Gootti.net

Suuret muutokset

Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: narrcissia
  • Lähetetty: 19.06.2011 12:48
Aluksi tuntui, ettei elämässä ole tapahtunut juuri mitään huomattavia muutoksia. Kun tarkemmin alkoi miettiä.. kyllähän niitä on ollut. Ja tulee varmasti vielä lisää.

Vanhempien ero tuntui aikanaan todella pahalta, varsinkin kun itse olin vielä sen verran nuori. Nyt jälkeenpäin olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen, sillä välit isään on parantuneet huomattavasti (asun siis äitini kanssa). Nykyään ollaan oikeastaan enemmän ystävykset kuin isä ja tytär, mikä on vaan hyvä juttu.

Keskenmeno 15 vuotiaana. Ei sitä kai tarvitse sen enempää selitellä.

Viimeisin poikaystävä jätti tekstiviestillä ilman minkäänlaisia varoituksia puolen vuoden suhteen jälkeen. Selitys oli että stressaan liikaa olemalla mustasukkanen. Olenko mä? Omasta mielestäni en. Vai onko se mustasukkaisuutta, että kysyy toiselta viikonlopun jälkeen, että miten meni viikonloppu, oliko kivaa?

Noh, tässä sitä ollaan. Monesti olen sattuneista syistä harkinnut tästä maailmasta poistumista, mutta aina on jokin saanut sinnittelemään, ja nyt olen kohtalaisen sinut noiden kokemusten kanssa. Ilman noita kokemuksia/muutoksia en olisi se mitä olen.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Nefegor
  • Lähetetty: 06.07.2011 18:44

Lainaus: narrcissia

Nyt menee todella intiimille alueelle. Ensirakkauteni kohde oli todellinen kusipää. Olin niin henkisen kuin fyysisenkin väkivallan kohde miltei puolentoista vuoden ajan. Miksi sitten kestin niin kauan sitä pskaa?

Nyt kävikin sillä tavalla että itse henkilö kenestä tässä puhutaan osui paikalle.

Ja käteni oikein tärisivät kuin luin tämän viestin, on meinaan sen verran uskomattomia valheita! Näitäkö olet kaikille levitellyt?
Ensinnäkään minkähän helvetin väkivallan...? En meinaan kertaakaan ole sinua lyönyt tai muuta vastaavaa, enkä ole muutenkaan väkivaltainen. Vai oletko joskus nähnyt minun hyökkäävän kenenkään kimppuun? onko kukaan nähnyt? ( Huom, se jos lyön nyrkillä seinää tai pöytää - ei ole väkivaltaa ihmistä tai sinua kohtaan)

En myöskään tiedä mistä "henkisestä väkivallasta" puhut, mutta itseasiassa voisin uskoa että itse jopa uskot väitteidesi olevan totta - Kun niin puolueellisesti osaat kääntää asiat muita vastaan, mikä tosin ei onnistu valehtelematta.

Muistaakseni sekin oli väärin sinua kohtaan jos olen itse ollut masentunut, ja henkistä väkivaltaa sinua kohtaan on tämä?

Ja se että viimeisin poikaystäväsi jätti sinut tekstiviestillä ilman minkäänlaista varoituksia on 100% oikein koska teit itse saman sen 1,5v suhteen jälkeen... Uskomatonta että kehtaat tulla tänne esittämään jotain marttyyria, olisit nyt samantien maininnut minutkin vielä nimeltä... En ainakaan häpeä koska en ole näihin väitteisiin syyllinen! Loukkaat niitä ketkä ovat oikeasti kokeneet vaikeita parisuhteita ja muita ongelmia.
+ ( Sen poikaystävän mustasukaisuus väite on totta, enhän minäkään saanut tavata naispuolisia kavereita ilman että suutut)

Ketään ei varmaan edes kiinnostanut, joten en mesoa tätä enempää tai kerro omista muutoksistani... Mutta kertaakaan en ole harkinnut "maailmasta poistumista" , vaikka olisi miten vaikeaa. - Henkisen väkivallan tekijä olet sinä, marttyyria esittävine puheinesi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.07.2011 07:46

Lainaus: narrcissia

Aluksi tuntui, ettei elämässä ole tapahtunut juuri mitään huomattavia muutoksia

Lainaus: Nefegor

Nyt kävikin sillä tavalla että itse henkilö kenestä tässä puhutaan osui paikalle.

Sympatiat ovat molempien puolella, mutta tällaisten henkilökohtaisten asioiden puiminen ei kuulu julkiselle foorumille; käyttäkää mieluiten yksityisviestejä.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Nefegor
  • Lähetetty: 07.07.2011 11:08
Laitoin vaan korjauksen, että kaikki lukijat tietää miten asia oikeasti on... Eiköhän niitä yksityisviestejä ole turha lähettää tässä vaiheessa. Mutta jos joku kehtaa julkisella foorumilla väittää minuun viitaten noin täyttä paskaa, niin pakkohan se oli korjata... Saapahan foorumilaisetkin viihdettä tästäkin.

Vastaus alempaan "nyt näkee sokeakin kenestä on kirjoitettu" - Saa nähdäkkin, mutta ne ainakin näkee myös totuuden ketkä tietää kenestä tässä puhuttiin.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2011 16:58
Nefegor ei kyllä ole yhtään väkivaltainen vaikka miten kääntäisi. sen oon huomannut kyllä.... tuntuu et tuo narcissia valehtelee.. Kuitenkin ollu omat ongelmani Nefegorin kanssa mut väkivaltainen hän ei todellakaan ole................... Nefegor on mukava nuori herra ja lepponen kaveru
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2011 20:40
Nyt hei oikeasti, kuten Heetteri jo sanoikin, henkilökohtaisuudet voidaan puida jotain muuta kautta. On varmasti ikävää lukea itsestään tuollaista tekstiä julkisella foorumilla, mutta toisaalta jos, Nefegor, et olisi asiaa lähtenyt ruotimaan enempää niin tuskin kukaan teitä henkilökohtaisesti tuntematon rivifoorumilainen olisi ylipäätään tiennyt että mistä puhutaan. Narcissian teksti olisi ohitettu olankohautuksella, nyt näkee sokea otsallaankin että kenestä on kyse.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.07.2011 08:32
Ja näihin tunnelmiin loppuu henk.koht p*skan ruodinta, ja palataan aiheeseen, tai muuten ryhtyy sensuurivasara heilumaan.

Eilen tuli lintsilläollessani soitto vuokraisännän edunvalvojalta, että vuokraisäntä aikoo muuttaa takaisin vuokrakämppään jossa asun. Koska olen kuitenkin ollut asukkaana jo vuoden ja maksanut kaikki vuokrat ajallaan, irtisanomisaika on 6kk, eli luulisi kämpän löytyvän siinä ajassa.

Vähän vaan tietty hirvittää aina.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2012 20:49
Viime vuonna minulla meni kyllä koko elämä ihan mukkelis makkelis. Enimmäkseen hyvällä tavalla onneksi

Minut valittiin ensiyrittämällä ammattikorkeaan juuri siihen koulutusohjelmaan johon halusinkin päästä. Pääsykokeissa tuli semmoinen olo varsinkin haastattelun suhteen, että nyt taisi mennä aivan päin honkia. Yllätyin positiivisesti kun nimi löytyi kuitenkin hyväksyttyjen listalta.

Samalla oli keväästä asti tullut juteltua erään mukavan herran kanssa mesessä ihan vain kaverimielellä. Oli juurikin täältä gootti.netistä osoitteeni napannut. Sain yllytettyä hänet mukaan kesän Lumoukseen ja sitten olinkin jo aivan myyty. Ainoastaan arvelutti yli 250km välimatka, mutta kannatti ottaa riski. Lähemmäs kahden vuoden yksinäisyyden jälkeen löytyi se maailman ihanin olento jota kannatti odottaa

Koulumatkojen helpottamiseksi oli edessä muutto - vain 15km:n päähän, mutta ensimmäistä kertaa omilleen. Aluksi tuntui erittäin oudolta, mutta kyllä siihen muutamassa viikossa tottui.

Heti syysloman alussa jouduin leikkaukseen tulehtuneen umpilisäkkeen takia. En ollut koskaan aiemmin operoitavana ja tilanne pelotti kovasti. Vielä ennen anestesialääkkeiden vaikutuksen alkamista jännitin ihan hirveästi, mutta sitten kun aine alkoi vaikuttaa niin tuli vain sellainen olo että: "tässähän on tosi mukavaa nukkua...". Pisteet muuten kerrankin julkiselle terveydenhuollolle. Hoitivat homman kotiin mallikkaasti
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2012 10:00
Suuria muutoksia on tapahtumassa parhaillaan ja niitähän on ollut elämässä jos jonkinlaisia. Oikealla asenteella pääsee kyllä pitkälle ja se jos mikä on tullut elämässä huomattua

Pitkäaikainen parisuhde kariutui tuossa hetki sitten, aluksi olin tietenkin todella surullinen mutta nyt ajan kanssa on tullut huomattu asian hyvät puolet: olen taas löytämässä itseni! Jotenkin hukkasin siinä parisuhteessa itseni ja olin koko ajan kauempana siitä mitä olin suhteen alussa ja ennen suhdetta. En todellakaan syytä tästä entistä kumppania vaan itseäni, en ollut valmis vakavaan suhteeseen ja ymmärrän sen nyt. Tästä seuraa molemmille pelkkää hyvää ja me molemmat voimme taas olla omia itsejämme ja toivottavasti jopa ystäviä joku päivä. Sitten olisi edessä kaupungin sekä koulun vaihto, paperit on menossa ja joka päivä jännittää (hyvällä tavalla) että milloin sieltä soitetaan. Uusi työpaikkakin on jo tiedossa eli alkaa pikkuhiljaa olla asiat järjetsyksessä ja vähemmän stressiä. Kevätkin tuntuu nyt niin ihanalta vaikken muista juuri koskaan pitäneeni keväästä
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2012 22:25
Hmm.. Ei elämässäni paljoa mikään ole muuttunut. Ehkä silloin kun muutimme korvesta hieman vilkkaamalle alueelle ollessani 8vuotias. Kaipaan korpea, siellä oli ihanan rauhallista ja hiljaista. Täällä tosin saa kuunnella autojen ääniä koko ajan.
Toinen suuri muutos saattoi olla kun rakastuin goottityyliin. Sitä ennen olin tykännyt enemmän punkista.
Muutos jota pelkään, on että yksi todella hyvä ystäväni lopettaa yhteyden pitämisen, pelkään ihmisten menettämistä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit