Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2007 14:57

Lainaus: Warchild

Mä taas en cokikseen koskis Minust se on pahaa

No kun mulla on diabetes, ja se on yleensä ainoo sokeriton limu, jota baareissa ja klubeilla saa
Kirjoittanut: Libertina_Grimm (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:14
En juo, enkä polta.
Kirjoittanut: InnocentHeart (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:31
En polta. Joskus tulee juotua pieniä määriä, vaikkakin olen alaikäinen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:38
Olen huomannut, että jos oleilen pitkään tupakansavussa, minua alkaa yskittää kamalasti, ja se voi kestää pari päivää tupakansavussa oleilun jälkeenkin. Minusta ei (toivottavasti) ikinä tule vakituista tupakoitsijaa. Se olisi kamalaa.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:46
En polta. Juon kyllä. Tupakansavu ei minua ole koskaan haitannut ellei nyt aivan silmille höngi. Juominen on tosin vähän jäänyt kun ei ole rahaa kun opiskelee. Hyvää huomenta muuten kaikille.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2007 19:48

Lainaus: Swanette

jos oleilen pitkään tupakansavussa, minua alkaa yskittää kamalasti

Sama juttu, tupakan savu on tosi tukehduttavaa. :/ On tosi törkeetä minusta, että vaikka on se joku laki joka kieltää yleisillä paikoilla, esim. kaupan oven suussa tupakoinnin, niin silti ihmiset tuprutelee huoletta missä ja milloin vain. Se on tosi häiritsevää. Olen huomannut, että AINA kun odotan bussia pysäkillä täälä kotipaikkakunnallani, viereeni ilmaantuu joku tupakoimaan. Se on tosi häiritsevää. En viitsi alkaa moittimaan vieraita ihmisiä tupakoinnista, jokaisen oma valinta, joten hiippailen mieluummin itse kauemmas. Vaikka olisihan se kohteliasta niiltä tupakoijilta mennä vähän syrjemmäs...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.03.2007 21:07
En polta ku olen saanu varmaan vuosikausien röökit hengittämällä tupakan savua, ku faija oli ketjupolttaja ja sen kaveri sauhutti sitten siihen päälle. Kuulema kun samassa huoneessa on sellainen, joka polttaa neljä röökkiä ja sitten se ei-tupakoitsija on saanut siinä sivussa parin röökin edestä nikotiinia.

Faijan piti polttaa kämpässä, jossa ***** ilmanvaihto tai sitten autossa. Arvatkaa oliko sitten ihana tulla kotia takas ku hais ihan tunkkaselle tupakalle. Sitä savua ois voinnu leikata, samalta haisee sitten baarissa, joten en polta. Kokeilu olen, kuten varmaan hyvin moni muukin.

En juurikaan hirveesti juo mutta kun juon niin sitten yleensä kunnolla.
Osaan juoda myös kohtuudella... eli silloin harvasen kerran ku juon niin ei tarvitse olla perseet olalla (tosin yleensä se menee siihen)
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.03.2007 14:56
Täällä odotellaan innolla sitä, että saadaan ne baarit savuttomiksi...

Olen suuri viinien ystävä, tullut vähän jo kotikasvatuksessa mukana. Isän kanssa ostellaan viinejä reissultamme ja maistellaan yhdessä... tosin esim. siinä kohtaa kun löytyi se lähes taivaallinen Valencialainen ah niin täyteläinen punaviini, alkoi homma melkeenpä vaan ketuttaa kun tiesi että sinne on lähdettävä Valencian kauppahalliin hakemaan jos tahtoo lisää.

Baarissa nappaan yleensä sen siiderin kourani, on sellaista sopivan mietoa. Minä olen tiukassa humalassa erittäin kehnoa seuraa, eikä mulla itellänikään oo sit enää kivaa. Asiaa auttoi myös se, että vietän nykyisin etkoja vesilinjalla.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 16:54

Lainaus: Melia

Minä olen tiukassa humalassa erittäin kehnoa seuraa, eikä mulla itellänikään oo sit enää kivaa.

Mulla on vähän samaa vikaa, siks (jos otan) menee siihen että oon ihan pihalla... Et kestäis itteään ees vähän... Poltan toisinaan, silloinkin vain jos on seuraa.. Kylmässä tupakoiminen ei ole mukavaa ajanvietettä...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 16:56
En kyl kans oo varma oonko vastannu tähän ketjuun joskus...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit