Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2009 22:35

Lainaus: Gilraen

En juo enkä polta, enkä aio koskaan tehdä kumpaakaan. Olen jo päättänyt, etten edes 18-vuotispäivänäni juo pisaraakaan alkoholia. Toissakesänä maistoin niin vähän kaljaa kuin voi, jotta maun voi tuntea, ja se oli taatusti kamalinta mitä maailmasta löytyy. Tupakointi on mielestäni vain turhaa ja typerää ja juomistakin ällöttävämpää, mikä on mielestäni hyvä syy olla polttamatta.

samoin!
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2009 22:19
Itse tupakoin aktiivisesti,aski päivässä
Alkoholia käytän joka viikko,joskus pidän ryyppyputkia jos sille päälle satun
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 18.05.2009 01:10
Lähes kolmen viikon lähes-tauko tupakasta (tosin tahtomattani, ja poltin kolme tupakkaa tuona aikana). Nyt, Pall Mall Menthol -aski kourassa.

Lainaus: Raven

aski päivässä

That is sick, u know that, right? Huh, en tosin ole koskaan ollut varsinaisesti riippuvainen tupakasta, vaikka setsemän vuotta olenkin poltellut (välissä oli tosin vuoden tauko), joten en kykene ymmärtämään, miten joku voi saada menemään askin päivässä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.05.2009 08:53

Lainaus: Faith Black

miten joku voi saada menemään askin päivässä.

Jos olen tissuttelemassa kaljaa, minulla voi kevyesti mennä aski tupakkaa illassa, tai enemmänkin. Järjetöntä, mutta menköön. Muutoin en polta enää.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.05.2009 15:11

Lainaus: Natassja

Jos olen tissuttelemassa kaljaa, minulla voi kevyesti mennä aski tupakkaa illassa, tai enemmänkin.

No niin minullakin tuollaisessa erikoistilanteessa, mutta muuten minulla ei ole koskaan niin suuri tupakanhimo, että sitä olisi pakko polttaa kokoajan.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 21:16
noniin hyvät gootit! mitä mieltä olette tästä? itte oon absolutisti ja ei oo yhtään vaikeelta tuntunu.
Kirjoittanut: Kodosti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 21:18
Hieno päätös. : ) Itekki aion siihen pyrkiä, juomisen osalta kyllä nykyää jo olen, mutta vielä se polttaminen eli itelle ainaki hankalampi osa.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 21:43
juu, ite jo silloin 14 v tiesin oman polkuni. kaverini rupesivat juomaan ja polttamaan mutta minä vaan olin omassa rauhassa ja tuumasin vain että kyllä minä osaan hauskaa pitää ilman viinaakin, niikun olen tähän asti tehnyt. tupakanpoltto ei minulle käy,koska minulle tulee todella helposti migreeniä.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.08.2009 15:25
Tuossa runsaat puoli vuotta sitten vielä selitin tässä töpössä siitä miten absolutisti olen.. nojoo

Ei sillä, että homma olisi mitenkään karannut lapasesta, mutta en enää pää veressä vanno tipattomuutta. Eli annos tai pari viikkoon, jos sitäkään. Minulla on jokseenkin kehno viinapää, mutta en koe sitä negatiivisena piirteenä, tulee kivasti halvemmaksi

Ja tupruttelut ovat yhä muiden heiniä, toivottavasti näin on jatkossakin, minulla on yhä parempaakin käyttöä sille rahalle.. (plus että olen neuroottinen terveyteni suhteen).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 15:32
Olen absolutismista sitä mieltä, että jokainen tyylillään kunhan sitä ei tuputa muille. Joskus näkee kuitenkin ihmisiä, joiden mielestä muut ovat automaattisesti huonompia koska juovat tai polttavat. Itse kannatan alkoholin suhteen kohtuukäyttöä, alkoholijuomat myös kuuluvat perinteisesti tiettyihin tilanteisiin (alkumaljashamppanjat, viinit ruoan kanssa jne.).

Mielestäni on myös hivenen outoa, että usein alaikäiset mainostavat absolutismia. Joo, onhan se hyvä etteivät ihan kaikki nuoret juokse joka perjantai kännäämässä pusikoissa, mutta päihteiden käyttämättömyyden pitäisi mielestäni olla itsestäänselvyys silloin kun 18 vuoden laillinen rajapyykki ei ole vielä edes lähellä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit