Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2008 09:06
Silloin tällöin saatan polttaa muutaman tupakan. Ja harvoin tulee juotuakin.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.12.2008 12:43
Olut on niin hyvää ettei sanat riitä kertomaan. Mun on paras jättää se siihen kahteen tuoppiin, koska kolmannen juotuaan tietää ettei saa yöllä nukuttua kunnolla. Nuorempana näitä uniongelmia ei ollut. Tupakoinnin yritän pitää minimissä, pari kolme päivässä tai sitten ei yhtään. Joskus onnistun, joskus en.
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.12.2008 19:15
En polta enkä juo. Kyllä siideriä aina joskus joisin, jos vanhempani hankkisivat sitä.... Aikuisena SAATAN ehkä polttaa.....
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.12.2008 21:34
Poltan kyllä. Lakkoakin on kokeiltu useempaa otteesee mut eipä oo vielä tahdonvoima riittäny.

Juon silloin kun siltä tuntuu, arviolta kuukaudessa kerran kaks, joskus vähemmän, joskus enemmän. Siidereitä, kaljoja, lonkkuja en juo, eli kun juon, juon kirkasta. Mulla on vaan pirun huono viinapää ettei siihen paljon tarvita ku oon jo hyppimässä ja pomppimassa ja kertoilemassa tyhmiä juttuja ihan kenelle vaan kuka jaksaa kuunnella (aina ei edes tarvi jaksaa, seuraan perässä hölöttäen). Ja aina yleensä tulee niitä hölmöjä ideoita. Ei edes semmosia hauskoja hölmöjä, vaan pelkästään hölmöjä...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.12.2008 21:41

Lainaus: Death Goth

Aikuisena SAATAN ehkä polttaa.....

ööö...lol!? Miksi edes aloittaa polttamista kun tietää mitä tupakointi ihmiselle tekee
Kirjoittanut: Marli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.12.2008 18:33
Poltan, pahoina päivinä menee aski tai puol, yleensä kaks tai neljä askii viikossa.
Juon harvemmin, sillon ku saa jonkun seuraks (joka toinen viikonloppu+lomat) Mulla on huono viinapää minkä takii inhottava kärsii sit krapulaa ku ei osaa lopettaa tarpeeks aikasin...
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:00
En. Ei voisi vähempää kiinnostaa juuri tällä hetkellä, sitäpaitsi mie olen alaikäinenkin.

Mielummin käytän vähät varani kivoihin kuteisiin ja muihin härpäkkeisiin

En muutenkaan tykkää tupakansavusta tai kännipäissään örveltävistä ihmisistä, jälkimmäiset lähinnä ärsyttävät. Ei sillä että näkisin mitään järkeä saarnata aikuisille ihmisille, kukin saa tervata keuhkonsa ja ryypätä jos niin näkee hyväksi.

Nämä niinkutsutut kännäysbileet kierrän kaukaa, mutta jos nyt otetaan lasi tai pari aterian kanssa "kohottamaan tunnelmaa" niin en mie siitä ala motkottamaan
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2008 02:02
En polta. Kokeilin ensimmäisen kerran ala-asteella ja seuraavan kerran yläasteella, mutta ei enää ole kiinnostanut kiskottuani noviisina keuhkot täyteen vahvinta tupakkaa mitä merkillä oli tarjota. Sitä tukehtumisen tunnetta en unohda.

Juominen on myös aika vähäistä, en oikein tykkää alkoholin mausta enkä oluesta. Makeita siidereitä tulee aina joskus "karkkipäivänä" juotua pari kappaletta, mutta siihen se jää kun köyhä on. Ekoja kännejäni en taida ihan piakoin olla ottamassa, eipä kyllä tarvitsekaan
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2008 11:40
En Polta ja en Juurikaan juo
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2008 16:11
En polta enkä koskaan ole edes maistanut ja taidan olla ainut seudultani joka ei koskaan ole ollut kännissä, tai edes maistanut alkoholia. 15 vuotta kun olen, mutta n. kaikki koulustani ovat olleet kännissä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit