Gootti.net

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.09.2007 20:48

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

mä laitoin hänelle irkkigalleriassa viestin ja seuraavana päivänä ruvettiin sitten mesettään

Mitäs vikaa siinä sitten on? :O
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2007 15:03
Viime vuoden kesää elettiin ja kyseisen pojan olen tiennyt jo siinä kuutisen vuotta (en vaan sillon vielä ymmärtänyt mitä tulevan piti)
Lähetin hänelle ensin viestin ja sovimme tapaamisen mustanpitsin yönä.
Olin päättänyt olla juomatta kuten teinkin mutta toisin tällä pojalla oli käynyt. Oli suloista katsella hänen ujoa takelteluaan, hän kun on vielä vuotta nuorempi. Tämä ilta jolloin näin hänet oli kiitettävän aurinkoisen lämmin.. Ja hyvät ensifiilikset todella jäi!
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2007 17:22

Lainaus: blackie

Mitäs vikaa siinä sitten on? :O

Ellet huomaa, tämä on suora cp Ximmon viestistä ja tarkoituksena oli vitsin murjaisu. /b/ vitsi oli kyseessä. Ja sitä paitsi eikö tuommoinen kuvagallerian avulla seurustelemisen aloittaminen ole hiukan mieltä hämmentävää (teinimäistä, oikeastaan esiteini on lähempänä, noin suoraan sanottuna).
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.09.2007 17:25
"Moi sul on tosi hienoi kuvii ja oot tosi söpö aletaax mesettää?"

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.09.2007 17:28

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Ja sitä paitsi eikö tuommoinen kuvagallerian avulla seurustelemisen aloittaminen ole hiukan mieltä hämmentävää (teinimäistä, oikeastaan esiteini on lähempänä, noin suoraan sanottuna).

Eihän sitä itse seurustelua tarvitse kuvagalleriasta aloittaa, mutta keskustelun voi. Ja keskusteluhan voi joissain tapauksissa sitten jatkua myös muualla kuin Irc-galleriassa ja tätä kautta henkilöt voivat tutustua.

Joo, teinimäistä ehkä tuokin, mutta tapansa kullakin.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2007 17:31

Lainaus: Iiriva

"Moi sul on tosi hienoi kuvii ja oot tosi söpö aletaax mesettää?"

Tätä tyyliä hain enemmän, kuin kevyttä keskustelua. Pilaat ok vitsin nyt.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.09.2007 18:45

Lainaus: Swanette

Joo, teinimäistä ehkä tuokin, mutta tapansa kullakin.

Ai netin kautta tutustuminen on teinimäistä? Pyh, se on vaan nykyaikaa. Itse asiassa menetelmä ei ole edes uusi, vaikka välineet ovatkin muuttuneet. Ennen vanhaan nuortenlehdissä oli lukijoiden kuvagallerioita ja kirjeenvaihtoilmoituksia. Minusta galtsu on ihan hyväksyttävä paikka tutustumiseen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.09.2007 19:00

Lainaus: Ximmo

Ai netin kautta tutustuminen on teinimäistä? Pyh, se on vaan nykyaikaa. Itse asiassa menetelmä ei ole edes uusi, vaikka välineet ovatkin muuttuneet. Ennen vanhaan nuortenlehdissä oli lukijoiden kuvagallerioita ja kirjeenvaihtoilmoituksia. Minusta galtsu on ihan hyväksyttävä paikka tutustumiseen.

Ei, en sanonut, että se minun mielestäni olisi teinimäistä, mutta jonkun mielestä voi olla. Olen itsekin tutustunut erääseen tuttavaani alunperin nimenomaan Irc-gallerian kautta. Tuskin ketään loppujen lopuksi haittaa, mitä kautta on alunperin tutustuttu.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2007 19:24
Tapasin oikeani 9kuukautta ja 12päivää sitten. Olimme festareilla jotka olivat loppu syksystä turussa. Olin tosin tavannut rakkaani jo 7vuotta sitten kesäleirillä jossa ensimmäisen kerran ihastuin häneen. Yläasteella olimme samassa koulussa jossa hän oli minua yhden luokan alempana. Katsoin salaa ja varovasti rakastani käytävillä ja toivoin että vielä joskus.

Festareilla olimme jo alusta asti tuttuja koska olimme olleet jo toisilla festareilla aijemmin samassa porukassa. Näin hänet bussin vieressä pitkään katseltuani ympärilleni, meninja halasin samantein. Festareiden toisena päivänä istuimme eräänlaisilla korokkeilla, hän minuun nojaten. Oli 18.11. Elämäni paras päivä siihen mennessä. Nousimme ja otimme toisiamme käsistä kiinni.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.09.2007 08:24
Juu...no minä se nappasin miehen GALTSUSTA xD sanokoon muut mitä tahansa tutustuin häneen...käytiin treffeillä, leffassa ym. ja sitten hän kysyi että haluanko napata hänet se oli niin söpösti kysytty! NIIN...olen 24 joten ei se niin teiniä ole (tai sitten vain olen ikäistäni lapsellisempi) eniveis...ei sitä tiedä koskaan missä se "oikea" tulee kohdalle
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit