Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 20:36

Lainaus: Und3ad

en polta enkä juo, mutta olenhan alaikäinen, tosin ei se suurta osaa muita alaikäsiä oo haitannu

back at ya !

en miekää
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2007 00:05
Ajattelin lopettaa polttamisen tuon viimeisen röökin jälkeen.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2007 03:23
Minä poltan, ja nyt kun kerrankin kun olisi tupakkaa enemmän kuin tarpeeksi, olen kadottanut jonnekkin kaikki tulentekovärkit! Ehkä pitäs lopettaa tää savukoiminen ku se on aina näin helvetin vaikeaa. -_-
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.06.2007 14:46
en polta enkä aiokkaan. ja juomista en vielä harrasta. kaveri tosin uhkas että se juottaa miut känniin tänä kesänä...en sit tiiä miten toteutuu
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.06.2007 14:38
En polta enkä juo.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 18:00
Mahdan kuulua absolutisteihin .
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.07.2007 18:52
Juon, mutta en kovin usein, pari kertaa kuukaudessa tulee käytyä kavereiden kanssa iltaa istumassa. Polttamisenkin lopetin yläasteen jälkeen, mutta myönnän sauhuttelevani silloin tällöin alkoholin nauttimisen yhteydessä.
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2007 19:05
Ehkä kerran kuussa tai harvemmin tuleepi otettua ihan seurajuomana valkkaria tai siideriä. Viinapääni on kuitenkin niin huono, että loppuillasta olen lähes poikkeuksetta ihan hiton tuiskeessa. Mutta kun noin harvakseltaan ottaa niin eipä se haitanne. Tupakoinkin juu.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:26

Lainaus: Riot

Viinapääni on kuitenkin niin huono, että loppuillasta olen lähes poikkeuksetta ihan hiton tuiskeessa.

Minullakin on melkoisen huono viinapää. Jos juon lonkeron nopeasti tai lasin viiniä, olen jo hiukan humalassa. Ei se kuitenkaan minua pahemmin haittaa sinänsä. Enkä yleensä kyllä juo niin paljon, että olisin missään kovassa humalassa (paitsi joskus).
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:31
Tänään lopetin polttamisen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit