Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: miss-alize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2009 23:30
Molemmat kyllä maistuu, alkoholi yleensä kerran viikkoon ja tupakkaa kuluu puolesta askista askiin päivässä. Ja kommentoidakseni tuohon absolutisti asiaan niin itsestäni voin sanoa että minulle on ihan ok, jos joku on absolutisti, KUNHAN sitten minulle ei valita alkoholin vaaroista yms, verrattavissa siihen, että me juopottelijat ihmettelisimme kovasti alkoholin käyttämättä jättämistä ja "miksi et juo" -kyselemisiä. Serkkuni on absolutisti ja hänenkin kanssaan olen käyny baarissa tanssimassa, itse olen muutaman siinä tanssimisen lomassa nauttinut, ja aina on ollut mukavaa
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2009 14:37

Lainaus: miss-alize

KUNHAN sitten minulle ei valita alkoholin vaaroista yms, verrattavissa siihen, että me juopottelijat ihmettelisimme kovasti alkoholin käyttämättä jättämistä ja "miksi et juo" -kyselemisiä.

Juu, tuo on ihan totta. Jos joku juo/ei juo, ei kannata alkaa valistaa häntä suuntaan tai toiseen, koska se parhaimmillaankin alkaa vain ärsyttää.

En polta enää, paitsi vielä vuosi-kaksi sitten oli sellainen kausi, että harvakseltaan sauhuttelin, mutta sekin sitten jäi. En oikeastaan juokaan, viime kerrasta alkaa olla jo vuosi. Humalahakuista ei minun juomiseni ainakaan ole, ehkä nautin lasillisen siideriä toisinaan.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 24.08.2009 17:37
En juo enkä polta. Taidan kyllä olla siinä iässä, jossa pahimmat käryttäjät vetävät ensi hönkäyksensä. Opettaja tarkkailee joka välitunti ikävästi...
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 22:17
minulle on ihan sama vaikka joku joisikin, se on jokaisen ihan oma asia vaikka vetää päänsä joka päivä täyteen, itte en niinhalua tehhä enkä tee.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 29.08.2009 23:54
Tupakkilakkoa tuli yritettyä taas kesällä mutta lopulta päädyin taas siihen johtopäätökseen, ettei se onnistu minulta ellei minulla ole jotain oikeasti täerkeää kimmoketta tupakoinnin lopettamiseksi.
Lisäksi pidän polttamisesta, joten minulle lopettaminen (ja vähentäminenkin) on hieman hankalampaa kuin niille, jotka polttavat lähinnä vain seurassa.

Alkoholinkäytön kanssa minulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Juon normaalisti muutaman siiderin keskiviikkoiltaisin ja viikonloppuisin sitten hieman enemmän. Kunnon kännien vetämistä yritän välttää parhaani mukaan, sillä tiedän olevani varsin rasittavaa seuraa ollessani humalassa.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2009 16:30
En polta enkä pahemmin juokkaan. Miksi oletetaan että jos on gootti niin tuo polttaa ja juo aivan varmasti? kun kaverit aina taivastelee sitä että näytän siltä että polttaisin... hmm.. siis naama on nii rupsahtanu vai vaatetuksesta voi päätellä elämäntavat?
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2009 18:16
En polta, juonkin vain yllytettynä. Tämä järjestely sopii minulle.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2009 16:32
Tuli mieleen tupakoinnista. Näin muutama päivä sitten kaupungilla muutamia 8-luokkalaisia tyttöjä (samassa koulussa, kuin minä). He siellä polttivat röökiä täyttä vauhtia ja olivat niin iso ja ja kovia. Hassua he ovat vain noin vuoden vanhempia, kuin minä ja ovat polttaneet kuudennesta luokasta asti. Kävi mielessä, että mitä, jos minä istuisin tuossa sätkä huulessa ja tupakan hajuisena...
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 01:01
Olen allerginen tupakansavulle, joten seuraan ilolla lakimuutoksia, joita tipahtelee tupakoinnin rajoittamiseksi. Baaritupakoinnin lopettaminen oli minulle suuri helpotus, keikka- ja klubireissut sujuvat paljon miellyttävämmin kun ei tarvitse tukehtua eikä pestä ja tuulettaa vaatteita, hiuslisäkkeitä ja lakanoita kolmea päivää baariretken jälkeen. Kutsukaa minua vain iniseväksi kukkahattutädiksi, mutta olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos tupakointi kiellettäisiin kokonaan Jokainen saa toki puolestani törsätä rahansa ja terveytensä mihin haluaa, mutta passiivinen tupakointi varsinkin tämän yliherkkyyden kanssa on erittäin epämiellyttävää.

Sitä rahaa ja terveyttä palaa sen sijaan alkoholiin itsellä aika vaihtelevasti. Yritän vältellä tavallisia baari-iltoja parhaani mukaan, ja silloin kun sellaiseen mukaan menen, sydäntä kouraisee maksaa 5 tai 6 euroa siideristä. "Tälläkin rahalla olisi saanut jo niin ja niin monta Lidlin tai Euroshopperin tölkkiä". Baarissa en ole ikinä raaskinut humaltua, ja klubbaillessa ja tanssiessa on paljon mukavampi pysyä täysin selvin päin.

Kotijuopottelu hyvällä porukalla sen sijaan voittaa perus-baari-illan muutenkin 6-0. Seura on miellyttävää, toisen korvaan ei tarvitse huutaa, musiikin saa valita itse, drinkkien sekoittelu itse on hauskaa, viihdykkeeksi voi milloin tahansa keksiä vaikka leffan tai lautapelin, jos puheenaiheet loppuvat.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 10:07
Juon juon, minä poika juon. Minä tykään olla kännissä. Mutta ihmisiksi, eli mitään suur kuluttajia ei olla, noin kahdesti kuussa otan olan takaa. Tupakkaa meni työmaalla enempi kuin kotosalla ja koulussa. Aski piisas työmaalla noin kolme päivää, nyt ei mene edes askia viikossa.
Mulle on ihan sama, onko absolutisti vai ei, kunhan ei mulle mussuta mistään mitään. Tässä nyt on jo kuitenkin pian 8 vuotta tullut otettua säännöttömän säännöllisesti ja varmasti kaikki vaarat on kerrattu miljoonaan kertaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!