Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:42
Kiintiö...piti sanomani. Typo iskee aina silloin tällöin
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:18

Lainaus: blackwolver

...etenkin telkkarin homo-ohjelmat ja joka kilpailun kiiniöhomoilut kyl menee jo vähän överiksi

Eikö ole kuitenkin aika realistista, että lähes jokainen hetero tuntee jonkun sateenkaaren tältä puolen? Miksi pitäisi leikkiä, että olisi olemassa ns. täydellinen heteroyhteisö. Tämän vuoksi siis nämä mainitsemasi 'kiintiöhomot' televisiossa ovat kyllä ihan paikallaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:21

Lainaus: Riot

Eikö ole kuitenkin aika realistista, että lähes jokainen hetero tuntee jonkun sateenkaaren tältä puolen

Mä tunnen montakin
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:27
Ihmettelen vain sitä että miksi sitä pitää mainostaa telkassa...siis homoutta? Kun se kuitenkin on ihan luonnollista että meitä on erilaisia niin miksi siitä pitää tehdä jokin muoti-ilmiö (ainakin olen telkan välityksellä saanut sellaisen kuvan)...ja siis en sano tätä mitenkään pahalla.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:29
Olen bi, mutta koska olen niin nuori vielä, en voi siitäkään olla ihan varma .
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:46

Lainaus: blackwolver

Ihmettelen vain sitä että miksi sitä pitää mainostaa telkassa...siis homoutta? Kun se kuitenkin on ihan luonnollista että meitä on erilaisia niin miksi siitä pitää tehdä jokin muoti-ilmiö (ainakin olen telkan välityksellä saanut sellaisen kuvan)

Onhan se melko valitettavaa, mutta joka tapauksessa on ihan mukavaa, että aihetta käsitellään medioissa noinkin paljon (vaikka kaikki ei niin positiivista kuvaa annakaan). Toivottavasti se ilmiö kuitenkin pian asettuu ja normalisoituu, kuten muutkin muotioikut. Ehkä pitemmällä tähtäimellä tällä ilmiöllä on vain hyviä vaikutuksia ja homoseksuaalisuus nähtäisiin heterouteen rinnastettavana rakkaudenosoitusmuotona.
  • Lähetetty: 21.07.2007 23:50
Tasavertaisuuteen pyrkivä hehkutus!!! sellaista sen pitää olla
  • Lähetetty: 22.07.2007 00:01
Nimenomaan! Sellaista intoilua voisi jaksaa kuunnella vähän pitempänäkin muotioikkuna.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2007 00:41
tytöistä tällä hetkellä tykkään^__^ kaikki joille olen maininnut asiasta niin ovat ottaneet asian hyvin, onneksi jotkut esim. koulussani ovat sellaisia että jos kuulevatkin sanan homo niin kaikki juoksee vähintäänkin 100 km/h karkuun. niille ei paljoa tee mieli puhua onneksi minulla on maailman suloisin tyttö joka ymmärtää
Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2007 15:08

Lainaus: Chrystalis

Kuulutko sinä homofoobikkoihin, vai annatko kaikkien kukkien kukkia ?
Kuulutko "sateenkaarikansaan" vai kivitätkö ohitse lipuvia "homoja" ?
Tunnetko luokittelun homon ja "normaalin" välillä lapselliseksi ?

Annan kaikkien kukkien kukkia. Kuulun "sateenkaarikansaan" ja olen onnellinen siitä. On se lapsellista luokitella homoksi, lesboksi, biseksuaalisiksi tai joksikin muuksi. Mutta pakkohan se on jotenkin luokitella, että tietää mitä kukin on. Ei minua häiritse ollenkaan, jos joku on homo tai bi. Koska se nyt vaan ei kuulu minulle laisinkaan ja ei ole minun asiani tuomita toisia seksuaalisen suuntautumisen takia. Valitettavasti jotkut tuomitsevat liiankin hanakkaan heteroudesta eroavat seksuaaliset suuntautumiset ja pitävät niitä väärinä ja Jumalan sanaa vastaisina. Typerä raamattu saanut aikaan sen, joten se kirja pitäisi vähintäänkin tuhota! Mutta tämä on vain minun typerä mielipiteeni.

Olen biseksuaali ja tiedän, että joudun kokemaan erilaisia kommentteja seksuaalisesta suuntautumisestani. Jotkut eivät hyväksy laisinkaan ja jotkut toiset taas ovat sinut asian kanssa. Kaksi ystävääni ovat biseksuaaleja, joten voimme jutella aiheesta ja tuoda esille erilaisia mielikuvia aiheesta. Olen aina varmaankin ollut enemmän biseksuaali kuin hetero, koska siltä vaikuttaa vahvasti. Ei sitä tietenkään lapsena voinut tuoda esille mitenkään, koska ei silloin tajunnut sellaisia asioita laisinkaan.

Antaa kaikkien kukkien kukkia ja antaa toisten elää vapaasti! Rauhaa vaan kuvioihin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit