Gootti.net

Suuret muutokset

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2012 15:44
Kun olin kuusivuotias, vanhempani erosivat. Tuolloin asuimme helsingissä, mutta äitini tavattua uuden miehen muutimme hänen perässään keskisuomeen, juuri ennen kuin menin kouluun. Oli se aikas pelottava juttu, mutta koulu oli ihan mahtava eikä tullut ikävä pääkaupunkiseudulle. Vasta näinä vuosina kun opiskelu alkaa olla lähenevä uhka, olen tuntenut kovaa kaipuuta synnyinkaupunkiini. Varsinkin, kun vähän etäiseksi jäänyt isä siellä terrorisoi helsingin yötä.
Toisiksi suuriksi muutoksiksi voidaan lukea entisen parhaan ystäväni tapaaminen, ja pari kuukautta sitten tapahtunut lopullinen välirikko. Kyseinen henkilö oli kuitenkin minulle niin läheinen ja rakaskin, mutta loppuaikoina aloin nähdä hänet lähes täytenä kusipäänä (mikä ei tietenkään voi kokonaan pitää paikkaansa) kyseinen henkilö kuitenkin menetti toisen vanhemmistaan rapiat vuosi sitten ja tästä alkoi hänen muutoksensa (ei valitettavasti hyvään suuntaan.) Lopulta oli vain pakko laittaa välit poikki. Vähän jälkeen viime joulun oli meillä samankaltainen juttu, puhuimme toistemme ohi emmekä reagoineet toistemme läsnäoloon. Pahin juttu koko hommassa on se, etten koskaan kuullut hänen lausuvan taikasanaa "anteeksi." Eikä myöskään "saat anteeksi." ilmeisesti jotkut sanomistani asioista olivat hänelle liian paljon vaikka anteeksi pyysinkin (monesti.) Jos luet tätä, tiedät, että olen hyvin surullinen tämän takia, mutta sinä tuskin olet, joten parempi antaa olla vaan.
olinkin aina herkempi kuin sinä, vaikka kaikki luulivat toisin.

Lainaus: Lathring

Vanhempien ero, muutto etelästä Keski-Suomeen ja toinen muutto sekä parhaan ystävän löytäminen... Ei mitään sen suurempaa mainitsemisen arvoista..

siis apua. ollaanko me sama ihminen?

muuten tosi monien vanhemmat on eronneet täällä! Itse suhtauduin asiaan ihan kevyesti kun en mistään mitään tajunnut. Oikeastaan ihan hyvä juttu se ero kai oli loppupeleissä. Isä oli nuorekas ja vapaa, äiti vastuullisempi ja järjestelmällinen.
Jaa-a, kyllä taidan isääni olla tullut.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.04.2012 21:19
Sadangel, voit muokata viestejäsi "muokkaa" -napista. Ei tuplapostauksia, kiitos! Editoin nuo nyt yhteen, mutta vastaisuudessa! :3
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Onnetontar
  • Lähetetty: 15.04.2012 15:11
Suurin muutos on varmaan se, kun aloin seurustelemaan erään pojan kanssa viime syksynä. Ennen ei kukana poika ollut minusta oikeasti kiinnostunut (ainahan niitä ääliömäisiä pellejä löytyy), joten se kun sain tietää, että minua rakastaa eräs ihana ihminen, sai minut kokonaan sekaisin. Tässä sitä nyt on ollut hirveitä mielialamyrskyjä, milloin iloinen ja milloin surullinen, mutta musta tuntuu, että mä taidan olla onnellinen Vielä kun tätä onnea jatkuisi piiitkään niin olisi todella mahtavaa!

Kappas, unohdin mainita, että kun vaihdoin 8. luokalla musiikkiluokalle normaalilta luokalta niin se on ollut aika suuri ja hyvä juttu elämässäni myös. Sain uusia kavereita, en sopeutunut sille edelliselle luokalle ollenkaan ja nyt sopeudun mainiosti uudelle luokalle. En ole koskaan omistanut suurta määrää kavereita, mutta muutama hyvä ystävä on sitäkin parempi
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit