Tänne siis kaikki jotka on rakastunut tyttöön/poikaan mutta tietävät etteivät tätä voi saada.
Omia kokemuksia kyllä on.
Mulla on jo kauan ollut tämmöinen pikkuinen ihastuminen erääseen poikaan, mutta nyt sitten viimeisellä vuodella ala-asteella se on paisunut niin suureksi etten enää ajattele mitään muuta kun tätä poikaa. Lohtua on tuonut se että hän oli sentään samalla luokalla kun minä.
VAAN EIPÄ OLE ENÄÄ! On tullut jo ihan itkettyä sitä kun tulee ikävä tätä tyyppiä... </3
Pahinta tässä on se ettei me olla ihan samalla sosiaalisella tasolla. Tämä poika nimittäin on todella suosittu, kavereita ympäri Kuopiota, enkä minä ihan ole samalla tasolla.
Tiedän etten voi saada häntä, koska jos hänellä on vientiä ihan ylä-asteellakin niin miksi hän nyt MINUT ottaisi ?!? Aina yksin kotona kuuntelen nyyhky biisejä ja silmät alkaa valua tätä tyyppiä ajatellessa... En edes tajua miten tässä on näin käynyt mutta olen nykyään ihan epätoivoisestu rakastunut tähän poikaan...

Mutta nyt kiinnostaisi olenko yksin ongelmieni kanssa voi onko muilla samantyyppisiä kokemuksia??
Kiitos jo etukäteen.