Gootti.net

Mikä kiinnittää gootin huomion vastakkaisessa sukupuolessa?

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2009 13:36

Lainaus: Faith Black

Yksikään seurustelu tmv. -kumppaninikaan ei ole ollut täysijärkinen (kamalaa puhua asioista näin humoristisesti, mutta ei pidä olla turhan vakavaa ).
Hengenheimolaisia tässä asiassa?

Ei-ei-EI. Koska olen työssäni tekemisissä jos jonkinlaisen säätäjän kanssa, haluan tasapainoisen miehen, joka osaa pitää itsestään huolta ja järjestää asiansa ilman minua. Urheiluharrastus on aina plussaa. Sellainen mies, johon minä voin tukeutua ja saan olla välillä heikko. Se on joskus ihan paikallaan, varsinkin kun on tottunut hoitamaan kaiken itse ja olemaan aina se viimeinen, joka rintamalla kaatuu. (Tyhmä kielikuva, mutta en nyt muutakaan keksinyt tähän hätään.) Itsevarma, karismaattinen ja hoikka mies kääntää minun pääni. Ja pitkä, musta tukka...pakko se on myöntää. Väkivaltaan taipuvaiset ja mustasukkaiset miehet on ehdoton turn off.

Lainaus: Mystification

Niin kovin usein mielenkiintoiset ihmiset osoittautuvat tavalla tai toisella olemaan joko narkkareita, rosvoja, pervoja tai liian läheisriippuvaisia parilla psyyken ongelmalla varustettuna.

Minua nämä eivät voisi vähemmän kiinnostaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.05.2009 13:41

Lainaus: Mortti

En osaa sanoa että sen pituinen ja värinen tukka ja sellaiset silmät miellyttävät

Ei sitä loppupeleissä voi sanoa että x-tyypin henkilöt viehättävät aina, vaan se on se hetki, kun ihmisen tapaa, tietää heti pitääkö vaiko ei. Sen takia on vähän hankala aina vastailla selvästi tällaisiin kysymyksiin, että millainen mies/nainen kiinnittää huomion, kun meitä on niin moneen junaan täällä. En siis sano, että rentutkaan aina viehättäisivät (minulla on jo mielessäni eräs henkilö, jonka itse luokittelisin rentuksi/rentuhtavaksi, mutta joka ei nappaa minua sitten ollenkaan vaikka muut häntä pitävät suunnilleen jumalana!)

Lainaus: Berzerker

minua kiinnostaisi kovasti nähdä minkälaisia teistä ovat Karut/rentut-pojat..

Ääh, tämä on niiiin vaikeaa... Kuten edellä mainitsin sen tietää heti, kun henkilön näkee. Mutta voisihan sitä tähän heittää esim. näyttelijöitä, ja niinkin ilmiselvän kuin Hugh Jackman tai Norman Reedus.

Lainaus: Malys_

Esim. sellainen Marco Hietala-partahan on mainio!

*oksentaa*
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2009 20:37

Lainaus: Heetteri

Minun heikkouteni on vaaleat hiukset (yhdistettyinä sinisiin silmiin nam!), oikein syvän ruskeat silmät ja vino hymy.

Siniset silmät JA ruskeat silmät? O_o

Okei...selitin vähän epäselvästi. Tarkoitin että vaikka aito blondi ja vielä siniset silmät vetoaa minuun, mutta oikein ruskean ruskeat koiranpentu silmät kiinnittävät myös katseen.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2009 02:14
Aina kun minulta kysytään mitä katson miehessä ensimmäisenä, niin vastaan:

- levy- ja kirjahyllyä :P

Mutta jos mietitään muita asioita niin ( ei missään järjestyksessä) :
- Ruskeat silmät Mä oon vaan heikkona miehiin, joilla on ruskeat silmät. Niitä on vaikea vastustaa.
- Herrasmies. Mies, joka avaa oven, auttaa takin päälle, maksaa laskun ravintolassa, on kohtelias jne. kyllä vetoaa muhun. On ihanaa huomata, että mies arvostaa sinua. Mies alkaa heti vaikuttaa kiinnostavammalta, kun käyttäytyy kuin herrasmies.
- Vaatteet. Ei kiitos likaisia, hikisiä, rikkinäisiä (ellei ne oo silleen cool) vaatteita. Jos ei aikuinen mies osaa pestä pyykkiä ja huolehtia hygieniasta, niin antaa olla. Muuten tyylikäs olemus ja goottityyliset vaatteet kiinnittää kyllä aina huomion.
- Hiukset. Pitkät hiukset miehellä kyllä kiitos. Ja mieluiten mustat. Myös toinen puoli päästä kalju, toisella puolella pitkä tukka tupeerattuna on HOT! Saa takuuvarmasti mun huomion.
- Suutelutaito: Mies joka osaa suudella, noh niin Kyllä alkaa kiinnostamaan monet muutkin asiat sellaisen miehen kanssa. Mutta jos mies yrittää tukehduttaa naisen, henki haisee kuin kaiken kokenut komposti ja käyttää hampaita niin... joo ei. Unohdan sellaiset heti.
- Korut. Tykkään, että miehellä on koruja. Tyyliin sopivat korut kiinnittävät huomion. Pidän myös lävistyksistä, tosin rajansa niilläkin.
- Avoin ja sosiaalinen luonne, sekä pilke silmäkulmassa ovat aina plussaa
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2009 00:53
Minun huomioni kiinnittyy vastakkaisessa sukupuolessa ensin hiuksiin; pidän kovasti mustista tai ruskeista pitkistä hiuksista. Nätti varovainen hymy on myös kiva asia. Lävistyksiä saa mielellään ollaa, esim rengas tai kaksi huulessa, tai kulmassa. Luonteesta jos jotain, niin kun itse olen ihan parantumaton tunteista pitävä romantikko niin samanlaista jos löytyisi siitä toisestakin, ja tosiaan että pitäisi läheisyyttä ja tunteita arvossa. Hyvä olisi myös jos hyvät tavat kelpaisi, eli jos vaikka mies auttaa autoon, niin tämä nainen pitäisi sitä ihan ok asiana. Vaikea näitä vähän sanoa..sellainen mikä viihtyisi mun kanssa yökävelyllä ja pitäisi kiin kädestä. No eiköhän tämäkin "haave" joskus kävele vastaan ja laittaa poikki mun ikäni kestäneen sinkkuna olemisen.
Kirjoittanut: Musta Narsissi (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2009 01:25
Minä katson miehessä ja yleensäkin ihmisessä ensin kasvoja. En varsinaisesti silmiä, hymyä tms. vaan niitä kokonaisuudessaan. Toki nykyisen poikaystäväni ruskeisiin silmiin on ihanaa hukkua... Yleensä jään katselemaan kasvoja niin, että seuraavana tuleekin jo luonne, äly ja huumorintaju, kun on ehditty siinä ajassa jo tutustua paremmin. Vartaloa tulee katsottua harvemmin, usein vasta silloin, kun ollaan miehen kanssa edetty siihen vaiheeseen, kun heitetään vaatteet pois.

Lävistykset ovat ok, tatuoinnit enemmänkin - jos ne ovat mielestäni hienoja, ne sytyttävät haluni kuin paraskin afrodisiakum. Vaatteet taas... jos miehellä on korsetti, se ainakin kiinnittää heti huomioni, ja edellä mainituista ominaisuuksista riippuu, tuleeko siitä sen enempää. Niin, ja ne hyvät tavat. Herrasmiehiä ei ole koskaan liikaa.

Ja mitä tulee renttuihin rakastumiseen, kyllä minua viehättää vähän epäsiisti ulkonäkö. Parransänki ja repaleiset vaatteet, mmm... Hyvällä tavalla rentulla luonteella ymmärrän epäsovinnaista boheemiutta, joka niin ikään vetoaa minuun aina.

En voi kuitenkaan sanoa yhtä ainoata miestyyppiä, joka viehättäisi minua. Entinen ja nykyinen poikaystäväni - joihin molempiin olen tai olen ollut läpikotaisin rakastunut - eivät voisi olla erilaisempia. Kyllä se on lopulta kokonaisuus , ulkonäkö plus sisältö, joka ratkaisee.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2009 00:50

Lainaus: Mortti

Niin kovin usein mielenkiintoiset ihmiset osoittautuvat tavalla tai toisella olemaan joko narkkareita, rosvoja, pervoja tai liian läheisriippuvaisia parilla psyyken ongelmalla varustettuna.

Sama täällä :| No ei ehkä ihan kaikki, mutta suurin osa. Nykyään katson kyllä hyvin tarkkaan ketä alan tapailla! jos käsivarsista löytyy tuoreita viiltojälkiä, ihminen mainitsee psyykelääkkeistään, mielialat vaihtelee jatkuvasti (itkeenauraa samaan aikaan), valittaa joka asiasta, on vähänkin viitteitä alkoholismille ja/tai huumeidenkäytölle, ihailee kouluammuskeluja, on epäsiisti, puhuu vain itsestään jne. - Tommosille annan kenkää heti kättelyssä.
No, onneks nykysellä miehellä ei ole näitä ominaisuuksia! ollaan senverran pitkään seurusteltu, että tommoset piirteet olisi jo tullut esiin

Silmän iloa: Kokonaisuudeltaan komea mies. Pitkät hyvin hoidetut hiukset (väri on ihan sama). Komeat/kauniit Kasvonpiirteet, pukinpartakin voi olla. Viktoriaaninen gootti on jotain aivan komiaa mutta mitään vikaa ei ole myöskään hevari-metallisti- tyylissä Hieno tyylikokonaisuus komeaan urokseen miellyttää silmää kummasti Kun taas ernut ja emot lähinnä oksettavat erilaisuus- tavoittelunsa takia.
Luonne on myös tärkeä!
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.05.2009 19:31

Lainaus: Hiinokka

ja emot lähinnä oksettavat erilaisuus- tavoittelunsa takia.

Samat sanat tuohon emo juttuun. Ensin kiinnitän huomion hiuksiin ja kasvoihin yleensäkkin. Ja sitten vaatetukseen ja sen sellaiseen. Silmät tai niiden väri ei kiinnitä ensimmäisenä huomiotani. Pitkät hiukset=NAMSS (siis mies puolisilla henkilöillä). Minua kiehtovat myös miehet jotka käyttävät (siististi) kajaalia tai esim. valkoista puuteria. Haluan miehen joka on fiksu ja uskaltaa olla oma itsensä, ei mikään kamalan ujo tapaus. Juopottelioista olen saanut tarpeekseni... Gootti miehet ja hevaritkin ovat yleensä niitä houkuttelevimpia.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2009 13:16
Itsehän kiinnitän, ehkä kliseisestikin sanottuna, huomion ensimmäisenä silmiin. Siniset, vihreät tai ruskeat, kaikki kelpaa, mutta jos silmistä löytyy vielä jokin erityinen piirre (esimerkiksi ruskeista silmistä sinistä keskeltä, tai vaikkapa sinivihreistä silmistä sellainen kellertävä "kukka" iiriksen ympäriltä) niin johan lähtee jalat alta.. (Mainittakoon että nykyisen ukon ruskeisiin silmiin on pakko saada tuijottaa, niissä kun on eri sävyjä eri kohdissa ja aina tuntuu löytyvän jotain uutta )
Pitkät tai puolipitkät, mielellään mustat, hiukset nappaavat myös. Ja siistillä ponnarilla =

Toisena iskee hymy ja puheääni (jos sen vain pääsee kuulemaan), komea, ehkä hieman vino, hymy ja matala (mutta ei liian matala) tai seksikkään "käreä" ääni ovat myöskin kiinnostuksen herättäviä asioita.

Myös samanhenkisyydestä tulee "plussaa", goottimiehen tai hevarin kanssa ei tarvitse riidellä ainakaan siitä mitä musiikkia nyt kuunnellaan..
Vaatetus kiinnittää myös usein huomion, sillä jos on jotain vähän "silmiinpistävämpää" päällä, esimerkiksi pitkä (tai edes puolipitkä) takki jollaista ei (näinkin pienessä paikassa) ihan joka päivä näe, bondage- tai muuten vain "erikoisemmat" housut... Kaikki kääntää päätä

Jostain syystä muusikot kiinnostavat sairaanomaisesti, nykyinenkin löytyi yhteisen bändin kautta

Lävistykset (kohtuuden rajoissa tietysti, ehdoton ei naama-täynnä-rautaa-tyypeille) ja korvarenkaat on myös mielenkiintoinen asia, erityisesti sellaiset lävistykset joita ei (ainakaan näin pienessä paikassa) kovin usein miehellä näe.
Korujen kanssa taas vähän niin ja näin, ei liikaa mutta sopivasti..

Ei kukaan varmaan edes tajunnut näitä meikäläisen selityksiä
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2009 13:37
Eikös tässä pitänyt kertoa mihin kiinnittää huomiota eikä laittaa kilometrin litanioita ihannemies/naistyypistä joka asuastaa pään sisässä?

No, olisi aika yksitoikkoinen ketju toisaalta jos niin olisi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit