Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2007 23:23

Lainaus: Chrystalis

Siellä hetken aikaa hortoiltuani näin ison nahkatakkisen ihmisen olutpullo kourassa

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2007 07:39
Osaisinkohan mä kirjoittaa tätä. No yritetään..

Oli siis 10.3.07 ja sää oli erittäin märkä(muistan sen siitä että kenkäni olivat läpi märät). Olimme sopineet pitävämme "miitin" Dragulan eli Jonen luona Jäkessä.
Saavuin sinne bussilla joskus ehkä viiden(en ole varma monelta) aikoihin lauantai päivänä ja hetken asemalla oltuani saapui nahkatakkinen iso poika siis Jone minun luo.

Lähdimme kävelemään jonnekkin päin, muistaakseni Jonen kotiin. Siellä pörräsimme ja puhuimme kaikenlaista kunnes lähdimme yhteen kioskiin ostamaan vähän juotavaa.
Siinä jossain pyörimme jonkun aikaa, kunnes Chrystalis ilmoitti että voisi tulla. Siinä sitten kävelimme juna-asemalle häntä odottelemaan. Kun näimme hänen tulevan oli tietenkin pakko katsoa minkänäköinen hän oli, ehkä vähän tarkemmin kuin normaalisti.

Ilta vierähti nopeasti jutellen kahden mukavan pojan kanssa (päiväkodin pihalla suurin osa ajasta) joista toista tuijotin iltaa pitkin aika paljon.
En kuitenkaan osannut ajatella että voisin hänet joskus saada, koska luulin että hän on huomattavasti minua vanhempi, ehkä liikaakin.
Ei hän minun mielestä näyttänyt yhtään kiinnostuneelta tällaisesta pikku tytöstä, joten ajattelin vain että siinä oli vain kaverini.
Kuitenkin kun hyvästelin heidän ja lähdin kotia päin, mieleeni jäi hänen katseensa ja huomasin että hän oli saanut minut kiinnostumaan itsestään. En varsinaisesti tykännyt hänestä, en, mutta hän oli mielenkiintoinen.

Ja sitten seuraavana päivänä uudestaan Jäkeen ja katseeni hakeutui yhä enemmän häneen. Siinä se aika kului ja kotiin päästyäni lähettelimme viestejä ja juttelimme kaikenlaista, sekä Jonen että Chrysin kanssa.

Jonen kanssa puhuimme kaikke jaskaa, mutta Chrysin viesteissä menimme hieman vakavammaksi ja sain häneltä hieman vihiä että hän voisi olla kiinnostunut minusta. Olin innoissani sillä hänkin kiinnosti minua, suurestikkin. En silti osannut uskoa, että hän olisi tosissaan. Miksi hän nyt minut haluaisi ?
Viestejä tuli, aihe vaihtui tunteikkaaksi. Olin todella kiinnostunut. Ja niin hänkin. Sitten maanantaina... jätin sen aikaisen poikaystäväni. Olin liian kiinnostunut uudesta ihmisestä enkä olisi voinut satuttaa nykyistäni toisen kanssa. Ja niin erosin ja olin taas sinkku. Hetken.

Tiistaina Chrystalis saapui meille ja jo juna-asemalta lähtien kävelimme käsikädessä.
Loppu onkin sitten historiaa siitä päivästä. Paitsi illan jälkeen en enää sinkku ollut Enkä ole sen jälkeen ollut.

Eli olin erittäin onnekas, sain jotain parempaa kuin mitä olisin osannut kuvitella. Ja siitä pitää kiittää Kuopassaa, ja myös Dragulaa joka ensin sai ideaksi että tavattaisiin

Päivä oli siis 13.3 ja ensi kuussa tulee puoli vuotta täyteen
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2007 10:18
Juuri niinkuin Iiriva muistaa... Paitsi että mä pummin Iirivalta vielä tupakkaa... Päivä oli oikein huba, koska Iirivan serkku, oikein oikein hyvä ystäväni oli messissä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.08.2007 10:37

Lainaus: Dragula

Juuri niinkuin Iiriva muistaa... Paitsi että mä pummin Iirivalta vielä tupakkaa... Päivä oli oikein huba

Pikku pummi. Vaikka vieläkin ihmetyttää se, että herra Dragula hiihteli yhdessä vaiheessa perässäni kädet ojossa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.08.2007 11:34
Missä viipyy kaikki "mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään"?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2007 12:41

Lainaus: Ximmo

Missä viipyy kaikki "mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään"?

Sorry Ximmo, tämä ei ole Demi.fi. Eksyit juuri Gootti.nettiin!
Kirjoittanut: Dreamer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2007 11:25
no voi perskeles..nyt kun vaan muistais..sillon oli yllättävän lämmin päivä..ehkä vähän liiankin lämmin..siis todellakin liian lämmin..menin Tampereelle tapamaan tätä minun nykyistä ja ja..ei perkele tästä tuu mitään kun ei muista... käytiin syömässä ja sitten alko sataan vettä
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 13:18
En muista lainkaan millainen päivä sillon oli, tai mitä ympärillä tapahtui. Olin töissä ja hän aloitteli ensimmäistä päiväänsä.. Muistan nähneeni vain ja ainoastaan hänet, ensimmäisestä sekunnista lähtien.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2007 15:41
mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään

Oli pakko.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.08.2007 19:19
Vaikka asiaa kuinka vanhana koittaisi romantisoida, niin totuus on se, että mulla ei ole aavistustakaan millaisena päivänä me tapasimme...

Muistan, että homma lähti 1½ vuotta sitten siitä, että juotiin melko pahat perskännit ja lähdettiin kuppilaan. Seuraavana aamuna heräsin vieraasta paikasta, esittelin kohtelijaasti itseni ja myöhemmin sain autokyydin kotiin. Illalla oli morkkis ja istuin sohvalla miettimässä että koskahan mä lakkaan n*ssimasta kaikkea mikä liikkuu... (no, siitä lähtien)

Eipä ole tuolla toisellakaan sen kummempia muistikuvia, mutta todistajat ovat kertoneet minun käyttäneen sammaltavaa iskulausetta "Moi mä oon Leena ja mä oon epätoivoinen"... enkä edes mitenkään valikoinut kohdettani enää siinä tilassa, vaan täräytin sen ensimmäiselle vastaan osuneelle tyypille.

Melko uskomatonta, että tästä todella tuli jotain...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!