Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: marutsella79 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2007 11:52
Tää taitaa olla akoille tyypillinen vastaus mutta haluisin olla hieman hoikempi. Muuten olen peilikuvaani kohtuullisen tyytyväinen
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.04.2007 14:37
Haluaisin tuuheamman tukan ja paremman ihon. Kun naama punoittaa joka kohdasta enenmmän tai vähemmän. Ja haluaisin luonnostaan selkeämmän vyötärölinjan. Ja mahamakkaroita sileämmiksi.

Näistä ei ulkoisista puolista... Haluaisin olla vähän sanavalmiimpi, ukkoni kaverit ajattelevat minut koppavaksi akaksi koska en ikinä puhu heidän seurassaan nitään. Totuus on että en vain keksi sanottavaa tai sitten ujostelen. Moni onkin sitten yllättynyt miten olen pienemmässä porukassa ollut paljon mukavampi ihminen. Eli tätä haluaisin muuttaa.

Ja haluaisin olla parempi matikassa...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2007 14:56
Haluaisin pidemmät hiukset. Sellaisen keskiselkään ulottuvan, kirkkaanpunaisen fledan.
Tällä hetkellä omat hiukseni ulottuvat vasta vähän yli hartioiden ja koska minua on siunattu kiharalla hiuslaadulla, niin näytän aivan peikolta.
Kasvoissa olevista aknearvista olisi myös mukava päästä eroon, niin voisi kesällä kulkea rohkeasti ihan paljain kasvoin.

Haluaisin olla luonteeltani avoimempi ja sosiaalisempi ja haluaisin myös päästä eroon ahdistuskohtauksistani, jotka iskevät aina mukavasti päälle silloin, kun pitäisi olla jonnekin ulos lähdössä.

Siinä kai nuo jutut sitten olivatkin.
Muuten olen itseeni täysin tyytyväinen.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: DeathMask
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:13
Juonitteluani. Huomaan että toinen puoli mielestäni juonittelee jatkuvasti ja toinen ajattelee vain hyvyydellä. Kuitenkin tajuan että en pysy tämän juonittelevan puolen perässä vaan satutan ihmisiä jotka eivät sitä ansaitse. Haluaisin olla avoimempi. Ja mitä pinnallisuudesta, kiloja voisi tippua pois (yritys on koko ajan kova) ja iho parempi (punoittaa koko ajan poskien alueelta)
Muuten kaiketi olen tyytyväinen, ei ainakaan mitään tule enää mieleen.
Kirjoittanut: Napu (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:13
Mä oo ihan suht tyytyväinen, paitsi kun noi finnit ei pysy poissa vaikka kuinka hoitaisin. Haluaisin myös olla pidempi ja sirompi, mahasta pitäisi ottaa tää liika pois ja kumpa voisin kasvattaa pitkät kynnet, ne vaan aina lohkee. (onko kenelläkään mitään neuvoo lohkeevien kynsien hoitoon)

Luonteen muuttaisin ehkä vähän avoimemmaksi uusia ihmisiä kohtaan ja sanavalmiutta voisi parantaa.
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:15
Kokeile jättihelokkia, itsellä ainakin on toiminut ihan hyvin
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2007 11:56
Mikä ihmeen jättihelokki?
Never heard..
  • Lähetetty: 28.04.2007 12:17
*hakkaa päätä seinään* pitäisi löytyä ihan perus ruokakaupasta sieltä missä on kaikkia luontais- ym 'lääkkeitä'. pillereitten pitäisi pitää kynnet, ihon, hiukset (ja mitä muuta vielä) hyvänä. Muuten en ole huomannut eroa paitsi kynsissä. Lopetin kun olin purkin vetänyt, kun ajattelin ettei siitä mitään hyötyä ole, ja ihmeekseni huomasin että kynnet liuskottui viikon sisällä. Joten syön niitä taas suosittelen, koska hintakaan ei ole mikään hirveän kova.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.04.2007 14:10
Tahdon vaihtaa koko pääni. Edelleen. Vihaan niin naamaani kuin hiuksianikin. Ikinä ei ole hyvä. Varsinkaan nyt. AngstiX.
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 12:45
DeathMask, kiitän tiedosta ja pahoittelen että olen näin tietämätön
joka päivä oppii jotain uutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit