Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Päivä jolloin tapasin hänet.. - Sivu 5

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.02.2008 16:12
Voi teitä ,rakastuneita.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2008 17:04

Lainaus: Morfinsia

Ja en minä ketään päivällä tavannut. Yöllä.

Päivä=vuorokausi=viikonpäivä jne. Eihän päivä välttämättä tarkoita juuri sitä kellonaikaa mistä puhutaan päivänä. Vuorokausi jolloin tapasin hänet olisi kuulostanut vähän höhlältä. (:
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2008 12:37

Lainaus: Tuulentytar

Päivä=vuorokausi=viikonpäivä jne. Eihän päivä välttämättä tarkoita juuri sitä kellonaikaa mistä puhutaan päivänä. Vuorokausi jolloin tapasin hänet olisi kuulostanut vähän höhlältä. (:

Tiedän,piti nyt taas vain viilata pilkkua... (synnynnäinen ärsyttämisen tarve)

Pakko yrittää hukuttaa johonkin tämä ihme möykky. Suhteet on niiin syvältä....Varsinkin kun ne loppuu.ja jos on yhtä vammainen kuin minä eikä ikinä pääse kenestäkään yli.
Murrr...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 16:39
No ekan kerra ku tavattiin, oli lämmin mutta sateinen päivä..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 17:43
Haha, hassua sinänsä että alan nyt tänne vastailemaan kun seurustelin kaksivuotta kys. henkilön kanssa ja nyt sitten erotiin muutama kuukausi sitten :P

No joka tapauksessa..

Sillon tais kyllä olla suhteellisen perus talvipäivä, koska muistelisin että lunta oli tullu koko päivän joka rööristä :s ja muutenkin oli aika ankeeta (en vain pidä lumesta : P) Ja istuskelin sitten siinä päivää koneella hieman kipeänä ja nuhaisena. No menin sitten yhdelle nimeltämainitsemattomalle chat sivulle ja tämä kyseinen herras-henkilö tuli juttelemaan siinä ja pyysi sitten msn osoitetta ja annoin ja siinä puhua pälpäteltiin ummet ja lammet ja huomattiin samalla että oltiin kiinnostuneita samoista asioista: musiikista ja muusta. No päivät siinä aika mukavasti sitten kului aina koneella istuessa, kunnes aloimme monien mutkien kautta seurustella ja sitten sovimmekin tapaavamme. Minä niin kovana tyttönä sitten lähdin ilman vanhempieni lupaa Jyväskylään junalla eräänä kauniina päivänä ja siitä se sitten lähti. Nähtiin siitä lähtien joka toinen viikko ja välillä joka viikko.
Lopulta sitten herra totesi vain, ettei se toimi, koska on vielä niin nuori ja elämä edessä, että on mahdotonta perustaa loppu elämää yhden suhteen varaan.. No niin käy joskus, mutta toivoa elätellessä tässä mennään ;P Ehkä joskus vielä voin onnessani matkustella jkl tietyissä merkeissä *virn*
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2008 18:03
En ole varma milloin tarkalleen ottaen näin Maailman Kauneimman Miehen..minulla on mielikuva että se oli Schatten Samhain 2004.
Minulla oli punainen puku ja ihmisten joukosta ilmestyi nukkekasvoinen mies. Hän hymyili minulle ja aika pysähtyi...oh!
Vaikka olen käynyt monessa kaupungissa, monissa baareissa, monilla keikoilla, monissa tapahtumissa... missään en ole yhtä kaunista ihmistä nähnyt... ja kuinka onkin niin että vuosi vuodelta hän näyttää muuttuneen aina vain kauniimmaksi.
Mutta ei, enkelinkaltaiset olennot, niitä ei voi kuolevainen sielu lähestyä.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2008 19:10
Me ollaan tavattu 2002, kumpikin sattui samalle luokalle koulussa. Opiskelimme siis merkonomeiksi. En voinut sietää ko. jätkää, hän oli mielestäni ärsyttävin mulQvisti maan päällä, omahyväinen sika jne. ja auottiin aika tavalla päätä toisillemme. Mä olin hänen mielestään maailman kamalin naisihminen
Eikun se taisi mennä niin että näytin kiinnostavalle kunnes avasin suuni
Onneksi päästiin eri luokille sitten jo 2. vuonna koska me ei oikeasti siedetty yhtään toisiamme. Loput kaksi vuotta koulusta meni sitten molemminpuolisen halveksunnan ja v**tuilun merkeissä, onneksi ei tarvinnut olla samoilla tunneilla.

Kummallakin oli sit omat kuvionsa koulun jälkeen enkä muistellut ko. ihmistä ollenkaan. Viime syksynä (2007) sain jonkun ihme idean laittaa kuvani galtsuun. Katselin sit että onko siellä ketään tuttuja, ja kas vaan kuka löytyikään!
Oli ihan pakko heittää kauhean v**tuileva kommentti ja jätkähän heitti takaisin
Sitten törmäsimme eräällä irc-kanavalla ja ruettiin jauhamaan kakkaa.....
Molemminpuolinen suuri shokki oli, että toinen on kasvanut aika tavalla parin vuoden aikana ja siellä onkin ihan fiksu tyyppi eikä enää teiniangstipentu päätä aukomassa.
Kummallin epäonnistunut suhde takana jne.
Olin sit yhtenä perjantaina tylsistynyt ja pyysin tyyppiä huvikseni kaljalle. Sehän hurja lähti, ja siitä se sit lähti.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2008 09:37

Lainaus: Ximmo

Missä viipyy kaikki "mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään"?

Täällä!! :P

Tai noh, nykyinen pisti minulle komemntin kuvatani "tuollaisen ilmestyksen vierestä heräis mielellään" Jostain kumman syystä menin vielä vastaamaan siihen ja siitä lähti. Oltiin ns. galleriatasolla 4 kuukautta (ensimmäisen kommentin laittoi 5.1.2006).

Seuraavana pääsiäisenä lähdin sitten 300kilomertsin päähän kyläilemään (=ekstembore-meininki, 14.4.2006) Turkuun. Mies oli vastassa asemalla mukavassa krapulassa, koska oli edellisenä iltana viettänyt kaverin synttäreitä. Juna-asemalta sitten lähdimme hänen luokseen ja puhuttiin, yllätys yllätys, juomisesta. Muuten päivä meni toisiimme tutustuessa - kunhan ujous oli voitettu.
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2008 10:15
se on muistoja joita en ikinä unoha, vaikka tuskaisia ne onkin tavallaansa kun hänen kans en enää ole, elämässä ei kai mikään hyvä ikinä kestä
oottelin häntä asemalla ja tuntu että mailma pysähty ku näin hänet, olin jopa käyny ostaas liilan ruusunkin hänelle se oli menoa ensisilmäyksellä mutta loppu kaikelle tuli liian nopeasti, kerrankin oisin toivonu jonkun kestävän pitkään, mutta yksi ei voi vaikuttaa näis asiois, niis tarvitaan kaksi....
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2008 11:20
No ihan ekan kerran olen "tavannut" avokkini legendaarisella Kissin Hautausmaalla, oliskohan ollut -00 tai -01.. Siinä sitten vaihdeltiin sähköpostiosoitteita ja homma jatkui jonkun aikaa kirjeenvaihtona, niin sähköisesti kuin etanana, jossain vaiheessa vaihdettiin puhelinnumeroitakin. Muistan vieläkin sen tunteen kun kuulin tuon ukkelin äänen ekan kerra, oli se vaan niin ihana Sitten viimein monen viivästyksen jälkeen 27.12.2002 matkustin joululomalla Raumalta Helsinkiin tapaamaan tätä komistusta ja "siitä se idea sitten lähti".
Talvi 2002 oli todella kylmä, täysi vastakohta tälle talvelle, etenkin tuo joulukuun loppu oli todella jäätävän kylmä. Silti kuitenkin mulla oli päällä vain ohut pitkähkö keinonahkatakki kun ei millään voinut laittaa päälle mitään muodotonta toppatakkia kun sitä halusi näyttää hyvältä toisen silmissä (onneksi näistä hömpötyksistä ollaan päästy eroon näin viiden vuoden jälkeen..). Silloin vielä kaukoliikenteen bussit jätti matkustajat eduskunnan lisärakennuksen eteen kun Kampin keskus ei ollut vielä valmis, tätähän minä en tiennyt ja oltiin sovittu, että nähdään linja-autoasemalla. Noh, bussista kun sitten pomppasin pois ihan paniikissa katselin ympärilleni, että missäs hemmetissä se linjuriasema nyt oikein onkaan, joltain kysyin tietä ja viimein löytyin oikea paikka. Kun sitten viimein näin hänet ensimmäistä kertaa kasvotusten olin myyty sillä samalla hetkellä, juuri sellainen mies joista minä pidän, pitkät hiukset ja partaa Viikonlopun aikana käytiin katsomassa mm. Taru Sormusten Herrasta Kaksi Tornia ja sain lämmikkeeksi onnettoman takkini alle ylisuuren, mutta sillion ah, niin ihanan Finntrollin bändipaidan joka tuoksui ihan häneltä. Samalla tiellä ollaan edelleen, 2004 mentiin kihloihin ja pari vuotta sitten muutettiin yhteen.
Että kyllä ne jotkut ihanat sadut kestää
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit