Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Liisa Peililasimaassa
  • Lähetetty: 16.09.2007 15:48
Olen melkolailla liberaali ja kannatankin mm. yhteiskunnallisista formaateista eniten Rawlssilaista suuntaa, jota on polkaistu hitusen verran liberaalisemmalle tielle.

Seksuaalisuutta koskevissa asioissa olen kauan sitten ohittanut tavalliset hetero-, homo- ja biseksuaalisuutta koskevat ongelmat ratkaistuina ja vanhentuneina. Nykyään minua askarruttavat enemmän esimerkiksi zoo- ja pedofiliaan liittyvät yksilön vapauden kannalta hämmentävät tilanteet.

Koska ohjenuoranani on lausahdus, "kaikki on ok, kunhan ei vahingoita muiden persoonaa" (tässä persoonaan kuuluu kaikki, mitä yksilö saattaa omistaa), on minua viime aikoina herännyt kiusaamaan ongelma, joka koskee aiemmin ja nykyään laittomina pidettyjä seksuaalisia suuntauksia, joihin ainakin pedofilia luetaan.

Hypoteettinen ajatusleikki:
Mikäli kaksi henkilöä haluaisivat muodostaa vaikkapa parisuhteen, ja tämä yhtälö olisi lain mukaan rangaistava teko, olisiko tällä parilla oikeus silti tähän toimintoon vaikka laki sanoo vastaan? Tietysti tämä on täydellisen hypoteettinen ajatusleikki, koska vaikkapa pedofiilin tapauksessa toinen osapuoli, lapsi, ei todennäköisesti vielä kykene tuntemaan romanttista kiintymystä toiseen osapuoleen, eläimestä tai muusta kumppanista puhumattakaan.

Heitin tämän hajatelman tänne teidän kiusaksenne ja testatakseni teidän muiden foorumilaisten seksuaaliliberaalisuuttanne. On helppoa, tai kohtalaisen helppoa ainakin, sanoa hyväksyvänsä aikuisten tai samasta ikäluokasta olevien rakkaussuhteet, mutta kuinka monella riittää avoinmielisyyttä niin sanottuja tabuja kohtaan?

Itse olen heteroseksuaali, mutta pyrin aktiivisesti ymmärtämään kaikkia mahdollisia näkemyksiä liittyivät ne sitten seksuaalisuuteen, uskonnolisuuteen tai muuhun.
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.09.2007 00:28
Annan kaikkien kukkien kukkia. tuskin minulle tuottaisi ongelmia olla läheinen saman sukupuolen kanssa, mutta seksuaalinen veto on ainoastaan vastakkaista kohtaan.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.09.2007 12:57
no tosta pedofiliasta sanoisin sen verran, että kyllä musta se tarkottaa sitä kun aikuinen ihminen KÄYTTÄÄ HYVÄKSEEN lasta. eli en puhuisi pedofiliasta jos kyseessä on tyyliin joku 15wee muikki ja vaikka 20 wee häiskä. pedofilia on musta nimenomaan sitä sellasta josa vahingoitetaan toista osapuolta.

zoofilia taas. sehän ei itsessään merkitse muutakuin että henkilö pistää hösseliksi jonkun eläimen kanmssa. eli luultavasti siinä ei hirveästi ole rakkauteen kuuluvaa luottamusta ja kiintymystä ja hellyyttä yms mukana. ja kuinka moni eläin haluaa joutua ihmisen pantavaksi?

ja sitten on tietty nekrofilia jota et maininnut, luultavasti syystä että siinä i voi toista osapuolta sillätyavalla enää vahingoittaa. se menee jo häpäisemisen puolelle.

oma mielipiteeni seksuaalivähemmistöistä eli homo,bi ja lesboseksuaaleista on aivan sama kuin heterojakin kohtaan.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 18:09

Lainaus: Kyumin

onneksi minulla on maailman suloisin tyttö joka ymmärtää

oi... onnea vaan teille
  • Lähetetty: 17.09.2007 19:17

Lainaus: jeeves

Tarkoitin nyt enemmän tunnepohjaista tilannetta, kuin varsinaista raiskaamista tai hyväksikäyttöä. Olet muutenkin tainnut nyt sekoittaa seksuaalisen suuntauksen raiskaamiseen tai hyväksikäyttöön. Pedofilia, kuten muutkin parafiliat ovat seksuaalisia suuntauksia samassa mielessä, kuin heterous, homous tai muut vastaavat. Useimmat parafiliat vain ainakin wikipedian mukaan luetaan sairauksiksi ja mahdollisesti rangaistaviksi. Homoseksuaalisuushan laskettiin parafiliaksi ties kuinka myöhään Suomessakin.

Zoofiliaa sivuuttaen taas olen kuullut sellaisia tapauksia, joissa ainakin mies (tapauksia, joissa olisi ihmisosapuolena nainen en ole kuullut) ja eläin olisivat menneet naimisiin (jenkkilässä ofc). Tietysti pitää asettaa kyseenalaiseksi eläimen päätösvalta tässä tilanteessa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2007 19:43
Olen kanssa kuullut että jossain USA:n takamailla äijä meni naimisiin poninsa kanssa. Siitä on kai tehty dokumenttikin. Ride the pony, man! Diggaileekohan äijä muuten My Little Ponyistä? Tämä nyt ihan vaan kevennyksenä jos joku ei huomannut.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.09.2007 19:54

Lainaus: Deadboy

Olen kanssa kuullut että jossain USA:n takamailla äijä meni naimisiin poninsa kanssa.

Itse asiassa tämänkaltaista asiaa käsittelevä dokumentti taidettiin näyttää aikoinaan televisiossakin täällä Suomessa. En muista oliko kyseessä poni vai aasi vai muuli, mutta ainakin sillä oli neljä jalkaa ja kaviot. Sexy.
  • Lähetetty: 17.09.2007 19:55
Kukin tavallaan, mutta pitää kyllä todeta, ettei ainakaan kohdallani karvainen persus tunnu kovin kiihoittavalta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 19:59

Lainaus: kuopassa

Itse asiassa tämänkaltaista asiaa käsittelevä dokumentti taidettiin näyttää aikoinaan televisiossakin täällä Suomessa

Niin näytettiin, minäkin muistan sen. Kahjoa touhua
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 18.09.2007 09:32

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Tarkoitin nyt enemmän tunnepohjaista tilannetta, kuin varsinaista raiskaamista tai hyväksikäyttöä. Olet muutenkin tainnut nyt sekoittaa seksuaalisen suuntauksen raiskaamiseen tai hyväksikäyttöön. Pedofilia, kuten muutkin parafiliat ovat seksuaalisia suuntauksia samassa mielessä, kuin heterous, homous tai muut vastaavat. Useimmat parafiliat vain ainakin wikipedian mukaan luetaan sairauksiksi ja mahdollisesti rangaistaviksi. Homoseksuaalisuushan laskettiin parafiliaksi ties kuinka myöhään Suomessakin.

Zoofiliaa sivuuttaen taas olen kuullut sellaisia tapauksia, joissa ainakin mies (tapauksia, joissa olisi ihmisosapuolena nainen en ole kuullut) ja eläin olisivat menneet naimisiin (jenkkilässä ofc). Tietysti pitää asettaa kyseenalaiseksi eläimen päätösvalta tässä tilanteessa.

jep. homoseksuaalisuus luettiin sairaudeksi, tosi on, mutta eipä lueta enää. pedofilia tarkoittaa nimenomaan sairautta. jos joku pitää jostain toisesta tunnepohjaisesi, ei nimitystä pedofilia varmaan tarvitse siihen enää kuluttaa.

ja mikä tahansa pedo-,zoo,-,vege-,pokefiili onkaan, miun mielstä tuomittavaa se on siinä tilanteessa kun toinen ei pysty päättäämään itsensä puolesta ikänsä tai joknu mun asian takia, kuten vikak jos esimerkiksi mahdollisesti kyseessä on joku vitsin poni.

ja mielestäni zoofilia ei voi missään nimessä olla täysin tervettä. ja vissiin sekoitat seksuaalisen suuntautumisen ja tunnepohjaisen tykästymisen. vaikka ne tosin läheisesti toisiinsa liittyvät, mutta on eri aisa rakastaa eläimiä tunnepohjaisesti kuin panna niitä tunnepohjaisesti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit