Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.01.2009 21:42
Poltin päälle vuoden ja lopetin päälle vuosi sitten.Onneksi.Enkä ikinä enää halua polttaa hyi.
Ja enne join tosi paljon,joka viikonloppu melkein mutta nykyään aika harvoin,joissain bileissä tms.Ja kyllä tulee paljon useammin masiteltua kaikkea vähän tai juotua yksi siideri.Mutta ei silloin ryyppäämisestä tai känneistä voi puhua.
Ja oon ihan tyytyväinen tähän nykyiseen juomis tilanteeseen,joskus hiukois kyllä useammin kännit
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2009 17:51
Tupakoin, kyllä, nykyäänkin.
En pidä sitä juurikaan kovin hirveänä (sanoo tuleva astmaatikko)
Monta kertaa olen yrittänyt lopettaa mutta turhaan ja ymmärsin
pian että ei ole syytä lopettaa.
Noh, omapahan on asiani.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.01.2009 17:57

Lainaus: Venom

Monta kertaa olen yrittänyt lopettaa mutta turhaan ja ymmärsin
pian että ei ole syytä lopettaa.

Juurikin sen takia et ole pystynyt lopettamaan, kun et ole kokenut (vielä) sille syytä.
Itse poltin sen 10 vuotta ja välillä "yritin" lopettaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun ei ollut todellista motivaatiota siihen. Sitten kun keksin oikean syyn lopettaa ja sitä kautta sain motivaatiota, niin enpä ottanut enää savun savuja. Eikä edes ollut loppupelissä vaikeaa. Ja syy ei ollut raskaus. Ihan vain tiedoksi, koska ajatellaan, että silloin olisikin helpompi lopettaa. Ihan lähti omasta tahdostani tämä päätös. Kohta vuoden olen ollut savuton.

Nyt olen ollut myös täysin tipaton yli viisi viikkoa. Se on suuri saavutus minulle! Eli en ole edes saunakaljaa ottanut!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.01.2009 18:18

Lainaus: Lacy gloom

Juurikin sen takia et ole pystynyt lopettamaan, kun et ole kokenut (vielä) sille syytä.Itse poltin sen 10 vuotta ja välillä "yritin" lopettaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun ei ollut todellista motivaatiota siihen.

Vaarini sai 45vuotiaani aivoihin olisikan ollut syöpä. Niin joutui sitte leikkaukseen ja sen 20vuoden kuntouksen avulla pystyy muutamia sanoja puhmaan. Monta vuotta oli että ei pystynyt puhumaan ollenkaan.
Lääkärisäs selvitetty syy ja seuran oli selvä ja jäljet johtivat tupakkaan

Onhan sitten niitäkin ketkä polttavat sen 60 vuotta 8askia päivässä eivätkö saa edes yskää..
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.01.2009 12:24
Satunnaisia hengitysvaikeuksia, jos olen paljon polttanut.
Aikoinani yskin ajoittain verta ja keuhkoputken tulehdus eli bronkiitti oli
aina päällä, nykyään olen vähentänyt mutta en löydä motivaatiota lopettamiseen, ehkä vielä löydän, toivoisin niin mutta kun ei.
Se on aika paljon kiinni ajatusmaailmassa miten tupakointiin asennoituu ja suhtautuu.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2009 17:21
En polta, enkä ole koskaan polttanutkaan. Joskus muksuna tuli kokeiltua mut tuli ihan hyvä loppu huonolle alulle...

..mutta pikkukännejä kohtuudella tulee veettyä melki joka viikonloppu, joskus jää vähä vauhti päälle ja kun joukossa tyhmyys tiivistyy...
Harvoin kuitenkin tulee baareihin lähettyä. Yleensä sitä tuleekin lähinnä kotosalla ja/tai kavereitten luona hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen lutrattua alkomaholin kans. Ellei sitte kaupungille lähetä pörräämään, tai keikoille tms.
Kuten joku jo sanoikin, kännissä on kiva olla. Toki sitä selvinpäinkin osaa hauskaa pitää mutta on tuo aivojen narikkaan heittoki ihan jees raskaan työviikon jälkeen.

Lainaus: Transylvania

tässä tuntee itsensä niinkuin "kakkosdivarilaiseksi" teidän rinnallanne. Itse olen kova ottamaan viinaa. Vaikka juonkin aika paljon(n. kerran viikossa) niin silti en koskaan sammu tmv. Selittelen ihmisille vain kännissä kaikkea typerää mitä ei tulisi selvinpäin sanottua. Ja seuraavana aamuna inhottaa. Ei kuitenkaan mitään vakavaa.

Ihan sama juttu miulla sillo ku unohtuu se kohtuus. Ainoastaan kerran on ollu tilanne joskus teininä ku meinasin sammua kaverin kämpille...
Krapuloistaki tulee kärsittyä melkoisen harvoin.

Lainaus: Ximmo

Ai tuo on mielestäsi paljon? No mä oon kyl aika juoppo, mutta heh heh jos joisin vain kerran viikossa niin emmä kyl mitenkään vois sanoa, että juon aika paljon.

Riippuu tietysti vähän siitäkin miten paljon esim. yhen illan aikana ehtii juoda. Ja onhan se yksikin pullo enemmän kuin ei yhtään, juopoksi tässä itsensä tuntee absolutistien rinnal kyllä vaikken minäkää omasta mielestäni tosiaanka niiin paljon juo...

Tuntuu olevan pitkälti siitä kiinni miten paljon kenenki mielestä on paljon. Toiselle on liikaa jo pari pulloa siideriä kun taas toinen kiskoo kaksin käsin viinaa raakana yhtä soittoa.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2009 09:14
En juo enkä myöskään polta eli olen eräänlainen totaalikieltäytyjä :P Hauskaa kun voi pitää ilman sitä alkoholiakin..ja en edes ole mikään uskonnollinen hihhuli,ihan ateisti rehellisesti sanottuna. Pelkkä tupakan savun haju tuottaa minulle melkoiset päänsäryt ja oksettavan olon ja samaa tekee myös alkoholi. Kai minulla on sitten jokin henkinen allergia noihin,meinaan kun en ole kumpaakaan koskaan ikinä kokeillut! hehe
Kirjoittanut: Kodosti (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2009 21:39
Ite voin ylpeänä ilmottaa että en oo uudenvuoden jälkee polttanu ensimmäistäkää tupakkaa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2009 22:03
En juo enkä polta olen polttanut jonkun aikaa (olisko ollut noin vuoden) ku alotin seiskaluokan alussa mut onneks sain lopetettua, motivaationa oli lähinnä rahan säästö. Kunnon känneissä en ole koskaan ollut, ehkä ihan pienessä hiprakassa eikä se mitenkään hienoa ollut etten usko että sitäkään alan harrastamaan.
Kirjoittanut: Kodosti (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2009 22:08

Lainaus: Und3ad

En juo enkä polta olen polttanut jonkun aikaa (olisko ollut noin vuoden) ku alotin seiskaluokan alussa mut onneks sain lopetettua, motivaationa oli lähinnä rahan säästö. Kunnon känneissä en ole koskaan ollut, ehkä ihan pienessä hiprakassa eikä se mitenkään hienoa ollut etten usko että sitäkään alan harrastamaan.

Toi on kyl hieno asenne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit