Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2009 22:54
En polta enkä juo, en kuitenkaan pidä itseäni absolutistina, juomattomuus on minulle pikemminkin tapa kuin jokin elämää suurempi päämäärä.
Baareissa tulee käytyä jos on hyvää seuraa(eli harvoin) ja ruoanlaitossa saatan käyttää esim, rommia, joskus kauan sitten olen myös järkyttänyt ihmisiä juomalla ykkös olutta.
Kirjoittanut: Korsetinluu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:50
Juon. Että poltan x3 ehehehehhehee... kaveripiirini on outo.. x'''''333 sen kaa tulee ain ryypiskelty. eheheh
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 19:23
Joskus muistan vannoneeni etten koskaan tule juomaan viinaa tai astu jalallanikaan mihinkään yökerhoihin, mutta toisin kävi. Olen melko tuttu näky paikallisessa yöelämässä, missä porhallan menemään enemmän tai vähemmän humalassa kavereideni kanssa. Yleensä tulee eksyttyä erääseen paikalliseen juottolaan ja siellä sitten otettua kuppia, joskus ehkä turhankin tiuhaan. Viime aikoina tuo alkoholinkäyttö on lähtenyt lapasesta, juon melkeinpä joka viikonloppu, koska jostain syystä päädyn aina kuin kohtalonoikusta jonkun kanssa baariin/bileisiin, vaikka alkuillasta vannon viettäväni koti-iltaa. Suurin syy alkoholinkäyttööni on varmaan se, että estot häviävät eikä ujous ei enää paina, joten pystyn juttelemaan ihmisten kanssa normaalisti ilman kauheaa vainoharhaisuutta siitä mitä toinen nyt ajattelee tai miettii minusta. Oikeastaan tästäkin pelosta saan syyttää yläasteeni koulukiusaajia, jotka tekivät ennen niin reippaasta ja sosiaalisesta tytöstä pelokkaan nurkissa hiihtelijän.

Tupakkaa tulee myös polteltua humalassa eli menee ainakin semmoiset 10 tupakkaa per ilta ellei enemmänkin. Olen koko ajan vähentämässä, joskus polttelin onnellisena askin per ilta, mutta siitä on onneksi päästy. Eiköhän talven tullessa se tupakan poltto taas vähenny, kun ei huvita mennä baarin edustalle pakkaseen seisomaan ja jää myös se parvekkeella hengailua, kun aloittelee kotonaan.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2009 20:38
En ja en. Koko sukuni polttaa, melkeempä kaikki ystävät myös. Tiedän mitä se rööki tekee, eikä se ole nyt mitään coolia, en ainakaan itse ajattele että vanhempani ovat cooleja kun polttavat. Isälläni on alkoholiongelma, eikä sen myötä tee mieli ruveta lärvejä vetämään. Tunnelman saa hyvän musiikin ja ystävien ympärillä
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 23:30

Lainaus: Defiini

En ja en. Koko sukuni polttaa, melkeempä kaikki ystävät myös. Tiedän mitä se rööki tekee, eikä se ole nyt mitään coolia, en ainakaan itse ajattele että vanhempani ovat cooleja kun polttavat. Isälläni on alkoholiongelma, eikä sen myötä tee mieli ruveta lärvejä vetämään. Tunnelman saa hyvän musiikin ja ystävien ympärillä

Word for that!

Eli siis samaa mieltä olen vahvasti, itse en oikein tajua pointtia siinä, ku on nyt tullut katsottua tuota poliisit sarjaa, niin kun yläaste ikäisillä on sitä viinaa ja ihan saatanasti ja vielä kaikilla pikkuisilla teinitytöillä on sellaisia määriä, että ne ei välttämättä edes kestä sitä elävänä..
Olisi kiva tietää mikä siinä on se niin hiton hieno juttu? Varmaankin se että massan mukana mennään eikä itse osata ajatella mitään kunhan vain ollaan porukassa mukana.
Muistaakseni nuorin puhalletettu oli siinä reilusti alle 15 ja promilleja oli joku 3..

10 vuoden päästä tämä maa on varmaan täynnä rappio alkoholisteja, joita pitää sitten yhteiskunnan elättää..
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gallante
  • Lähetetty: 02.11.2009 23:39

Lainaus: Sharida

Viime aikoina tuo alkoholinkäyttö on lähtenyt lapasesta, juon melkeinpä joka viikonloppu

Onks se erityisen usein?
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 23:43

Lainaus: Gallante

Onks se erityisen usein?

Riippuu varmaan aika pitkälti siitä, että millaisesta alkoholinkäytöstä on kyse..
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2009 01:06

Lainaus: Pointblank

10 vuoden päästä tämä maa on varmaan täynnä rappio alkoholisteja, joita pitää sitten yhteiskunnan elättää..

Päädynköhän minä tuohon joukkoon

Itse huomasin sen että että kun viimosen 2kk aikana joi ittensä tukevaa humalaan sen keskimäärin 3 kertaa viikossa, niin ei liki lainkaan muistikuvia jäänyt mistään illasta tahi päivästä.

Täytyypi koittaa taas olla hetken aikaa selvänä..
Kirjoittanut: Basscadet (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 02:05
Eipä tule kumpaakaan harrastettua. Astmaatikkona sitä arvostaa baarien savuttomuutta, nykyään viittii helpommin käydä keikoillakin.

Alkoholin käyttöä tuli kokeiltua parin vuoden ajan kunnes totesin sen tarpeettomaksi, lähinnä sosiaalisen paineen rakentamaksi konstruktioksi (ainakin omalla kohdalla). Mukavinta on, kun muulle seuralle kelpaa se ettei itse juo. (ja valitettavaa kyllä, tuntuu löytyvän vähän väliä seuraa, jota se haittaa)
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 08:43

Lainaus: Gallante

Lainaus: Sharida
Viime aikoina tuo alkoholinkäyttö on lähtenyt lapasesta, juon melkeinpä joka viikonloppu

Onks se erityisen usein?

Otin tuossa juuri joku aika sitten selvää siitä paljonko pitää juoda, että on alkoholin suurkuluttaja.

"Suurkuluttaja on henkilö, joka riskeeraa terveytensä juomalla alkoholia.

Jos olet aikuinen, keskikokoinen, terve mies, jonka yhteenlaskettu viikottainen alkoholinkulutus ylittää toistuvasti 24 annosta, kyse on alkoholin suurkulutuksesta.

Jos olet aikuinen, keskikokoinen, terve nainen, jonka yhteenlaskettu viikottainen alkoholinkulutus ylittää toistuvasta 16 annosta, kyse on alkoholin suurkulutuksesta.

Suurkulutusta on myös, jos viikottain juot itsesi humalaan"

Tuo viikottain ei ihmisten mielestä edes kuulosta mitenkään pahalta, kun se on jotenkin niin normaalia, et ollaa joka vkl taas baarissa jne vedetään perseet Sit ku miettii vähä tarkemmin, et jos ei oikeesti pysty olemaan selvinpäin viikonloppuu jne ni O.o on se aika... Ite voisin olla juomatta muutaman kk Enkä oikein ymmärrä niitä ketkä ei voi. Tai jos meen vaan yhelle ni se oikeesti pysyy siin yhessä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit