Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2007 23:44
Minun puolestani saa olla hetero, homo, lesbo, bi, miten lystää. Itse olen hetero. Miehet ei vaan iske.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.07.2007 00:02
En ole homofoobikko, enkä ymmärrä homofoobikkoja sitten millään. Tää homofobia on lähtösin vanhemmista lapsiinsa ja se, kun lapset haukkuvat "homoiksi" toisiaan (tarkoittaen tyhmää ihmistä...) ei mitenkään vähennä homofoobikkojen määrää...Minua ei ole kasvatettu inhoamaan homoja, ja tunnen muitakin kuin heteroseksuaalisia.
Itse olen hetero. Kaksi ihmistä on kyllä luullut minua bi-seksuaaliksi(en ottanut sitä mitenkään loukkauksena),koska heidän tutkansa sanoi niin ja vaikutan bi-seksuaalilta. Sanoin vaan sitten että olen varattu hetero.
Se, jos tätini sanoo jostain, että "Ai toikin on sitten...tollanen..." pistää kyllä kiehumaan pahasti. Tätini on muutenkin tällaista NIIN TÄYDELLISTÄ ja NORMAALIA PAREMPAA ihmistä, että alkaa ihan oksettaa.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.07.2007 12:01

Lainaus: MrLuckarin

Uskon seksuaaliseenvapauteen, jokainen olkoon vapaa tekemään kuten tahtoo.
Maailmassani ei ole luokitusta tai kastijakoa homo/hetero/bi.
On saatava nauttia seksuaalisuudestaan sellaisena kuin se itsestä tuntuu kaikkein parhaimmalle.

Herra Luckarinin kanssa samaa mieltä.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2007 16:02
Itse pidän vain tytöistä. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa sen kanssa, ja kaikki tutut ovat suhtautuneet asiaan hienosti. Minkäänlaista salailua en ole tämän suhteen pitänyt, kerron asiat suoraan niinkuin ne ovat.
Tällä hetkellä seurustelen maailman ihanimman tytön kanssa
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2007 21:35
Olen hetero, mutta en koe homoja mitenkään huonommiksi, päinvastoin.
Minulla on kavereita esim. Moruganna jotka ovat lesboja. Minusta se on yhtä normaalia kuin heterouskin.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 21.07.2007 21:47
Olen suvaitsevainen hetero ystäväpiiristä löytyy bi ja yhden parhaimmista baari-illoista olen viettänyt kahden homon ja bi:n kanssa ihania ihmisiä
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2007 21:57
Hmm.. jotenkin tuo homohehkutuskin menee välillä yli hilseen. Totaalisesti. Kyllä me vinokkaatkin olemme ihan omia persooniamme seksuaalisesta suuntautumisestamme huolimatta, ihan siinä kuin heterotkin.

Lesbo olen siis. Vaikka kyseinen sana onkin aika inha, ei käsitteellisesti vaan sanana. Ruma ja jotenkin ivallinen. Tai sitten tämä kaikki on vain pääni sisällä. Lepakko kuitenkin sopii suuhuni paremmin.
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:06
Juu, tarkoitukseni ei ollut mitenkään erityisemmin hehkuttaa ...vaan käristää! No ei vaan...hehe, huonoa huumoria! Mutta joo...nuo kyseessä olevat henkilöt ovat vaan niin erikoisia ja mahtavia persoonia, että he ansaitsevat pienet hehkutukset
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:36
Voi anteeksi, en tarkoitttanut osoittaa tuolla edellisellä viestilläni millään tavoin sinua vaan noin ihan yleisesti. Nyt kun tuntuu olevan vallallaan sellainen homovimma, että tässä itsekin alkaa jo epäilemään vinouttaankin
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:40
Joo...etenkin telkkarin homo-ohjelmat ja joka kilpailun kiiniöhomoilut kyl menee jo vähän överiksi ja juu...ei se mittään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit