Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:32
En juo alkoholia, mutta poltan
Aikaisemmin, kun join niin mulla oli ihan tajuttoman kova viinapää. Pullo Kossua raakana, ja sit vasta ravintolaan
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:24
Lopetin polttamisen tossa Tuskan jälkeen Noh, suokissa ohimennen Chrystalikselta vähän, mutta muuten en ole sen jälkeen enää.
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Riot
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:33

Lainaus: poison

Aikaisemmin, kun join niin mulla oli ihan tajuttoman kova viinapää. Pullo Kossua raakana, ja sit vasta ravintolaan

Samoin kävi itsellekin joskus muutama vuosi sitten, kun sitä otti vähän turhan usein ja rankalla kädellä. Siinä vaiheessa alkoi herätyskellot soida, kun baariin pohjiksi join puolen litran leijonan ja baarissa muutaman paikun, enkä loppujen lopuksi ollut edes pahasti humalassa D:
Mutta ne oli niitä villikkovuosia.. Kai sitä on jo vanhaksi tullut ..tai ainakin hitusen viisaammaksi.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:43
Juon, mutta en polta. Onneksi juominen on jäänyt nyt vähemmälle. Muutama kuukausi sitten harrastin juomista suunnilleen joka viikonloppu ja vedin melkein aina överit. En varmaan opi koskaan juomaan kohtuudella.
Kirjoittanut: Errat (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2007 00:15
juon säänöllisen epäsäänöllisesti, saatan olla monta kuukautta ilman alkohoolia, ja kun juon niin sen yleensä ajoittuu viikonlopulle ystävien kesken, jonkun grillitapahtuman yhteydessä tai vastaavaa, harvemmin enään käyn baareissa ( varsinkin uuden tupakkalain myötävaikutuksesta )

tuosta edellisestä varmaan jo voi päätellä että poltan.. poltan paljon, mutta omaa kuoppaani kaivan
Kirjoittanut: Melusina (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 11:16
En polta, alkoa välillä, oikeastaan
todella harvoin. Baareihin lähinnä
kattomaan bändejä, muuten ei niissä
tule pyörittyä.

Jos yleinenmielialani on huono, ei
edes kannata nauttia mitään
alkoholipitoistajuomaa. Alan kiukutella
ja äristä.

Toisaalta, alkoholi väsyttää mua
todella paljon,
olen enemmän yömyssy-tyyppiä joka
sammuu välittömästi :P
Kirjoittanut: Divina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.08.2007 11:24
En polta, mutta juon.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.08.2007 12:07
Juon, mutta olen nyt yritellyt lopettaa sitä tupakointia. 2 viikkoa olinkin tupakoimatta, kun sitten eräs kaunis päivä olin humalassa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.08.2007 12:20
Minäkin yritän lopettaa polttamisen, tai ainakin näin alussa vähentää sitä niin, etten poltaisi kuin yhden tai kaksi savuketta päivässä.
En halua koskaan joutua tupakan vuoksi siihen samaan kuntoon, jossa faijani on nyt.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.08.2007 12:25
Mun setäni kuoli äskettäin sydänkohtaukseen. Hän oli kokoajan dokaamassa tai kääräsemässä sätkiä (ellei se sitten ollut jo suussa). Kun mä viimeksi olin hänen luona kylässä, mä juuri sain päähäni lopettaa polttamisen. En mä halua olla tupakan orja ikinä, niinkuin hän oli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit