Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:10
Kai se on myönnettävä että tykkään hengitellä tupakansavua vaikka en itse polta :/ tupakoivat ihmiset eivät siis haittaa minua pätkääkään. Kaljan haju (ja maku!) on taas jotain niin yököttävää, en ole koskaan ko. aineesta tykkäillyt. Juon aika (no, tosi) harvoin, mikä on vain hyvä koska taipumuksenani on juoda itseni sitten aivan möhköfantiksi. Ja sitten ei ole kivaa.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:37
jos juon niin erittäin harvoin oisko kerran puolessa vuodessa menis kalja. ja olen monta vuotta sitten lopettanu polttamisen. ja ihan noin vaa lopetin yhtenä päivänä päätin et ei enään. tupakoitsijat haisee ei pahalla en vaa kestä sitä hajua. ja tietenki ne ketä juo liikaa no niit en ymmärrä ja ne haisee alkoholille hyi
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 19:28
Mie en juo juuri ku mie saatan olla ihan mukava mutta jos jotain kuulen väärin ja sattuu väärinkäsitys niin olen aika temperamenttinen luonteeltani ja olisin käymässä vaikka isommankin äijän kimppuun. Joten juominen änkkyrään ei ole fiksua.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 07.03.2007 23:56

Lainaus: Sharwynn

Kaljan haju (ja maku!) on taas jotain niin yököttävää, en ole koskaan ko. aineesta tykkäillyt.

Samaa mieltä; olutta ei vain pysty juomaan. Hyi. Mutta makunsa kullakin toki.
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 00:55
Itse kun semmoinen pikkunatiainen olen (14), alaikäinen ja kaikkea, en polta enkä juo. Vaikka muutamat ikäiseni polttelevat koulussa siellä nurkan takana kun opettajat ei näe.. Niiden tasolle en alennu. Heh.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:43
Pakko myöntää, että hermosauhuja tulee polteltua aina välillä, mutta en minä ainakaan vielä itseäni minään ketjupolttajana pitäisi.
Pari tupakkaa menee päivässä, matkoilla ja festareilla sitten vähän enemmän.

Mitä juomiseen tulee, niin minulla on tällä hetkellä päällä sellainen lääkitys, joka ei siedä minun juovan yhtään mitään alkoholipitoisia juomia koska kehoni ei pysty niitä suodattamaan ja koska minua ei huvita olla se henkilö, joka on aina jossain oksentamassa, niin olen päättänyt lopettaa juomisen väliaikaisesti kokonaan.

Se ei ole minulle mikään suuri uhraus, sillä en ole koskaan muutenkaan ollut kovin innokas juomari enkä ole oppinut ymmärtämään sitä, että mikä siinä humalatilassa sitten muka on niin hienoa.
Minulle on myös periytynyt äitini huono viinapää enkä todellakaan tule kaipaamaan krapulassa vietettyjä aamupäiviä.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2007 19:13
Miä poltan, Joskus paljon paljon. Juopottelen silloin tällöin kun mieli tekee.. Välillä menee känninpuolelle. useimmiten pidän olla selvinpäin, baarissakin (tottunut kuskin hommiin). Voin hyvin ollla juomatta pitkiä aikoja, mutta koskaaan ei ole tullut oikeastaan sellaista että pitäisi yrittää olla juomatta koska juo liikaa. Pilveäkin olen poltellut satunnaisesti, joskus hieman enemmän ja överitkin on tullu vedettyä siitä kerran, mikä ei ollut todellakaan mukavaa todellakaan, jotkut ei vaan osaa

Olen kyllä huomannut että kun menee huonosti, tarttuu siihen pulloon helpommin ja tulee turrutettua tunteet alkoholilla. Joskus se helpottaa kun unohtaa kaiken pask*n mutta kunnon morkkis vaan useimmiten on pahentanut alakuloani. tietenkin sekin on ihan henkilökohtaista...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.04.2007 16:20
En ole ikinä polttanut, en ole keksinyt yhtään hyvää syytä miksi niin tekisin. Ja sehän on kirjaimelliseti rahaa savuna ilmaan.

Alkoholia olen käyttänyt, mutta en enää. En vain löytänyt siitäkään mitään mukavaa. Viihdyn paremmin selvinpäin. Jos juo kun on ***********, se ei turruta, siitä vain tulee entistä paskempi fiilis. Ja hyväkin ilta on useimmiten mennyt pilalle viinan takia. Pakko se on vain myöntää, alkoholi ei sovi minulle.

Luokittelen itseni mieluiten streittariksi, vaikka en punkkari olekaan, mutta en vain koe absolutismia omakseni, siinä on aina ollut jotenkin negatiivinen kaiku. Ja sraight edgeen kuuluu se tietty reiluus.

Mutta suhtaudun silti alkoholin kohtuukäyttöön myönteisesti, usein yllytänkin ukkoani lähtemään baariin. Se vain ei ole minun juttuni, juokoon ne joille se sopii.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.04.2007 17:09
Mä olen polttanut 7-luokasta silleen että välillä lopetin ehkä kuukaudeks tai jotain ja taas alotin ja muuta. Tosin viime kesänä menikin sitten ihan hyvin ja tasasesti. Nyt taas lopetin sillä tavalla että omia en osta mutta toisilta saatan pummia

Juon joskus. En kovin usein koska ei oo rahaa yleisimmin varmaan juon kaljaa. Onhan sitä aika paljon kaikkea joskus maistellu mutta en pahemmin oo juonu paljoa mitään muuta kuin kaljaa.
Sammunu en oo ikinä enkä ihan perseitä vetäny. Ei innosta. Osaan juoda sillee sopivasti et on hyvä.

Ja ne sikarit pitä poison polttelee on hyviä :P Tullu niitäkin maisteltua.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.04.2007 17:24
en juo ku vaa pari kaljaa per vuos. en löydä mitään järkee juoda känniin tai muuten vaa juoda alkoholii. en polta lopetin. nykyään en kestä sitä savua, tulee paha olo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit