Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2007 23:48
Pienemmät rinnat ja lantion, isompi muuten tahtoisin olla Kasvoihin ja hiuksiin olen tyytyväinen. Sitten en tahtoisi olla niin äkkipikainen. Olisi mukavaa olla rauhallinen ja hiljainenkin välillä.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:11

Lainaus: Lilith

Eikä isommat rinnatkaan olisi pahitteeksi...

Sama juttu. Kelpais mullekin. :P
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:16
Isot tissit ei oo niin kivat... Tulee vaan tielle...
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:18
No ei tarttis olla isot, vaan edes vähä isommat.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:23
Ärrinmurrin.

Ja muistakaa et silikonitissit on sama ku laittais Ladaan jalopuuratin... >.<

Kiva hivellä, mut ei se kyyti siitä parane
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:37
Ärrinmurrin itelles. aina mä saan haluta kuitenki :P
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 16:00
läskit pois,ääni paremmaksi,hiukset luonnostaan mustiksi ja pisamat pois.ja olis kiva etten punastuis nii helposti.siinäse.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2007 17:07
jaa no.. haluaisin pois nuo rumat huulet. ne on sellaset isot ja rumat tyyliin pamela andersson.. >.< ja haluaisin hiukan enemmän rahaa että saisin rastat.. jaja.. no, siinä se O.o ehkä haluaisin hiukan saada lisää painoa ettei tarttis kuunnella sukulaisten valituksia siitä että oon liian laiha... mur. ja sanavalmiimpi haluaisin olla kans.. >.<
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 18:58
Tottakai, mun ihanne on todella laiha kroppa. Olen yrittänyt jopa syömishäiröitä jotta saisin tavoitteeni... No, olisi kiva olla ilman pieniä jenkkakahvojani. Jos pystyisin muuttamaan olemustani niin toivoisin vihreämmät silmät, ne ovat tällä hetkellä vaihtelevia, vaalean ruskeat pimeässä ja vihertävät auringossa, joskus jopa vähän kultaisen väriset. HIukset toivoisin luonnollisen suoriksi. Ja erillainen nenä x) Kukaan ei ole ikinä iloinen omalla vartalollaan.. muitten niiten kauneutta sitten huomauttelee vaikka itse on eri mieltä.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 19:26
Persoonaani muokkaisin myös... olen muuten kaveriporukkani "äitihahmo", mutta toivoisin olevani vieläkin ymmärtäväisempi. JOtain asioita en tule ikinä tajuamaan. Täten haluaisin olla fiksumpi, älytä asioita mitä muut saavat näyttämään lastenleikiltä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit