Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2011 15:03
Jaa, enpäs olekkaan tähän avautunut nykyisestä miehekkeestä.

Tapasimme ensimmäisen kerran kesäkuussa 2008, kun kaverini kesätyöpaikassa antoi tuon miehen numeron, ihan muuten vaan. Silloin kun meni huonosti edellisen miehen kanssa.
Noh, enpä mie tuosta sen kummempia ajatellut. Pistin tuolle tekstiviestiä, että haluaisiko on tavata/jutella muuten vaan ja tuo suostui. Siispä tapasimme nesteen pihalla. Ensimmäinen reaktio oli, että ohhoh, näyttääpäs vanhalta viiksineen ja partoineen ja pitkällä tukalla vanhan vm. -88 peugeot 405 ratin takana. Siinä taidettiin jutella tunti tai pari, hän istui autossa ja mie seisoin vieressä, kunnes hää lähti kotiin syömään, kun tosiaan oli töistä vasta tullut.
Meseosotteita siinä vaihdettiin ilman sen kummempia suunnitelmia. Illat pitkät tuli höpöteltyä mesessä kaikenlaista jaskaa.
Seuraavan kerran nähtiin Tuskassa, missä pyörin silloisen poikaystäväni kanssa. Aleksi tuli tapaamaan mua parin kaverinsa kanssa, mutta katosi sitten yllättäen. Myöhemmin selvisi, että tätä oli vituttanut nähdä miut toisen kanssa =D
Mesessä rupattelua jatkettiin ja nähtiin kai kertaalleen euromarketissa, kun hän tuli siellä käymään ja itse olin töissä siellä. Sitten kertaalleen hän kävi ostamassa miulle k-kaupasta tupakkaa ja sen jälkeen heitti miut kotio =D Tässä vaiheessa en edelleenkään ajatellut häntä muuna kuin kaverina.

Sitten syyskuussa 19. päivä menin hänen kanssaan ajelemaan ympäri Mäntsälän sivukyliä. Pari tuntia vierähti, kunnes oli aika mennä nukkumaan. Ei siinä edelleenkään sen kummempaa, mukavaa oli kaverin kanssa. Seuraavana päivänä, lauantaina, tuo lähti kavereidensa kanssa ryyppäämään, mutta päätyikin tekstailemaan miun kanssa puoli yötä. Yhtäkkiä muutamassa viestissä tuo kertoi, että on kiinnostunut miusta. Ja mie olin, että WOOOOOOOOOOT???? Sitten kokosin itseni ja myönsin (sekä hänelle, että itselleni), että miekin olin kiinnostunut hänestä.
Nooh, sovittiin, että hän tulee sunnuntaina luokseni. Ja tulikin. Sen jälkeen kun oli la-su yönä ajanut autonsa puuta päin.... Siitä se sitten lähti. Pistin edellisen kanssa poikki, olihan se jo menetetty peli, kun oltiin kahdesti jo erottu. Ja tässä sitä ollaan, 2,5 vuotta myöhemmin. Juuri mentiin kihloihin ja yhteinen asuntosäästötili on luotu.

Enkä voisi olla onnellisempi =)

Niin juu ja noista nimistä, mie olen useimmiten murmeli, mutta on niitä muitakin. Vuorotellen molemmat on possuja, milloin pikkupossu, milloin isopossu, milloin sikapossu =DD Olen myös valitettavan usein pöpylä O.o ja pimpula ja pampula =D ja milloin mitäkin... Mieheke on samalla mitalla kaikenlaista =D
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2011 15:23
Olin lukiossa ja vuotta ylemmällä kurssilla oli jätkä, joka vaikutti söpöltä ja kiinnostavalta ja muutenkin ihqulta. Taisin olla tokalla kun ekaa kertaa tyypin hokasin ja aloin nuuskia kavereilta lisätietoja. Salapoliisintyöni paljasti, että kyseinen henkilö oli sinkku. Sitten aloitin sotatoimet. Joka tässä tapauksessa tarkoitti sitä, että joka kerta vannotin itselleni että menen puhumaan sille ja pyydän kahville. Ihan oikeasti seurasin tyyppiä useita kertoja koulun käytävällä kunnes tein kädet täristen u-käännöksen ja juoksin ulos. (Tarkistin asian jälkikäteen, tuo urpo ei ollut edes huomannut kun kävelin päin seiniä koulussa.)

Abivuonna vitutti kun tajusin että koska kyseinen henkilö oli ollut vuotta ylemmällä, hän olisi varmaan jo valmistunut. Stalkkerimode taas päälle. Kävi ilmi, että hän kävi lukion neljässä vuodessa, yay. Erävoitto. Tulin siihen tulokseen, että minä en tule ikimaailmassa saamaan sanaakaan suustani kasvotusten, ja pienen stalkkeroinnin jälkeen löysin tapauksen tunnuksen yhdeltä foorumilta. (Kyllä, numeron pyytäminen tutuilta olisi varmaan ollut helpompaa, mutta luonnollisesti sekin tuntui mahdottomalta.) Rekkasin foorumille, laitoin viestiä jossa sanoin että olen se ja se koulusta ja tiedän että vaikutan hullulta stalkkerilta mutta lähtisitkö kahville. Ja se suostui. ...Tosin sillä ei ollut hajuakaan kuka olen. Ei ollut mokoma huomannut olemassaoloani lainkaan huolimatta uskomattomasta sekoilustani koulun käytävillä. En ihan oikeasti muista ekoista treffeistä yhtään mitään, koska olin niin paniikissa.

Tavallaan takana on yli kolme vuotta historiaa. Mutta koska allekirjoittaneen monimutkaisen elämäntilanteen ja muutaman sisäisen demonin selvittämiseen on mennyt hiukan aikaa, niin virallisen laskentatavan mukaan olemme seurustelleet noin vuoden. Parasta on, että kyseinen henkilö oli valmis tukemaan minua ystävänä hyvin pitkän sekoilukauden aikana kun jo itse olin luovuttanut sen kanssa että kykenisin parisuhteeseen. Oli ehkä hyväkin käydä läpi myös sellainen kaverivaihe. Tiesi jo valmiiksi millainen toinen on pahimmillaan ja parhaimmillaan.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.04.2011 14:40
Oli syksy 2009, kirjauduin kuvakkeeseen sisään ja huomasin että minulle oli tullut kommentti. Kommentin takana oli melko perus-hevari, kommentissa kehuttiin työkalupakkiani ( olin metsäkoneasentajakoulussa ). Tällöin minulla oli juttua hänen kaverinsa kanssa, ei mitään vakavaa. Se kaatui siihen että olin alkanut jutella tämän herrasmiehen kanssa, joka vaikutti hyvin kiinnostuneelta minun asioistani, kuunteli ja parhaansa mukaan neuvoi.

Vaihdoimme meseosotteita ja juttua riitti, sitten vaihtui puhelinnumerot ja soittelua molemmin puolin. Välissämme oli 4 vuotta ja 700km. Äijä alkoi kertoilemaan tunteistaan enemmänkin ja minä 17 vuotias pelästyin. Aloin seurustelemaan ikäiseni kanssa, joka kuitenkin kaatui parin viikon jälkeen siihen etten saanut tätä äijää mielestäni. Jätin silloisen poikakaverin, jota en halunnut loukata. Sen jälkeen sotkimme molemmat ja huopasimme niin maan pirusti.

Sovimme myöhemmin tapaamisen Helsinkiin, kun olin menossa laivalle. Tapasimme ensimmäistä kertaa terminaalissa, aikaa oli n 3 minuuttia. Olin viikonlopun laivalla ja siellä etsiskelin epätoivoisesti tietokonetta jolla ottaa yhteyttä, löysinkin tälläisen ja pyysin että hän tulisi sunnuntaina Helsinkiin, minulla kun oli 3 tuntia aikaa ennen junan lähtöä. Siellä sitten kävelimme käsikädessä ja vaihdettiin kuolaa. 3 tuntia meni kuin siivillä ja lähdön aika tuli. Itkin niin maan pirusti, kun tunsin epätoivoa, sillä välimatkamme oli niin suuri.

Emme tavanneet tämän jälkeen 3 kuukauteen, kunnes tämä rakas ukkoni haki samaan kouluun kuin minä! Siitä lähtien olemme olleet yhdessä tiivisti. Kihloissa ja asumme saman katon alla. Marraskuussa tulee täyteen 2 vuotta :3 Rakastan sinua yli kaiken, olet elämäni valo.

P.s Aika teinix-meininkiä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!