Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2007 07:38
En tiedä osuuko joku aihe jo liian lähelle niitä ihastuksia yms, mutta sulkekaa tämä jos osuu

Niin ajattelin vain, että olisi mielenkiintoista miettiä millainen päivä oli, kun ensimmäisen kerran tapasi rakkaansa tai ihastuksensa. Eli siis oliko muutenkin mennyt hyvin vai ei ja jos muistaa, niin millainen sää ja muuta. Ei kovin viisas aihe, mutta tulipa vain mieleen. Ehkä joku innostuu ._.
Kirjoittanut: Unenvarjo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2007 07:45
Vastataanpas.

Silloin oli sellainen puolipilvinen keli ja olin kovasti huolissani, että alkaako satamaan. Ei alkanut. Murhetta aiheutti tuuli, joka sotki kampauksen. Niin, treffit oli sovittu jotenka sen takia olin niin huolissani.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2007 09:16
Minä ja Dragula olemme olleet tekemisissä jo ihan vaippaiästä asti, joten on kovin vaikea muistaa

Mutta jos mietin hetkeä, jolloin tapasimme ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, ennen kuin aloimme seurustella, oli 31.12.2003 ja olimme molemmat sukujen perinteiden mukaisesti viettelemässä yhteistä uutta vuotta eräällä koululla. Oli vielä valoisaa, lunta maassa, taivas taisi olla pilvessä. Siinähän se päivä oli mennyt matkustaessa, joten kait se ihan hyvä päivä oli.

Mutta seurustelu alkoi vasta puoli vuotta tämän jälkeen.

Edit: Ja niin, Dragula tuli pummimaan miulta tupakkaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2007 09:24
Millainen päivä...? Koulupäivän jälkeen, marraskuussa eli oli pimiää ja ehkä hivenen vilpoistakin, vaan ei se sinne kahvilan perukoile tuntunut.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2007 12:37
Olen tuntenut miekkoiseni jo vuodesta -98 lähtien, mutta silloin hän seurusteli yhden toisen(silloisen yhden kaverini kanssa) ja minä yhden toisen kanssa. Tavattiin vuosien jälkeen, molemmat olivat eronneet silloisistaan ja nousin linja-autoon mennäkseni iltalukioon. Hän istui linja-autossa ja viittoili miut istumaan viereensä. Miepä menin ja juteltii kuulumisia. Sit hää pyys miun puhelin numeron. Sit hää räpelti jotain lompakon kanssa ja mie huomasin siellä miun valokuvan ja ihmettelin et mitä ihmettä hänellä miun valokuva tekee.

Sit hää alkokii soittelemaa miulle ja ruvettii tapailemaa. Sit jossai vaiheessahan se seurusteluksi kääntyi. Se valokuva juttukii selvis et hänellä oli käytössä exänsä vanha lompakko, jossa miun valokuva oli ollut ja hää oli vaa jättäny sen paikoilleen. Miusta toi oli vähän jännä juttu.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:28
Ei tietääkseni ole tällaista threadia vielä, joten turhaa olisi lukita mukava aihe.

Silloin kun me tavattiin, satoi lunta. Taivas oli pilvinen ja harmaa ja lumikin oli nihkeää. Ainakin mun meikit levähti ulkosalla.
Oltiin sovittu, että tavattaisiin juna-asemalla ja mentäisiin siitä johonkin kauppaan adoptoimaan pulkka ja laskemaan mäkeä. Pulkka ei koskaan saanut meidän yhteishuoltajuutta eikä hyvää kotia, koska adoptoitavaa ei ikinä löytynyt. Harmitti, mutta ensi talvena olisi tarkoitus lopulta ostaa oma pulkka ja mennä viimein pulkkamäkeen - kahden vuoden viivyttelyn jälkeen.

edit. kirjoitushäröt
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: CybellaTraurig
  • Lähetetty: 21.08.2007 18:00
Me tavattiin ortodoksien syyspäivillä Valamon luostarissa ekan kerran!D Oli kiva päivä. Siellä hilluttii Molly siskon kanssa ja sitten vaan jossain vaiheessa näin Hänet kavereidensa kanssa;D Sitten juttu jatko ii2:ssa -.-
Ainiin ja tämä tapahtui joskus 2004.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Moruganna
  • Lähetetty: 21.08.2007 20:04
Minä tutustuin tyttööni viimevuoden syksyllä, kun aloitimme molemmat japaninkurssin oulu-opistolla. Aluksi hän istui lähes puolivuotta minun takanani ja hänellä oli kaveri vieressä. Minä olin jo silloin kiinnittänyt neitoseen huomiota ja sitten kävikin niin että hänen kaverinsa lopetti kurssin kesken. Meni monta viikkoa, ja sitten uskaltauduin istumaan hänen viereensä "koska minulla ei ollut paria ja meidän piti tehdä jotakin paritehtävää". Tutustuttiin lisää ja minä vain jotenkin jämähdin siihen istumaan, siitä tuli vakipaikkani. Keväällä oli sopivasti minun tuparit edessä ja kutsuin hänet sinne sitten ovelasti. Siitä kai se sitten lähti. Nyt ollaan koko kesä "jo" seurusteltu

EDIT: Kyumin, nyt on sinun vuoro *wirn*
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 21.08.2007 20:16
Tapasin nykyiseni kaverini seurassa kaupungilla (hän ei muista tätä). Hän vaikutti hermostuneelta, levottomalta ja puhui paljon mutta tavatessani useammin huomasin hänen vain olevan sellainen: energinen, aktiivinen ja sosiaalinen (ns. kaikkien kaveri). Juomaanhan he olivat lähdössä.

Sitten se kerta jonka hänkin muistaa oli kun tapasimme seuraavan kerran exäni ja kaverini kotipaikkakunnalla ja menin esittelemään kaverilleni ironnutta irtolettiä (jotka hän ja äitinsä letitti minulle vastottain silloin) kun se vaan "repesi"/liukui pois päästäni ja tämä nykyinen siinä sitä kauhisteli ja kommentoi jotain seuraavaa: "repii se hiuksensa päästä. Mikä nyt noin järkytti?"

(Kuulema jos en olisi lopettanut koulua niin hän olisi iskennyt heti ensimmäisenä silmänsä minuun.)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2007 23:00
Oli melko vilponen maaliskuun päivä jolloin tapasin hänet. En olisi milloinkaan voinut uskoa että elämäni tulisi kääntymään kokonaan ympäri.. Näimme Dragulan järkkäämässä irc-miitissä (jonen ja itseni lisäksi vain tuo nimimerkin 'Mortale' tai 'tuulentytar' taakse piiloutuva neiti) ja juomiahan kellään ei tietenkään ollut :P Oli lauantai (muistaakseni) ja olimme sopineet että tapaamme Järvenpään juna-asemalla... Siellä hetken aikaa hortoiltuani näin ison nahkatakkisen ihmisen olutpullo kourassa, ja kuului huuto 'Chrys!' ja tiesin että minut oli tunnistettu Sen ison ihmisen vieressä oli pienen pieni mustahiuksinen tyttö joka ensimmäisen kerran miellytti silmääni. No siinä hetken turistuamme päätimme siirtyä sisätiloihin. Tarkastelin moneen otteeseen tuota mustissa olevaa neitiä...

Pääsimme kuin pääsimmekin sisätiloihin hetkellisesti, kunnes päätimme lähteä ulos.. Löysimme itsemme ah-niin-pissismäisesti lastentarhan pihalle heittämään läppää sekä nautiskelemaan, mitä kelläkin oli. Siinä aika meni kuin siivillä, itse heitin hiukan flirttiä, olinhan hänestä kiinnostunut joten ajattelin että why not, ei mulla mitään menetettävääkään oo ja hänet halusin..

Tuli sen päivän 'loppu' kun ihmisten piti mennä kenen minnekin, minun vantaalle ja tämän neidin mäntsälään.. Siinä sit päätettiin (muutaman viestin jälkeen) et sunnuntaina otetaan uusiksi!

Noh, sunnuntaina sitten suuntasimme takaisin 'Jäkeen' ja pauhasimme jaskaa hiukan lisää.. Kiinnitin yhä enemmän huomiota häneen, sekä olin varma että jollen saa häntä en ota ketään muutakaan... Noooh, siinä puheltuamme huomasimme kellon taas rientäneen jo meitä nopeampaan ja suuntasimme taas koteja kohti. Pääsin kotio, lämmittelemään, ja siitä sitten alkoikin tämän neidin kanssa naputtelu.. Sinä yönä tuli n. 300 viestiä pistettyä, ja seuraavana päivänä suuntasinkin hänen luokseen.. Tuli juna-asemalle vastaan ja siitä sitten käsikädessä mentiin eteenpäin...

Se mitä sen jälkeen tapahtui, onkin jo eri asia, ja sitä en tänne viitsi rustailla, onhan täällä pieniäkin :3

Se täytynee vielä sanoa että kaikki oli tämän foorumin ansiosta, ja nyt killuu vasemman käden nimettömässä rengas. Kiitos siis Mr.Kuopassa että sait meitä 'massasta poikkeavia' kasaantumaan samaan suuntaan!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!