Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Päivä jolloin tapasin hänet.. - Sivu 10

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:41

Lainaus: Heetteri

Meillä käydään keskusteluja kuuttailemalla, örisemällä, schnuffaamalla, purisemalla ja surruttamalla.

Juu, purina myös kuuluu vakio keskustelumuotoihin. Kissaihmisiäkö? Ei varmasti.

Lainaus: groomeri

yleensä koirakin vielä osallistuu keskusteluun.

Meillä myös kissa on aktiivinen osallistuja.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.12.2008 21:18
Miten minulla on hämärän hämärä muistikuva, että noista söpöilyistä olisi puhuttu jossain muussakin ketjussa? Vastaan jokatapauksessa silti söpöilykysymykseen:

Kyllä tulee söpöiltyä, ja paljon! Pitäisi melkein kysyä miehekkeeltä lupa, saako näitä tietoja jaella, mutta kerronpa nyt senverran, että meillä on tapana kutsua toisiamme Mutuksi ja Ankeriaaksi. :3 Minä olen se Mutu. Nykyisin olen myös opossumi. :> Sitten on vielä lukuisia muita hellittelynimiä ja -tapoja, mukaanlukien myös ihan perus- mussukat ja kullat. Sanon rakastani myös aika usein hanimurmeliksi. Murmeli-sanaa käytämme kyllä sellaisenaankin toisistamme.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.12.2008 08:14
Sanon miestäni myös Mulperiksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.12.2008 11:03

Lainaus: Swanette

Miten minulla on hämärän hämärä muistikuva, että noista söpöilyistä olisi puhuttu jossain muussakin ketjussa?

Oli ikiaikoja sitten, mutta omana ketjunaan se ei herättänyt juurikaan keskustelua, joten otin vapauden sulkea ja siirtää sen...
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2008 00:54
Päivä tai oikeammin ilta oli kesällä 2000. Istuimme juomassa siideä kaverini kanssa puistonpenkillä, kun HÄN kulki ohitsemme ja pysähtyi kuitenkin juttelemaan meille kahdelle neitoselle. Kaverini nimittäin alkoi huudella jotain hänen peräänsä. Siitä sitten alkoi minun ja mieheni eli HÄNEN suuri rakkaus, joka on kestänyt jo 8,5 vuotta. RAKASTAN MIESTÄNI IKUISESTI!
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: warheart
  • Lähetetty: 20.12.2008 08:35
Tapasin el'ämäni rakkauden koulussa musaluokan edessä. En vaan voinu olla kattomatta häntä kokoaikaa. Sit mentiin tivoliin ja sen jälkeen oltiin yhessä pitkään, jotain vuoden luokkaa. Sit siitä vaan tuli loppu.
Nimistä sen verran että Mää olin yleensä homo tai otus ;D tai mitä millonkin keksittiin
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2008 10:09
Vielä meidänkin söpöilystä. Meillä on tapana hurista toisillemme ja puskea toisiamme kylkeen, kun toinen lukee tms (opittu kissoilta). Sitten on se, kun jompikumpi alkaa tehdä jotain aivan päätöntä, mutta samalla niin söpöä, esimerkiksi mieheni tässä eräänä iltana otti Viiru ja Pesonen kirjan, istui sängyn laidalle ja alkoi lukea sitä ääneen kissalle. Kissa on toki hyvin tärkeä keskustelukumppani ja se ottaa innokkaasti osaa keskusteluun.

Mieheni kutsuu minua hellittelymielessä mangustiksi ja mussukissiksi. Mussukissi on tosin minun ja kissan yhteinen lempinimi, muistutamme kuulemma niin paljon toisiamme (varsinkin kun nukumme yhdessä päiväunia).
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.01.2009 22:03
Silloin oli kiva lämmin auronkoinen kesä päivä ja olin yhden kaveri poikani kanssa kaupungilla ja hän sitten esitteli minulle parhaan kaverinsa josta mietin heti että vau mikä söpöliini x) Ei siinä sen kummempaa tapahtunut,istuskelimme kaupungilla.Myöhemmin sitten olimme yhdessä juomassa ja ilman mitää estoja menin istumaan tulevan kultani syliin ja hetken päästä jo suudeltiin.Siitä se sitten lähti ja huomenna tulee vuosi ja 3 kk täyteen

Ja meidän söpöilysitä kans sen verran että on meillä toisillemme kaikkia ihmeellisiä kutsumanimiä ja niitä en nyt tässä sano ku ne on niin insaideja xD Ja sitten on tietysti nää perus kullat ja murut ja rakkaat
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2009 14:14
Joo silloin tais sataa pikkasen lunta. Oli ilta, aurinko oli jo laskeutunut. päivä oli 29.11.08.
Olin menossa kamyn(kuopion anime ja manga yhdistys) allnighter tapahtumaan jossa valvotaan koko yö ja puhutaan paskaa ja katotaan animea. Tän nykyisen tyttöystäväni näin sitten siellä ja tutustuttiin ja vieläkin hän jaksaa kestää minua.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 14:03
Necroaction >9000!

Alunalkaen kumpikin seurusteli vielä tahoillaan, ja olin sitten Heetterimäiseen tapaani kettuillut jätkälle gootti.netissä kirjoitusvirheistä tai jostakin. Ensimmäisessä kahvilamiitissäni kävi sitten ilmi että kyseessä oli hän, ja kaveripohjalta jatkettiin irc-kanavalla satunnaisesti löpisten. Viime kevään lopulla miekkonen kutsui minut kylään kun olin äidin luona kissavahtina, mutta en sitten mennyt; heitin vain kiusallani että "koettaisit kuitenkin iskeä", ja koko juttu unohtui jälleen, molemmilla oli säätöä muiden kanssa...sitten tuli Tuska '08. Kepeätä flirttiä, kaverillista kiusoittelua, kepillä jään koettamista, ja lopulta heitin puolivakavasti että mitä jos hän tulisi yöksi. Tulikin, sitten lauantaina.

Seurasi säätöä. "Ei me seurustella, eikä edes haluta", molemmat sanoivat itsepäisesti, vaikka valtaosa viikosta meni toisen kanssa pupustellen ja ikävä tuli heti kun toinen meni jonnekin. Vihdoin joskus syksyllä myönsimme että seurusteluahan se oli ollut melkein heti alusta asti.

Ja nyt 28.6. tulee vuosi täyteen Jonepeikon kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit