Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.08.2009 17:45
Kyllä mulle kans sattuu!!! Olin niin fiiliksissäni siitä, kun sillon Lumous-reissulla olin porukan seurassa ketkä ei polttanu (TaruinenAave miehineen + tapsuli) ja usein aamusinkin huomasin kun oli kahvit juotu et minäkin vaan istahdin siihen sohvalle kattoon teeveetä muiden kans (vaik en yleensä PYSTY juomaan kahvia ilman röökiä) mut koska kukaan ei juossut sinne partsille röökaan niin jäi multakin menemättä, ja sit välillä oikeen ajattelin et: "Ohhoh, pitääpä mennä röökille kun en oo käyny vähään aikaan" ja sit menin. 1 aski kesti kolmatta päivää vaik normaalisti menee 1 päivässä tai ylikin. Niin sen reissun jälkeen tulin kamalan optimistiseks sen lopettamisen suhteen, kun aiemmin olin ajatellut etten voi lopettaa kun oon polttanut 14 vuotta. Mut tajusin et se onnistuiskin ehkä, niin enköhän LÖYTÄNYT eilen tieltä kokonaisen kartsan röökiä... ohhoijaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.08.2009 17:56
Mä olin muutaman vuoden kokonaan juomatta, mutta nykyään taas maistuu ( parasta aikaakin, perjantain kunniaksi ). Tupakoinut olen pitkän aikaa, vaikka siinäkin on välillä ollut taukoa, mutta nyt on 10 v mennyt tasaisesti, enkä harkitse lopettamista !!!!
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.08.2009 18:42
En polta eikä ole todellakaan tarkoituksena aloittakaan. Siihen menee vain rahat ja terveys. Liian suuri hinta pienestä mielihyvästä.

Alkoholia menee todella harvoin ja vähän kerrallaan, ei paljoa kiinnosta juopottelu. Itse asiassa, joskus ärsyttää suunnattomasti kun lähes olematonta alkoholin käyttöä pidetään outona. Ihan kuin olisi kansalaisvelvollisuus vetää pää täyteen perjantaisin, tai ainakin muutaman kerran vuodessa. Baarit ovat lähes järjestään todella ankeita paikkoja. Mieluummin viettäisin aikaa ja pitäisin hauskaa muiden kanssa jossain muualla selvinpäin, mutta aika harva tuntuu ajattelevan samoin.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 19:16

Lainaus: Sire

joskus ärsyttää suunnattomasti kun lähes olematonta alkoholin käyttöä pidetään outona.

Niinpä niin, ja vielä lisäksi useat vielä jaksaa kehuskella kuinka päissään tuli oltua ja monen päivän krapula vielä päälle.
Niin monet hauskat kokemukset jäävät kuitenkin paremmin ja pysyvämmin mieleen ihan selvinpäin.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 20:42
noh minä taas oon iha kokenu sen että nykyään niitä jotka ei juo pidetään tylsinä ja mitäänsanomattomina. ei tietenkään kaikki tee niin mutta on niitä ketkä niin tekee ja ajattelee.
jokanen tyylillään, jos joku haluaa vetää pään täyteen tai puolilleen sen tehköön.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 22:03

Lainaus: Sire

Baarit ovat lähes järjestään todella ankeita paikkoja.

Komppaan! Itse käyn baareissa yleensä vain jos siellä on jonkun bändin keikka, se taas että baariin lähdetään viettämään aikaa ja vetämään viinaa on ajan- ja varsinkin rahanhukkaa. Hyvällä porukalla voi ehkä vielä mennäkin johonkin suht järkevään baariin, muttei todellakaan joka viikko tai edes kuukausi.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2009 23:21
Polta en, se on pitkään ollut sellainen periaatteellinen juttu, jossa olen ajatellut roikkua kiinni viimeiseen asti. Eipä kyllä mitään pienintäkään houkutusta ole koskaan tullut edes kokeilla, riittää kun saan muiden sauhuttelun tuotoksia nenääni. Myöskin kaikki muut päihteet (siis huumeet jne) kuuluvat tähän sarjaan. Alkkomahoolin kohdalla olen myös aika lailla tällä harvoin ja vähän kerrallaan -linjalla; vaikka en siinä sinänsä mitään ongelmaa näkisikään, en halua tässä suhteessa ruveta aivan absolutistiksi, koska kohtuullisesti käytettynä alkoholi ei kuitenkaan ole mielestäni sinänsä mikään paha asia (esim. kavereiden kanssa on toisinaan mukavaa istua rauhallisesti iltaa terassilla tms), mutta esimerkiksi humalassa en ole ikinä ollut, enkä näe siinä mitään sellaista, minkä takia sitä tarvitsisi "kokeillakaan". Kohtuus kaikessa. : )
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2009 23:21

Lainaus: mity

mitä mieltä olette tästä? itte oon absolutisti

Mäkin olin absolutisti nuorempana. Ensimmäisen kerran join kännit ihan liian nuorena, joten ehkä tästä jokseenkin kamalasta kokemuksesta seurannut absolutismi oli vain hyväksi. Aikuisempana huomasin, ettei juuri minkään asian suhteen kannata olla kovin ehdoton. Otan, jos siltä tuntuu, mutta aika harvoin. En myöskään tule kontaten kotiin, vaan osaan lopettaa juomisen ajoissa.Sen olen kyllä huomannut, että oman miehen seurassa uskaltaa ottaa enemmän, kuin esim. tyttöporukalla ollessa. Silloin ei tarvitse pelätä oman turvallisuutensa puolesta ihan samalla tavalla, kuin jos joutuu menemään yksin kotiin. Kaikenlaisia epätoivoisia ehdottelijoita riittä riesaksi asti, jos on yksin liikkeellä.
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 11:23
En polta enkä juo, mitä jos joskus saatan juhlassa lasin shampanjaa jos sitäkään. Suku tuntee jo sen verran hyvin meikäläisen juomatottumukset että ensimmäisenä ovat alkoholitonta tarjoamassa

Molempien liiallisesta käytöstä on lähipiirissä ihan tarpeeks ollu ikäviä kokemuksia.
Isoeno kuoli keuhkosyöpään, onnistuttuaan lopettamaan tupakan polton monen vuosikymmenen jälkeen. Sama mies oli melkonen pirtun polttajakin hih, sillä oli kotometsissä piilo missä se sitä teki. Luonnollisesti poliisit ties sijainnin
Mutjoo melkeen koko suku isän puolelta yksiä juoppoja ja pari semmosta surkeeta kaupungin kadun puliukkoakin mahtuu sukuun suurenmoiseen.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2009 12:42
Juon Kerran viikkoon ehkä. Nykyään en enää polta kun suvussani kulkee keuhkoahtauma tauti, niin ihan sen pelossa lopetin joskus pari vuotta sitten.
Parempi näin, koti ja vaatteet tuoksuu paljon paremmilta eikä tarvitse olla minkään nikotiinin orja. On muuten todella ärsyttävää, kun alakerrassa eräs nuoripari käyttää kaikkia mömmöjä sekaisin että välillä meillä leijuu tupakan haju, välillä bensiinin, välillä hasiksen ja parhaimpina päivinä oksennuksen haju.
Vitun hihhulit. Kaikki hipit pitäs kieltää lailla tai vähintäänkin likvitoida.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit