Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2008 17:11
Voin ilokseni todeta olevani täysraitis. Siskoni polttaa, mutta herkkä nenäni kärsii jo toisella puolella taloa, joten kaukana siitä ollaan pysytty. Menen joskus sokeristakin sekaisin, joten en tahdo edes kokeilla vahvempaa. Alkoholin hajukin saa nenän kutturalle, joten taidan jättää moiset tulevaisuudessakin pois.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:01
Satunnaisesti molempia, tupakoinnin tosin yritän lopettaa kokonaan.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:30
Maksa kiittää maksan ystävää iloisesti viheltämällä.
Olemmekin harkinneet vislaus dueton perustamista tarkoituksena ravistaa raitista maailmaa kuin sitä ei koskaan aiemmin ole ravisteltu.

ps. beer is good for you.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:41
Polttanut olen muutamaan kertaan ihan kokeilun vuoksi, mutta en ole polttanut vakituisesti enkä toivottavasti jatkossakaan tee niin. Satunnaistakin polttamista yritän välttää; en nimittäin halua missään nimessä jäädä tupakkaan koukkuun.

Täysi-ikäisyyden kynnyksellä periaatteessa aloitin juomisen ja olen juonut kohtuudella, eli en kovin usein, mutta vajaa kolme kuukautta sitten päätin alkaa pitää toistaiseksi kokonaan taukoa alkoholista tietyistä syistä. En ole päättänyt kuinka kauan tämä "absolutismi" kestää, liekö kuukausia vai jopa vuosia. Tämä on tuntunut varsin toimivalta ratkaisulta, ei ole montaa kertaa tehnyt yhtään mieli juoda. Mitenpä minä viinasta loppujen lopuksi hyötyisinkään?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.11.2008 20:10
Minä en juo enkä polta, tosin poltin hyvinkin paljon noin vuosi takaperin. Päätin kuitenkin lopettavani ja cold turkey -tyyliin lopetinkin. Alkomahoolia en ole maistanutkaan enempää kuin hieman valkkaria. Saisin kyllä himassa ottaa saunakaljan ja maistaa jos haluaisin, mutta minua ei vain kiinnosta. Ehkä joskus kiinnostaa, mutta nyt ei. Bisse haiseekin jo niin pahalta, että etoo Broidini on täysabsolutisti, ihailen hänen päätöstään.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:12
en ja en. tupakkaa olen kyllä maistanut ja juonutkin pari kertaa mm. tuskassa mutta en humalahakuisesti todellakaan. en tykkää juomisesta, ja tiedän, tai ainakin uskoisin, että röökaamista en aloita ikinä. vie vaan kaikki rahat.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:21
En tee kumpaakaan, olen kruunannut itseni absolutiksi. Alkoholiajuomia joskus pienempänä sain pieniä kulauksia maistaa kun vanhemmat itse joivat joskus, ei siis mitään hurjia määriä tietenkään, vain sen verran että saimme (me lapset) tietää kuinka pahanmakuinen litku on kyseessä. Sen koommin en ole taikajuomiin koskenutkaan.

Tupakkaa en ole kokeillut eikä ole aikomus. Äiti ja osa kavereistani polttaa, joten olen tottunut smoukkaajiin, mutta se ei sitä merkitse että tykkäisin tupakan savun hajusta. Tupakoitsijat saavatkin kuunnella minun yskintää välillä minun seurassani.
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:31
Palavat aineet mielestäni sopivat vain lämmityskattilaan, mutta kukin tavallaan!
Jumaltenjuomaa siemaillaan hyvässä seurassa, kohtuu määriä, sopivin väliajoin ja kun tilaisuus on siihen sopiva..
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2008 23:45
Tupakoin ikävä kyllä. Hirveä halu olisi lopettaa, mutta kun on ylä asteelta asti polttanut, siihen on jotenkin niin "kiintyny" ettei se lopettaminen olekkaan ihan helppoa. Esimerkiksi kaupungilla kävellessä on jotenkin turvallinen olo jos saa pitää sitä tupakkaa huulessa, tai baarissa jos olen niin se tupakka luo jostain syystä turvallisen olon ja antaa minulle mahdollisuuden mennä ulos hetkeksi kun alkaa ahdistamaan. Alkoholin kanssa olen nykyään aika varovainen, harvemmin tulee juotua. Ja jos juon, pidän sen aisoissa vaikka joskus lipsuukin. Vihaan sitä oloa joka on juomisen jälkeen kun herää aamulla ja ihmettelee että paljonkohan se kello mahtaa olla. Tottahan se tietty on, että kun on saavuttanut sen tietyn tason humaltuessa, kaikki on kivaa. Mutta sen jälkeen alkaa se alamäki ja mikään ei enää olekkaan kivaa. Sitten meneekin pari kolme päivää masennellessa ja tuntiessa huonoa omaatuntoa. Näin siis minulla.
Kirjoittanut: LadyDarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2008 08:12
Poltan vakituisesti jo viidettä vuotta Lopetus on tosin käynyt muutaman kerran mielessä mutta tässähän sitä vielä ollaan. Juon satunnaisesti mutten paljon, itse en pidä ns, "*********" vedosta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit