Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Päivä jolloin tapasin hänet.. - Sivu 11

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.06.2009 14:14

Lainaus: Heetteri

Vihdoin joskus syksyllä myönsimme että seurusteluahan se oli ollut melkein heti alusta asti.

Kysyppä nyt ulkopuoliselta kuitenkin varmistus
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 14:20

Lainaus: MustaHukka

Kysyppä nyt ulkopuoliselta kuitenkin varmistus

Totta, ulkopuolinenhan sen tietää - enhän minä voi mitenkään olla onnellinen jonkun muun kuin Varkkumiehen kanssa.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 23:11
Meillä kävi kihlatun kanssa niin, että päätin järjestää pienet juomingit meillä,kutsuin pari kaveria joilla oli sitten Hän mukana. Sinä iltana tutustuttiin ja käytiin sitten leffoja kattelemassa ja muuta todella tiiviisti,mikä tietenkin johti syvempään suhteeseen ja ruvettiin sitten seurustelemaan Hän on 18, ja mielenkiintoista ja hyvin ihanaa on se ettei hän ole ketään muuta kelpuuttanut itselleen.. Olen hänen ensimmäinen kerta joka asiassa. Luulisin,että olen löytänyt sen oikean,vaikka nuori vielä olenkin.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2009 14:31
Vastaan nyt ekaan kysymykseen aluksi, eli miten tapaisin nykyisen seurustelukumppanini. Kirkkonummen yöjunassa lokakuun puolessa välissä vuonna 2008. Joku perus baari-ilta ja olin silloisen mieheni kanssa matkalla kotiin. Hän tuli siihen juttelemaan meidän kanssa. Juttua riitti ja vaihdettiin meseosoitteet. Romanttinen ensitapaaminen? Maybe not. Kännissä? Oh hell yes!

Oltiin ihan vain kavereita, nähtiin joissain bileissä, käytiin välillä kaljalla ja juteltiin lähes päivittäin mesessä. Mä olin tosin salaa häneen ihastunut, mutten kyllä sitä myöntänyt kenellekään, enkä varsinkaan itselleni. Nooh, sitten tammikuun alussa erosin. Ja sitten alkoikin tapahtua.

Menin sitten hänen luokseen hakemaan lävistyskoruja ja katsomaan leffaa ihan kaverina. Noh sain kyllä korut ja leffakin katsottiin, mutta homma karkas käsistä. Olin 4kk käyttänyt kaiken itsehillintäni etten suutelisi häntä, mutta enää en pystynyt Ja siitä se lähti. Helmikuun 16.päivä alettiin seurustella ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Ja sitten tuohon ällösöpöilyyn ja hellittelynimiin. Mä elän oikeasti kaikesta söpöilystä ja romantiikasta. Jossen saa tarpeeksi huomiota, niin alkaa hirveä itqwinq. Valitettavasti en ole saanut kuin yhdessä suhteessa tarpeeksi huomiota osakseni. Juuri tuon vähäinen romantiikka ja huomio on tappanut minun kiinnostukseni ja olen jättänyt kaikki kumppanini. En tiedä tapaanko koskaan miestä, joka kykenee tekemään minut onnelliseksi ja antamaan minulle tarpeeksi huomiota. Taidan olla vaikea persoona Toisaalta minulta myös saa paljon eli en ole ihminen, joka vain itse vaatii kaikkea, muttei anna mitään. Mä kyllä hellin ja lellin toisen ihan piloille asti

Hellittelynimiä. Eräs exäni kutsui minua nimellä sysselkanin ( ruotsia siksi, että hän oli ruotsalainen). Nimi tulee sanasta syssla eli puuhailla. Mä häslään niin paljon että "sysseloin" koko ajan. Sitten kanin eli kani eli meidän suomennos oli "Puuhapupu"

Nykyään olen kummituseläin, koska mulla on isot silmät ja ne on jotenkin veikeitä otuksia. Kai mä muistutan niitä jollain tasolla
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2009 17:34
Se oli yksi mun elämäni hirveimmistä ja samalla ihanimmista illoista. Sen hetkinen poikaustävä sano tekstarilla jättävänsä mut. Ihan kiva pikku ylläri varsinki kun asustelin sen luona. Ei auttanu itkut kaverit puhu mut baareilee sano että se tekis hyvää ku pääsisin tuulettaa päätäni ja bailaan ku raivotar. Istuttii siin sitten iltaa ja katsoin että kas netti tuttu ja kysyinki oliko hän, mut ei ollu. Sitten myöhemmin illalla istui samainen ihanuus lavan reunalla astetta surkeamman näköisenä. Ajattelin piristää pojan iltaa ja pyysin mitä kohteliaimmin tanssii ja siitä se lähti. Illan sää oli kolea ja harmaa ainakin mun muistin mukaan.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 08.09.2009 11:35
Se oli syyskuussa, ilma oli vähän pilvinen muistaakseni, muttei sentään satanut. Helsingissä oltiin, vaikkei kumpikaan siellä asunut; oltiin menossa sarjakuvafestivaaleille. Toinen yhdistävä tekijä oli yhteinen kaveri, muuten tuskin oltaisiin tavattu.

Fiilikset oli ihan hyvät, varsinkin sitten kun tämä miekkonen innostui tapaamisestani niin paljon että rupesi höpöttelemään ja hyppelemään pitkin katuja. Minua ainakin huvitti aikas paljon

Sen jälkeen tavattiin yhteisen harrastuksen ja joidenkin kaveripiirin illanviettojen parissa (tämä 0li kyllä melko suunniteltua kaverin puolelta, hän kun piiritti minua sitkeästi puoli vuotta ennen kuin "alettiin olee").
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2009 23:27
Minä pyörin ihan normaalisti yksikön käytävällä päivänä jona upseerikokelaat olivat palanneet RUKista kotiyksiköihin. Yhtäkkiä luokseni kävelikin yksi kokelaista, joka esitteli itsensä oikein kädestä pitäen. Olin hämmentynyt, koska en muistanut herraa ollenkaan aiemmalta palvelukselta, mutta hän olikin ihan eri koulutushaarassa kuin minä. Eipä siinä sitten mitään.
Aikaa kului, huomasin hänen katsovan minua aina kun olin samassa tilassa, ja lopulta toivottavan hyvää yötä kun olin menossa tupaan nukkumaan. Eräänä perjantaina heitin hänet autolla juna-asemallekin, kun samaan suuntaan olimme menossa. Välillä juttelimme käytävälläkin ihan perusjuttuja. Huomasin hakeutuvani käytävään ihan vain siinä toivossa, että hän ilmestyisi paikalle.
Lopulta sitten keräsin rohkeuteni ja etsin hänen numeronsa lähettäen ihan normaalin viestin, millaisen nyt voisi lähettää kelle vaan. Koetin siis varovasti kepillä jäätä. Siitä alkoikin sitten tekstailu, sillä herraa asia pelkästään miellytti, ja saimme sovittua treffit. Ensi-treffit olivat ihanat, ja kestivät 9 h, kun aika lensi kuin siivillä. Kävimme toistekin ulkona saman vkonlopun aikana, ja tällä kertaa treffit kestivät myös tunteja kera ensisuudelman.
Paria viikkoa myöhemmin, herran syntymäpäivänä, aloimme seurustella. Olemme nyt seurustelleet vasta n. 1,5 kk, mutta ah onnellisuutta!

Enpä olisi uskonut ikinä näin käyvän, mutta minkäs sille voi kun kemiat kohtaavat.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.11.2009 00:00

Lainaus: Iiriva

Enpä olisi uskonut ikinä näin käyvän, mutta minkäs sille voi kun kemiat kohtaavat.

Ahhhhh, ihanaa. :} Sisäinen romantikkoni kehrää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 02.11.2009 14:15
Tapasin tämän uuden miekkoseni ekan kerran jo joskus neljä, tai viisi vuotta sitten larpissa. Itse olin silloin sinkku, ja kiinnostuin suloisesta pojasta kovasti, mutta hän oli silloin varattu, ja homma jäi siltä erää siihen. Aloin sitten seurustella toisen kanssa, ja siitä kehittyi pitkä suhde. Kuitenkin, aina kun satuimme samaan larppiin, mitä sattui usein, homma meni flirttailuksi. Kemiat pelasivat siis alusta asti. Ihastuin häneen useaan otteeseen edellisen suhteeni aikana, mutta en miettinyt asiaa sen kummemmin, koska ihastun muutenkin niin herkästi. Hän myönsi että on itsekin ollut iät ja ajat minuun lääpällään. Olimme kai toistemme larppirakkaudet.
Nyt sitten puolitoista kuukautta sitten, kun pitkä parisuhteeni päättyi, vähän sekavissa ja ikävissä tunnelmissa, vietin paljon aikaa jutellen ja nollaillen tämän vanhan tutun kanssa pääosin internetin välityksellä, ja ihastuin taas aivan tosissani. Aika pian satuimme samaan baariin istumaan iltaa, ja kaverini, joka myöskin larppaa, ja jolle olin kertonut eroni taustoja ja myös sen että ole ihastunut, ottaa möläytti miehelle humalapäissään että olisin jättänyt exäni hänen takiaan. Poikaparka oli mennyt lukkoon, eikä uskaltanut sanoa minulle mitään koko loppuiltana. Myöhemmin, kun lähdin kavereiden kanssa baarista, hän laittoi viestiä että lähdimme liian aikaisin, ja että on asiaa. Koko yö siinä meni viestaillessa ja asioita oikoessa, ja tuli selväksi että tunne on molemminpuolinen, ollut jo kauan.
Tuli todettua, että olisimme voineet olla ja iät ja ajat yhdessä, jos vain kumpikaan ei olisi alkanut roikkumaan toimimattomassa suhteessa. Hassua miten ihminen ei aina tajua ilmiselvää.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.11.2009 17:47

Lainaus: ximmo

Missä viipyy kaikki "mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään"?

Täätä tulee, tutustuttiin, koska mieheni kysyi minulta habbo hotellissa: "ooks gootti" : D Tosta on tullu kaveripiireissä nykysin kova iskurepliikki ; ) Ja hei! Se sai sillä naisen (miut!)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit