Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Warchild
  • Lähetetty: 10.02.2007 14:17
Noh olen alaikäinen joten senpuolesta enpä kumpaakaan.. ikinä en ole tupakkaa edes maistanut enkä sitä haluakkaan... Haisee pahalta, vie rahat, ja pilaa terveyden...
Juonut olen mutta mitään perskännejä en, enkä ikinä sammunut ole...
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 14:58
En ole koskaan juonut tai polttanut, eikä minua kiinnostakaan kumpanenkaan. Minulle ei ole koskaan edes tarjottu moisia. Koskaan en aio aloittaa polttamaan tai juomaan. Se ei ole minun juttuni.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 10.02.2007 15:23

Lainaus: jeeves

rommil maustettua suklaakakkua

Rommilla maustettu suklaakakku on hyvää.

En juuri koskaan polta, mutta olen kyllä muutaman kerran joskus maistellut tupakkaa. En tuomitse tupakoitsijoita, vaikkakaan polttaminen ei minusta kauhean hyvä juttu ole. Rahat menevät kirjaimellisesti savuna ilmaan jne.

Alkoholia käytän melko harvoin. Olen ollut joitakin kertoja humalassa, mutta mitään övereitä en ole vetänyt. Mieluiten siemailen pari lasillista punaviiniä, mutta esmerkiksi valkovenäläinen ja jotkut kuohuviinitkin ovat ihan hyviä.

Niin ja tosiaan, sokerihumalaa ei voita mikään alkoholi.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 18:26
Kyllä poltan, kyllä juon. Punaista smartia arkena ja sitten kun lähtee bilettämään niin pikkusikareita. Yleensä kun juon,niin se on kuivaa siideriä, punaviiniä, kirkasta viinaa tai sitten jopa bacardi breezereitä (ne on vaan niin perkeleen kalliita .__.). Salmarikin on ihan hyvää. Baarissa eri drinksut on kivoja. Kaljaan en juuri koske tai makeaan siideriin.

Miksi sitten juon ja poltan. No,poltan koska se pitää mun hermot kasassa päivän ja oon liian koukussa. Juon, koska humalassa on kiva olla. Ehkä siksi,kun oon ihan eri ihminen ku selvänä.
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:47
Juon kerran, parissa kuukaudessa, jos olen varoissani useamminkin ja jos aihetta löytyyy, mutta aihetta en etsimällä etsi. Juomisen määrää en tiedä, koska jos olen lähdössä baariin, niin silloin on aloiteltava kotona, huonon rahallisuuteni takia...silloin menee sekoituksiin jonkun verran. Tupakoin vain juodessani, eli aika harvoin ja en ota siitä tunnon tuskia.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.02.2007 09:43
Lisäyksenä tuohon aikaisempaan viestiini: Kun menen baariin, yleensä tulee kyllä silloin juotua alkoholia ainakin sen verran, että tunnelma hieman kohoaa. Minulla on nimittäin taipumusta siihen, että vaivun joskus seurassa omiin ajatuksiini ja alakuloisuuteen, ja sitten saatan näyttää koko illan siltä kuin mököttäisin. Siksi muutama lasi vaikka valkovenäläistä virkistää joskus baari-iltoina, ihan jo melkeinpä senkin takia että se on hyvää. Mutta tosiaan, ei se alkoholi mikään välttämätön ole tunnelman kohottamiseenkaan.
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:26

Lainaus: Swanette

Minulla on nimittäin taipumusta siihen, että vaivun joskus seurassa omiin ajatuksiini ja alakuloisuuteen, ja sitten saatan näyttää koko illan siltä kuin mököttäisin.

You too??? Minä myös...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:33

Lainaus: raavittu

Punaista smartia arkena ja sitten kun lähtee bilettämään niin pikkusikareita.

Mä poltan kans ihania vaniljalla maustettuja pikkusikareja. Mutta en juo, paitsi light-cokista
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:34

Lainaus: poison

Mutta en juo, paitsi light-cokista

Jaa että cokista vaa

Mä taas en cokikseen koskis Minust se on pahaa
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:52
En tupakoi, joskus nuorempana tuli niin tehtyä. Joskus satunaisesti olen baarireissuilla polttanut, helpottaa hieman hengenahdistusta savun keskellä. Tupakan savu inhottaa ja vihaan varsinkin sitä kun vaatteet alkavat haisemaan (isäni harrasti sisällä polttamista silloin kuin asuin hänen luonaan).

Juominen on ollut aika vähäistä aina. Juon siis harvoin ja vähäisiä määriä kerralla. Johtuu pitkälti siitä, että olen katsellut liiallisen alkoholinkäytön vaikutuksia ja sen aiheuttamaa kärsimystä henkilöille itselleen ja muille hyvin läheltä.

En pidä kaljasta, kunnon olutta voin kuitenkin maistella. Hyvä viini ja hyvä ruoka ovat mielestäni loistava yhdistelmä. Yleensä kun juon tulee vedeltyä muutama kuivaa siideriä tai jotain drinkkejä. Pidän myös tequilasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit