Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2007 00:18
en muuttaisi :P

Lainaus: Chrystalis

Isot tissit ei oo niin kivat... Tulee vaan tielle...

Liian totta.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2007 21:32
Mitäkö muuttaisin?
Kaiken. Helpompi kysyä mitä EN muuttaisi. Enkä varmaan keksisi mitään
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 11:18
Jos jotain saisin muuttaa itsessäni.. Hmm ensimmäisenä tulee mieleen omat luonteenpiirteeni. Ne ovat toki persoonallisia ja osa minua, mutta.. huonoja puolia on liuta lista..
Itsesääli on yksi kaikista pahin jonka haluaisin pois. saan kuulla siitä muiltakin palautetta.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.09.2007 20:44
En haluaisi olla niin pirun laiska. Fysiikkaani ja pääkoppaani olen muuten kohtalaisen tyytyväinen vai onkohan sekin sitä laiskuutta, kun ei jaksa kiusaantua ongelmista.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 13:29
En haluaisi OIKEASTI muuttaa yhtään mitään, olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena. (Mutta leikisti voisin haluta ei-niin-leveän nenän ja vähän vähemmän laiskuutta.)
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2007 14:19
Mitä muuttaisin? Lähes kaiken enkä yhtään mitään.

Välillä haluasin olla joku muu kokonaan, mutta sitten taas haluan olla oma itseni.

No kaipa sitä vois sanoa, että viiskyt kiloa vähemmän elämän iloa olis aika jees. Sittenhän mä alkaisin olla ns normaalipainoinen
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.09.2007 05:04
Muuttaisin vaikka mitä! painoo pois yms. näitä yleisiä juttuja ehkäpä jos muutokset tapahtuisivat hitaasti eikä justnytheti niin vois sitte sopeutua paremmin "uuteen minään" :P
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 17:44
Muuttaisin itseeni hoikemmaks ja ihoani kalpeammaks ja hiuksia tuuheammiks ja kiharemmiks
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 17:47
taidan olla liian laiska muuttaakseni mitään
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.09.2007 17:54
Muuttaisin itseäni kapeammaksi ja pirteämmäksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit