Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:29
Kauniimpi tahtoisin olla ja toi makkara pois masustani.. Fiksumpi ja muutenki parempi ihminen..
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 16:03
Mä haluaisin olla nätimpi. Pienemmän nenän haluaisin...
Ja en haluis olla näin laiha niinku mä oon! Perkele ku se on meillä suvussa, et ollaan näin laihoja... Mitkään vaatteet ei meinaa ees sopia mulle kun näyttää iha tyhmältä.
Ja haluisin olla parempi ihminen
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 02.05.2007 16:12
äh, kellää ei oo yhtä suurta ja rumaa nenää ku mulla

että se siitä
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.05.2007 16:42
vaihtaisin itseni periaatteessa kokonaan.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:05
Eikö sitä vois perustaa sellasta "vaihdetaan ulkonäkö" juttuu, et vaa mentäs ja vaihdettas aivot haluamaansa kehoon..? Säästyis siinä plastiikkakirurgien veitsetkin reippaasti..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 03.05.2007 13:36

Lainaus: Iliah Nostradamus

mentäs ja vaihdettas aivot haluamaansa kehoon..?

Toihan olis kätevää, tai sitten vois vaihtaa toiset aivot omaan kroppaansa, persoonanvaihdos.
Huomasin juuri että tahtoisin sopusuhtaisemman kropan ja pienemmät korvat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2007 15:05

Lainaus: FilthyMannequin

Ja haluisin olla parempi ihminen

Pöh, sellaista ei olekaan kuin hyvä ihminen, saati sitten että parempi.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.05.2007 21:45
Haluaisin olla vähemmän ujo Kadehdin niitä jotka vaan uskaltaa mennä juttelemaan jollekin. Vaikeeta hankkia uusia tuttavuuksia Mutta sitten tutussa porukassa selittelen varmaan eniten x)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2007 22:03

Lainaus: CybellaTraurig

Haluaisin olla vähemmän ujo Kadehdin niitä jotka vaan uskaltaa mennä juttelemaan jollekin. Vaikeeta hankkia uusia tuttavuuksia Mutta sitten tutussa porukassa selittelen varmaan eniten x)

Minullakin on tuo uusien ihmisten keskuudessa ilmenevä ujous ongelmana... Sanotaan, että ujous tietyissä määrin on söpöä, mutta ei ole kivaa esimerkiksi jäädä ujouden takia yksin...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.05.2007 22:08
Haluaisin oppia käyttämään aivojani hyödylliseti. Eikä isommat rinnatkaan olisi pahitteeksi...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit