Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2008 22:56
Huomaan polttavani enemmän tupakkia kun olen hermostunut...huono tapa tiedän!
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 15.12.2008 13:04
Miehekkeeni harrastaa intohimoisesti oluita. Siinä sivussa olen itsekin maistellus jos jonkinmoisia mallastuotteita. Pienessä sievässä saattaa helposti olla kun on maistellut kaikkia erikoisuuksia niin anatumuksella, kännissä harvemmin. Suosikkejani olusista ovat lambicit, stoutit ja indian pale alet. mmm.
Viiniäkin joskus tulee hörpittyä varsinkin ruuan kanssa. Vahvoihin viinaksiin en juuri koske.
Kännäys jää lähinnä muutamaan kertaan vuodessa.
Tupakkaa poltan epäsäännöllisen säännöllisesti. Se taitaa olla enemmän psyykkinen kuin fyysinen riippuvuus minulla. Sinänsä voisi lopettaa, mutta ei ole huvittanut vielä.
Kirjoittanut: NecrotiC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2008 14:30
Periaatteessa olen absolutisti, mutta käytännössä en .

Tupakkan polton on olen lopettanut n. 1.5 vuotta sitten, eli en polta enkä edes harkitse aloittamista. Tosin olen passiivinen tupakoitsija niinkuin melkein kaikki, joilla on kavereita, joilla on tapana tupakoida.
Alkoholi on eri asia. Juon silloin kun tarjotaan, en muuten. Suurin osa alkoholijuomista kyllä menee alas: oluet , lonkerot, väkevämmät viinat, jotkin viineistä yms.
Suosikkeja ovat ehkä oluet.
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 16:35
Satunnaisesti tai vähemmän satunnaisesti sekä että.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 01.01.2009 06:45
Join tänään Uudenvuoden kunniaksi yhden lasin kuohuviiniä ja pari kulausta mustikkasiideriä. Hui, katkesi noin neljän kuukauden ajan kestänyt ns. absolutismi ainakin vähäsen.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.01.2009 13:24
Satunnaisesti. I'm not an alcoholic, I just like the bottle
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2009 13:26
pikkusen joskus tulee juotua myönnän
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2009 14:12
Nyt kyllä pitää tunnustaa, että tarkoitukseni olisi tämän tammikuun ajan kerrankin kokeilla sitä "tipatonta tammikuuta", mutta enhän mä voi. Ai miksi? no, koska mulle jäi uudelta-vuodelta kaappiin vielä monta juomatonta siideriä. Ei niitä raaski sinne jättää odottamaan..
Niin ja eilistä booliakin on vielä jääkaapissa. Tulikohan niitä juomia vähän liikaa. No ei. Minä vaan juon niin vähän
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 15:55
Satunnaista tupakointia, lähinnä hermosauhuja. Sekä sillointällöin, harvakseltaan olutta juon, koskaan en ole kuitenkaan sammunut, enkä edes krapulaa saanut.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 17:00
Oon saanut lopetettua hyvän rakkaan ystäväni avulla tupakoinnin lähes kokonaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit