Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suuret muutokset

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.04.2007 19:26

Lainaus: teksie

, sit sivaria

No, niin. Omista ajoista onkin aikaa, toivottavasti saat kivan palveluspaikan
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.04.2007 09:31
Uuteen kouluun menemiset olivat suuria juttuja,
Olen myös muuttanut monta kertaa, ja se on aina aika suuri muutos. Olen muuttanut noin seitsemän kertaa, ja nyt tulee kahdeksas tässä ensi keskiviikkona
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:28
Pienenä (2 v.) minulla todettiin virtsatulehdus. Vanhempani sanoivat, että jos minua olisi hoidettu tän asuin kaupunkini sairaalassa, olisin voinut kuolla, mutta onneksi passitettiin kuopion yliopistolliseen sairaalaan. Sit parikuukautta sitten sairastuin värikalvontulehdukseen (perin äidiltäni )
Ja se lähti tipoilla pois, mutta nyt minulle on jäänyt siitä lasiaissamentuma. Tippoja joutuu laittamaan aamuin illoin + kosteustipat. Ja mummoni kuoli veritulppaan joulukuussa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.05.2007 16:31
no se on valitettavaa..
ei ainakaa minulle oo mitään noin kamalaa tapahtunu
minun vasen jalkani on noin 4mm pitempi kuin oikea. "vai menikö se toisinpäin"
ja sitten minulla on jotain silmässäni
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 18:12
En oo ikinä muuttanu, perhe on ja pysyy, mitään ei tapahdu ikinä...
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2007 18:22
Sillon tais elämä pahasti mennä alamäkeen kun sisko kuoli.
Siitä alko masennuksen yms.

Nykyään menee kohtalaisesti
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 18:28

Lainaus: Necrophile

Sillon tais elämä pahasti mennä alamäkeen kun sisko kuoli.

Aih, mä en vois el'ää ilman mun siskoja... Ne on mun tuki ja turva koska kukaan muu ei mua tue... kaikki kaverit on sillee "auta" ja sit kukaa ei auta mua, ne sanoo vaa aina "kyll sä selviit, rauhotut vaa ei siin mitään oo!"
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.10.2007 19:46
Vanhempien ero, muutto etelästä Keski-Suomeen ja toinen muutto sekä parhaan ystävän löytäminen... Ei mitään sen suurempaa mainitsemisen arvoista..
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2007 22:25
Hmmm... Suuret muutokset... Ömmm... Ehkä suuria muutoksia on esimerkiksi sellaset asiat, että vaikka kun muuttaa talosta, missä on asunu kauan, toiseen taloon, vähän pienempään. Ja kun jouduin luopumaan vähän alle pari vuotta sitten mun gerbiileistä.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.10.2007 01:32
Pappani kuoli sydänkohtaukseen kun olin 11v, mummo ei selvinnyt yksin joten asuin mummon luona noin vuoden, kun hän asui kouluni vieressä. Pelastin myös mummoni hengen soittamalla hätänumeroon 11-vuotiaana kun hän sai aivoverenvuotokohtauksen ja meni tajuttomaksi. Ero viime marraskuussa ensimmäisestä oikeasta poikaystävästä (suhde kesti 7v.). Viime keväänä koin ensimmäisen paniikkikohtauksen joka johtui koulun aiheuttamasta stressistä ja inhosta sitä paikkaa kohtaan, muutenkin olin kovin ahdistunut ja masentunut koulun takia. Syksyllä sain paniikkikohtauksen bussissa kun olin menossa kouluun, se oli viimeinen niitti päätökselleni pitää välivuosi. Viime keväänä löysin ihanan pojan hän muutti elämääni parempaan suuntaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit