain, parhaimmillaan ilman.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2013 00:24
Mulla on niin paha hiusfetissi ettei oo tosikaan Melkein millaisesta örkistä tahansa saa pari astetta vetävämmän, kun tukka on tarpeeksi pitkä. Olen pervo, tiedän. Taidan olla vielä kaiken päälle vanhanaikainenkin, sillä minusta miehen tukka on paras luonnollisessa värissään - mitä sitä turhaan pilaamaan esmes jollakin mustalla (vaikka teen niin omalleni onnellisen kuurona kaikille vastalauseille, joita miekkosen taholta joskus tulee).

Yksinkertainen, tummanpuhuva vaatetus miellyttää silmääni eniten - ei kiitos renksupöksyille, maastohousuille, lirpakkeille ja lärpäkkeille. Bändipaita vielä saa olla. Johtuu ehkä tottumisesta, mutta metallistit vetoavat meikäläiseen enemmän kuin gootit. Tai sitten tunnen itseni niin vulgääriksi resupekaksi verrattuna johonkin goottigentlemaniin että tuntuisi tyhmältä kuolata sellaisen perään. Onneksi on tuo oma metalhead tuossa niin ei tarvitsisikaan
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2013 02:49
Toki siististi toteuttettu tumma pukeutuminen ja siisti tumma meikki (olipa sitten koko helahoito tai vaan siisti guyliner) on viehättävää ja sellaista komistusta jää usein mielellään katselemaan, mutta se ominaisuus, joka tuntuu viehättävän kaikkein eniten on pitkä vaalea tukka. Tämän hetkisellä ihastuksella on myös kyseinen ominaisuus, yllätys yllätys.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 07.01.2014 14:24
Yksi nuorimies käveli tooooodella nopeaa vauhtia Turun Wiklundilla. Minulta irtosi voimakas energia, koska hän on vämpyyri, ja minä olen vämpyyri. Minä säikähdin, ja hän myös säikahti. Kotona olin hieman ihmeissäni. Eli sisäinen voima on tärkein, kuin pukeutuminen.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2014 22:48
Kun puhutaan ihan täysin ulkoisista avuista niin täytyy tunnustaa, että pitkät ja erikoisen väriset hiukset naisella on takuuvarma huomionkiinnittäjä - oli gootti tai ei. Huomiotaherättävän pitkät hiukset (vähintään olkapäiden yli) jo yleensä riittää, mutta ns. "scarlet red", sähkönsininen, neonvihreä, valkoinen/hopeanharmaa jne jne, varmaan ymmärsittekin jo, viimeistään naulitsee katseen. Nuo yleensä huomaa jo kaukaa.

Tietysti myös goottityyli, varsinkin niin sanottu "linnanneitotyyli" iskee minuun ja kiinnittää parhaiten huomion.

----

Näillä siis saa mun huomion jos nyt nähtäisiin sattumalta jossain maailmalla, mutta kyllä siihen huomion saamiseen riittää ihan kaunis hymy ja tervehdys. Ulkoiset avut silleen toissijaisia jos kemiat ei natsaa, niinhän se vain on.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!