Oli melko vilponen maaliskuun päivä jolloin tapasin hänet. En olisi milloinkaan voinut uskoa että elämäni tulisi kääntymään kokonaan ympäri.. Näimme Dragulan järkkäämässä irc-miitissä (jonen ja itseni lisäksi vain tuo nimimerkin 'Mortale' tai 'tuulentytar' taakse piiloutuva neiti) ja juomiahan kellään ei tietenkään ollut :P Oli lauantai (muistaakseni) ja olimme sopineet että tapaamme Järvenpään juna-asemalla... Siellä hetken aikaa hortoiltuani näin ison nahkatakkisen ihmisen olutpullo kourassa, ja kuului huuto 'Chrys!' ja tiesin että minut oli tunnistettu

Sen ison ihmisen vieressä oli pienen pieni mustahiuksinen tyttö joka ensimmäisen kerran miellytti silmääni. No siinä hetken turistuamme päätimme siirtyä sisätiloihin. Tarkastelin moneen otteeseen tuota mustissa olevaa neitiä...
Pääsimme kuin pääsimmekin sisätiloihin hetkellisesti, kunnes päätimme lähteä ulos.. Löysimme itsemme ah-niin-pissismäisesti lastentarhan pihalle heittämään läppää sekä nautiskelemaan, mitä kelläkin oli. Siinä aika meni kuin siivillä, itse heitin hiukan flirttiä, olinhan hänestä kiinnostunut joten ajattelin että why not, ei mulla mitään menetettävääkään oo ja hänet halusin..
Tuli sen päivän 'loppu' kun ihmisten piti mennä kenen minnekin, minun vantaalle ja tämän neidin mäntsälään.. Siinä sit päätettiin (muutaman viestin jälkeen) et sunnuntaina otetaan uusiksi!
Noh, sunnuntaina sitten suuntasimme takaisin 'Jäkeen' ja pauhasimme jaskaa hiukan lisää.. Kiinnitin yhä enemmän huomiota häneen, sekä olin varma että jollen saa häntä en ota ketään muutakaan... Noooh, siinä puheltuamme huomasimme kellon taas rientäneen jo meitä nopeampaan ja suuntasimme taas koteja kohti. Pääsin kotio, lämmittelemään, ja siitä sitten alkoikin tämän neidin kanssa naputtelu.. Sinä yönä tuli n. 300 viestiä pistettyä, ja seuraavana päivänä suuntasinkin hänen luokseen.. Tuli juna-asemalle vastaan ja siitä sitten käsikädessä mentiin eteenpäin...
Se mitä sen jälkeen tapahtui, onkin jo eri asia, ja sitä en tänne viitsi rustailla, onhan täällä pieniäkin :3
Se täytynee vielä sanoa että kaikki oli tämän foorumin ansiosta, ja nyt killuu vasemman käden nimettömässä rengas.

Kiitos siis Mr.Kuopassa että sait meitä 'massasta poikkeavia' kasaantumaan samaan suuntaan!
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels