Gootti.net

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2009 02:11
Olin syvästi ihastunut erääseen naiseen ja sain kuulla häneltä että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Samana iltana teekkaritalolla mietin että "koskaan en ole viinaa juonut, mutta nyt voisin ottaa kaljan". Tiskin takana punatukkainen tyttö tarjoili juomia. Jäimme juttusille, päädyimme yöksi hänen kämpilleen ja tässä sitä 10v myöhemmin yhä ollaan. Ja kaverit nauroivat että "hehheh, tuollainen kännirakkaus ei kestä huomisaamua pidemmälle".
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2009 02:35
päivä oli Lauantai 15.8. kello 14.00 kaunis aurinkoinen päivä yhden foorumin miitissä johon meni pienen jänityksen kera. sitten näin tämän naisen ensi silmäyksel huomasin et oon ihastunut tai enemmäänkin. olin kuukauden hiljaa ihastuksesta mut sit kerroin ja huomasin et tunteet oli molemmin puolisia siit asti ollaan oltu yhdes se on ikävä kun on viel väli matkaa mut muuten niin täydellist ollaan toistemme vastakohdat melkei kaikessa mut silti rakastetaan toisiamme tulisesti
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2009 11:26
Lähdin erään ystävättäreni kanssa juomaan ja iltaa istumaan ja kutsuin hänet silloin mukaan kun oltiin kuitenkin jo tunnettu jonkin aikaa Siinä sitten ilta meni istuessa, naureskellessa ja kähmäillessä xD Lopulta käytiin yöllä klo kolmen aikaan hesburgerissa ja siitä hänen asunnolleen ja lopun voikin kaikki päätellä itse
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2009 01:10

Lainaus: fantasos

Olin syvästi ihastunut erääseen naiseen ja sain kuulla häneltä että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Samana iltana teekkaritalolla mietin että "koskaan en ole viinaa juonut, mutta nyt voisin ottaa kaljan". Tiskin takana punatukkainen tyttö tarjoili juomia. Jäimme juttusille, päädyimme yöksi hänen kämpilleen ja tässä sitä 10v myöhemmin yhä ollaan. Ja kaverit nauroivat että "hehheh, tuollainen kännirakkaus ei kestä huomisaamua pidemmälle".

oi! tosi mukavaa että noinkin voi käydä. toivottavasti on vielä monia onnellisia vuosia edessä.

ettei ihan tyhjänpäiväseks kommentoinniks mene niin rustaampa tän tänne. toivottavasti en juhli liian aikaisin.
oon tavannut eilen ihan mielettömän sulosen ja ihanan nuoren miehen (jo itseasiassa toistamiseen mutta nyt pääsin vähän paremmin tutustumaan) ja darkkis on niin korviaan myöten suossa että ylös pääseminen on vaikeeta. toivon vaan että tilanne pääsis siihen pisteeseen että uskallan tulla kirjottamaan tänne lisää...
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2009 02:39
No lörpötetäänpä tänne kun ei unta saa yöllisen hautausmaakävelyn(!) jälkeen, pakkasilma piristi liikaa.

Olisikohan tuo ollut vuoden 2002 puolta ihan alkujaan kun kirjoittelin aktiivisesti Finntrollin foorumille ja käyttäjien profiileja naksuteltuani päädyin jonkun monitaiturin kotisivuille, oli valokuvaa, piirustusta ja itse tehtyjä biisejä. Itsekin vanhana pikkunörttinä ylläpidin omia kotisivuja ja olin juuri uudistamassa niiden ulkoasua. Tämän Nordi-nimimerkin takana kirjoittelevan nuoren miehen metsävalokuvat olivat mielestäni niin hienoja, että rohkaistuin kysymään saisinko käyttää yhtä kuvaa sivujeni taustakuvana. No tämähän passasi, ja kun etenkin musiikkimausta ja kiinnostuksen kohteista niin paljon yhteistä löytyi, aloimme satunnaisesti vaihdella viestejä toistemme kotisivujen vieraskirjoissa.

Finntrollin foorumilla ja vieraskirjaviestien parissa menikin vuosi 2003, ja vuoden 2004 alussa aloin huomata itsessäni lievää mustasukkaisuutta, jos joku naispuolinen tuli kehumaan tämän herran tuotoksia hänen vieraskirjaansa. Noihin aikoihin myös latasin itselleni messengerin ja lisäsin Nordin yhteystietoluettelooni. Mesekeskustelut olivat pitkiä, lähes jokapäiväisiä ja kestivät usein yömyöhään, ja huomasin tulevani levottomaksi, jos Nordi ei jonakin päivänä kirjautunutkaan sisään. Onneksi olin jo keskustellessani vakuuttunut hänen kypsyydestään ja älystään, sillä jos olisin ensin kaivanut hänen kuvansa Irc-galleriasta, en olisi välttämättä lämmennyt. Pilottitakkinen, polkkatukkainen poika, joka tykkää kiipeillä kaupungin patsaissa liian lyhyissä Robinhoodin farkuissa ei välttämättä vastannut miesihannettani ulkoisesti. Olin jo kuitenkin koukussa ja tallensin pari kuvaa salaa koneelleni.

Nämä tapahtumat johtivat siis Päivään Jolloin Tapasin Hänet, eli pienille hevifestareille loppukesästä 2004. Olimme molemmat "sattumalta" tulossa paikalle, joten sovimme tapaavamme siellä ja vaikka yritin käyttäytyä rennon välinpitämättömästi, olin aivan paineessa. Meillä molemmilla oli omat kaveriporukkamme mukana, eivätkä he tienneet mistään meidän säädöistämme. Menimme kaikki katsomaan Moonsorrowin keikkaa ja minulta meni puolet ohi tuntiessani outoja hyvänolon väristyksiä, kun hän seisoi takanani ja hipaisi minua silloin tällöin, nahkalta tuoksuen. Loppupäivä meni puolivaivaantuneesti pööpöillessä ja hölmöillessä, ja yritin yhä pitää pokerinaaman erotessamme. Sanoin rennosti jotakin tyyliin: "Nähdään vaikka ensi vuoden Tuskassa" tms ja hän vastasi hätääntynyt ilme kasvoillaan: "Kai me nyt aikasemmin nähään?!" Ja niinhän me näimme, heti seuraavana viikonloppuna Ja siitä viikonlopusta on nyt 5 ja puoli vuotta, joista 2 ensimmäistä kaukosuhteessa ja loput olemme asuneet yhdessä.

Juuri tuli naapurista selän taakse ja etsii jääkaapista ruokaa
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2009 14:28
Täällä homma pyörähti käyntiin, kun eräs ystäväni houkutteli minut erään kamppailulajin pariin. Noin kuukausi ennen uuden peruskurssin alkamista tuli juteltua messengerissä yhden ryhmäläisen kanssa ja hänen osoitteensa sitten blokkasin muistiin. Yhdistävä tekijä löytyi heti musiikkimausta, joka oli hyvin samantyylinen ja siitähän juttua riitti. Ensimmäisissä peruskurssitreeneissä näin sitten tämän mystisen herran, jonka kanssa olin vaihtanut ajatuksia vain tietokoneen välityksellä. Ujo pitkätukkainen ja raamikas nuori mies kiinnitti heti tämän tytön huomion, mutta koska kaverimielessä olimme liikenteessä niin sysäsin sellaiset ajatukset kuin "onpas se hyvännäköinen" välittömästi syrjään.

Pääsimme melkeinpä heti oikein läheiseen kanssakäymiseen, tosin painimisen, lukkojen vääntämisen ja hikisten "vapaaottelu" matsien välityksellä. Huumorintajua löytyi molemmilta ja minun räjähtävä luonteeni täydensi hauskasti herran täydellistä zen-asennetta. Jossain vaiheessa huomasinkin olevani korviani myöten ihastunut ja juttelin kaikki yöt herran kanssa msn messengerin välityksellä. Kesäkuun ensimmäisenä 2006 sain sitten kerättyä rohkeuteni rippeet ja kerrottua mitä tunsin. Herra, omaan ujoon tyylinsä, varovasti näytti vihreää valoa ja rupesimme tapailemaan. Alku sujui erittäin huonosti, kummatkin olimme paniikissa ja näytti pahasti siltä, ettei tästä syntyisi yhtään mitään. Noin kuukauden tapailun jälkeen miehen puolelta tuli aloite, että ehkä on parempi vain olla ystäviä. Niinhän me olimme kunnes eräänä kohtalokkaana yönä, noin kuukausi myöhemmin "erosta", päädyimme sänkyyn ja siitä se sitten lähti, uusi yritys.

Nyt olemme yhteistä taivalta talsineet tuosta kesästä 2006 päälle 3 vuotta, yhteen on muutettu ja vaikeuksia koettu. Välillä tekee mieli hakata päätä seinään, välillä toinen tuntuu maailman ärsyttävimmältä ihmiseltä, mutta jossain vaiheessa sitä taas muistaa mihin sitä toisessa on alunperin rakastunut.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.12.2009 15:35
No mulla on kaks juttua... Gäh.

Ensimmäinen: Oli pilvisen harmaa syyskuun päivä. Odotin naama ikkunassa ja lopulta pihaan kurvasi valkoinen pikku golffi. Siellä hän oli. Muistan miten kävelin autolle ja näin hänen kasvonsa ihan eka kerran. Sen päivän jälkeen muutama biisi ei ole enää koskaan kuulostanut samalle. Tuovat aina muistoja mieleen.

Toinen: Siitä on ensi maanantaina kaksi vuotta. Pimeä joulukuun ilta. Hän nousee harmaasta taksista. On täysikuu ja minä katselen sitä. Halaamme pihalla. Sinä päivänä alamme seurustella ja yhdessä ollaan edelleen, minä ja Elvis. Muistan miten hiljaa mielessäni totesin että on pojalla tukkaa ja rintakarvoja. Heh. Oma apinani. *lässynlässyn*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2011 21:06
Herätelläänpä vähän vanhaa viestiketjua.

Nykyiseni kanssa tapasimme armeijassa tyyliin 2 vuotta sitten, vaikkei silloin mitään juttua vielä ollutkaan. Taisi hän upseerikokelaan ominaisuudessa pitää joukolle alokkaita, johon minäkin silloin kuuluin, koulutusta. Taisi olla kyseessä aseenkäsittelyä ja etenemistä spol-tyyliin.

Paaaljon myöhemmin sitten, kun olimme jo molemmat reservissä, alkoi hän eräänä kesäpäivänä jutella minulle FB:ssä (oi kyllä ) kuulumisia kysellen. Aloimme sitten jutella loppujen lopuksi päivittäin, kun huomasimme tulevamme todella hyvin juttuun. Pian jutusteluhetket venyivät tuntikausien videopuheluiksi. Pian tapasimme myös Helsingissä kun hän tuli sinne kavereitaan tapaamaan. Mieheke meni sitten kesän lopulla kolmeksi viikoksi syöpäosastolle hoitoon, ja minä kävin häntä sairaalassa katsomassa. Tällöin tuli myös sovittua, että matkaisin hänen luokseen kylään kun hän pääsisi sairaalasta, ja niin minä sitten teinkin, ja tuona vkonloppuna aloimme seurustella. Nyt siitä on vasta hurjat 7 kk, ja välimatkaakin on 300 km, sekä syöpä on voitettu, mutta onnellisia olemme. Syksyllä toivottavasti välimatka katoaa kokonaan, tai ainakin lyhenee rajusti.

Lainaus: Heetteri

Herättelenpä tätä ketjua viemällä sitä hieman uuteen suuntaan. Haluan kuulla onko teillä tapana söpöstellä parisuhdekkaanne/säätönne/puolisonne kanssa? Jos kyllä, niin kuuluuko siihen jonkinlaisia tiettyjä rituaaleja tai ällösööttejä hellittely-tai lempinimiä?

O-ho-hoo, kyllä. Jostain syystä olemme edelleen lässynlässynlää-asteella, joten välillä minun pitää muistuttaa miehekkeelle, että minulle voi puhua myös ihan normaaleilla äänenpainoilla. Yhteiseen kieleemme kuuluvat äännähdyksinä mm. "muw" ja "puw", jotka ovat iloisia äännähdyksiä, ja "mäw" ja "päw", jotka taas apeita. Lempinimiä minulla on monia, joista yleisin on Äksy, koska olen aika ailahtelevainen. Itse yleensä puhuttelen poikaystävääni ihan hänen etunimeltään, tai tavallisilla "kulta"- tai "rakas"-nimityksillä.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • • Muokkasi: Ayuku
  • Lähetetty: 02.04.2011 10:11
Tapasin avokkini noi 5 vuotta sitten paikassa, josta luulin että parisuhdetta ei voi löytää, baarissa

Piti mennä yksille kaverin kanssa, joka oli pyytänyt paikalle liudan omia ystäviään joita en tuntenut. Nämä ystävät taas soittelivat eräälle kaverilleen pitkin iltaa, että se tulisi myös, ja aina vastaus oli että ei nyt jaksa, wowipeli kesken. Meidän muiden "yhdet" vähän venyi, ja kun tämä mystinen baareilusta kieltäytyvä kaveri viimeinkin päätti että ok, tulee sittenkin. Minähän olin siinävaiheessa iltaa jo ihan hyvässä huppelissa, mutta tyyppi vaikutti mukavalta ja iltaa seurasikin puhelinnumero ja minulla järkky häpeä omasta totaalihumalastani ja kännisestä käyttäytymisestäni, mutta ilmeisesti tein jonkinsortin lähtemättömän vaikutuksen kun parien treffien jälkeen tajusin seurustelevani.
Jotenkin tyypillinen ajankohta löytää kumppani, kumpikin oltiin päätetty ennen tapaamistamme että ei mitään seurustelujuttuja, ei ole sellaselle aikaa tai haluakaan. Ja miten sitten kävi, samantien löytyi mielenkiintoinen tyyppi. Nyt on tosiaan yhteisiä vuosia takana viisi.

Söpöillään aika paljon oikeastaan. Toinen on kulta tai rakas, toisen nimeä käytetään oikeastaan vain jos on muuta seuraa. Söpöily ja kuhertelu rajoittuu lähinnä siihen kun ollaan kaksin. Julkisesti tai seurassa ollessa ollaan sentään aika tavallisia Miehelleni olen antanut lempinimen tiikeri, koska sillä sattuu olemaan hiuksissa hopeanvaaleita raitoja luonnostaan. Minä sain sitten lempinimekseni vastaparin pantteri, tällasta meidän omaa parisuhde-ällösööttejä nimityksiä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2011 13:21
Enkö mie oikeasti ole tänne vielä rustannut o.o?

No, kun täällä parjataan puolivillaisesti näitä GaltSu-tapaamisia, niin mitenkäs on teinikihlat 1,5 kuukauden seurustelun jälkeen? Tai pikemminkin kuukauden, mutta itse kihlautuminen ja kihlapäivä päätettiin myöhemmäksi... Minä olin vielä 15, hän täytti sinä päivänä 18, idea heitettiin ilmoille hänen syntymäpäiväbileissään. Edelleenkin tulee pyöriteltyä päätään, kun miettii edes koko asiaa ! Varsinkin kun molempien kaverit löi yhdessä vetoa että kestetään yhdessä enintään kaksi viikkoa kun kuulivat, että seurustelimme... Jep. Takana yhteiseloa viisi ja puoli vuotta, josta puolitoista naimisissa ja on siunaantunut pieni tytärkin, joka syntyi kaksi päivää sen jälkeen kun täytin 20. (En ihan ehtinyt teiniäidiksi xP...)

Sitten itse siihen ensitapaamiseen. Olin vasta muuttanut erittäin pienelle paikkakunnalle tuntematta sieltä yhtään ketään. Tämä tapahtui koulun diskon aikaan koulun piha-aidalla, viikko koulun alkamisen jälkeen. Minä join yhtä kaljaani, Hän oli ympäripäissään ja tuli esittelemään itsensä maailman rumin kalastajanhattu päässään (olivat olleet pari vuotta sitten suurta muotia). Minähän en kovasti alkoholin vaikutuksen alaisena olevista ihmisistä välitä, joten reippaasti itsensä esittelemään marssinut nuori mies ei hirveän innostavaa ensivaikutelmaa itsestään antanut .

Sitten se sekava selitys varsinaisesta asioihin johtaneesta ensitapaamisesta... Meni kaksi kuukautta, kun olimme yhteisen ystävän synttäribileissä. Tai no, Hän oli jäänyt bilepaikkaan tämän kaverin tyttöystävän kanssa kun kaverinsa lähti muiden täysi-ikäisten kanssa baariin. Itse olin lähtenyt kotiini katsomaan leffaa Hänen silloisen ihastuksen ja tämän säädön kanssa (kolmiodraama ystäväporukan keskellä sinä iltana, loistavaa!). Hän oli suunnattoman v*ttuuntunut heihin molempiin. Sitten tulee soitto Häneltä, että tule tänne, kaverin tyttöystävä ja minun hyvä ystäväni itkee täällä hysteerisenä poikaystävänsä lupauksistaan huolimatta oli hänet dumpannut ja suunnannut baariin. Sinne siis, Hänen ihastuksensa suuntasi muualle säätötyyppinsä kanssa.
Perillä rauhoittelin ystävääni, joka jonkun ajan kuluttua poikaystävänsä palatessa baarista jonkun kyydillä hyppäsi kyytiin viemään tätä kotiinsa. Jäimme istumaan bilepaikan (luvattomasti ryyppäämässä koulun asuntolassa -.-') eteiseen. Puheenaiheena lastensarjojen ja sarjakuvien kaksimielisyys. Vaihdettiin niitä kuuluisia meseosotteita. Juteltiin se viikonloppu (oli perjantai), sunnuntaina käytiin yhdessä pelaamassa lentopalloa. Tiistaina hän tuli käymään, ja siitä se sitten lähti. Sivullekirjoittaneen aloitteesta (!!) vastoin kaikkia todennäköisyyksiä... Siitä lähtien sitten söpöilty. Tuskin ilman tuota kihlausta oltaisiin niin tiiviisti pysytty yhdessä, se antoi varmuutta siitä että kumpikin oli hommassa tosissaan eikä vain kuin väliaikaisessa teini-iän harjoitusseurustelusuhteessa, molemmilla kun oli eka kunnollinen seurusteluhomma kyseessä. Ylämäki-alamäki-ylämäki-hommaahan se oli ja edelleen on, mutta niin kaikki suhteet.

Tässä olen, toiseen niin syvästi kiinni kasvaneena, ettei tästä sitten enää lähdetäkkään. Toiset kasvaa erilleen, me kasvettiin toisiimme. Halipallo ja Unipossu seikkailevat hellittelynimissä . Söpöilyä ja yleistä sekoilua omituisen peuhaamisen ja kisaamisen merkeissä kuuluu arkeen tiiviisti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit