Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Miten teet ensialoitteen?

• Vastaa
Kaikkea sitä päähän tulee mutta kysympä kumminkin.
Oletetaan että olet sinkku. Näet todella komean/kauniin pojan/tytön.
Haluat tutustua tähän henkilöön lähemmin. Miten toimit?
  • Vastaa
Hihasta kiinni, moi!

Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen.

Minulla on sielu.

• Muokkasi: kuopassa
  • Vastaa
Kävisin puhumassa sen neitokaisen kanssa maailmanvalloitussuunnitelmistani. Se on aina hyvä veto. (Pitää vaan olla tosi vakuuttava.) Tytöt tykkää kun pääsevät tutustumaan tulevaan kosmoksen suuriruhtinaaseen.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Kävisin puhumassa sen neitokaisen kanssa maailmanvalloitussuunnitelmistani. Se on aina hyvä veto. (Pitää vaan olla tosi vakuuttava.) Tytöt tykkää kun pääsevät tutustumaan tulevaan kosmoksen suuriruhtinaaseen.

Ah.
Valloittaisit sydämeni välittömästi!

Itse varmasti hurmaisin henkilön puhumalla kasiaisista ja postimerkkeilystä.
Kukapa ei voisi olla kiinnostunut näistä mainioista puheenaiheista?
Noh, ei sentään.
Puhun kasiasfarmeista vain henkilöille, joista haluan päästä mahdollisimman pikaisesti eroon.

Jos näen mielenkiintoisen ihmisen, minä vain menen juttusille.
Aloitan yleensä keskustelun pienellä kehulla, jotta henkilö tajuaa miksi on huomioni kiinnittänyt.
Siitähän se sitten lähtee - jos lähtee.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vastaa
Vastauksena omaan kysymykseeni: Varmaankin kävelisin hänen luokseen ja heittäisin jotain tyhmää... Kuuntelisin kun naurun ääni täyttää huoneen. Poistuisin, menisin kämpille hakkaamaan päätäni seinään ja hokisin itselleni "Etkö sää nyt parempaa keksinyt."
  • Vastaa
Yleensä ei oo tarvinu ku hymyillä.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
kunhan joustavasti hankkiudun juttusille ja rupean jauhamaan vaikkapa säätilasta.
ainoa ongelma on se, että jos yrittää iskeä jotakuta, ei jutuille pääse. jos taas ei yritä iskeä, kohta yrittää jututuksen kohde.

naisilla on varmaan telepaattisia kykyjä tai sitten olemuksessa on rentoutta, kun ei yritä erikseen olla mielin kielin...

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vastaa
En uskalla tehdä aloitetta.. mutta jos tahdon,että hän huomaa minut,käyn pyytämässä tulta. Aina on tepsinyt...

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
en mie mitää osaa, en oo ikinä osannutkaan... -.- minulla on toiminut vain ensin tyyliin numeron saanti ja pitkä jutustelu...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Lilith
  • Vastaa
Minulla ei ole mitään erityistä taktiikkaa, asiat menevät yleensä omalla painollaan eteenpäin. Tähän asti juttelu tai tupakan pummaaminen on toiminut parhaiten...
Siis en ole mikään hirveä vamppi kun sanon noin mutten osaa selittää sitä vaan paremmin.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Harker, Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!