Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.11.2009 18:09
En polta tai juo. Ei oikee vedä puoleensa tuo touhu, vaikka lähipiirissä on ihmisiä jotka tätä harrastavat. Olen tyytynyt tähän omaan yksinäiseen ja hiljaiseen elämääni musiikin ja piirtämisen keskellä ilman nuita.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2009 18:34

Lainaus: Layil

Jos olet aikuinen, keskikokoinen, terve mies, jonka yhteenlaskettu viikottainen alkoholinkulutus ylittää toistuvasti 24 annosta, kyse on alkoholin suurkulutuksesta.

No tuohan menee yhdessä illassakin
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.11.2009 18:48
hehheh...juonhan minä, mutta polttamaan en ole innostunut.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 19:46

Lainaus: Gallante

Onks se erityisen usein?

Kyllä se on minulle, kun ottaa huomioon etten vielä tuossa noin vuosi sitten juonut juuri koskaan. Jossain vaiheessa siitä baarissa istumisesta tuoppi kädessä tulee vain ainut tapa miten voi viettää lauantai-iltaa raskaan työviikon jälkeen ja suurin osa kavereistakin tuntuu suuntaavan aina viihteelle. Kaipa siinä tulee jonkinlaista sosiaalista painetta lähteä itsekin riekkumaan sen sijaan, että istua nököttäisi kotona tuijottamassa leffoja. On oikeastaan hyvin surullista, että kaikenlaiset mukavat alkoholittomat illanvietot ja leffojen katselut ovat korvautuneet klubeilla hengailemisella.

Ja lisättäköön nyt siis vielä, että juon melkeinpä aina reippaammin, että mistään muutamasta lasillisesta ei ole kysymys. Humalassa tulee oltua siis joka kerta.
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 22:10

Lainaus: Sharida

Kyllä se on minulle, kun ottaa huomioon etten vielä tuossa noin vuosi sitten juonut juuri koskaan. Jossain vaiheessa siitä baarissa istumisesta tuoppi kädessä tulee vain ainut tapa miten voi viettää lauantai-iltaa raskaan työviikon jälkeen ja suurin osa kavereistakin tuntuu suuntaavan aina viihteelle. Kaipa siinä tulee jonkinlaista sosiaalista painetta lähteä itsekin riekkumaan sen sijaan, että istua nököttäisi kotona tuijottamassa leffoja. On oikeastaan hyvin surullista, että kaikenlaiset mukavat alkoholittomat illanvietot ja leffojen katselut ovat korvautuneet klubeilla hengailemisella.

Ja lisättäköön nyt siis vielä, että juon melkeinpä aina reippaammin, että mistään muutamasta lasillisesta ei ole kysymys. Humalassa tulee oltua siis joka kerta.

Mutta ilmeisesti itse tiedostat, että se on sinusta ongelma joten eikö se ole jo hyvä asia sekin?
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2009 22:23
^Ongelmaksihan se muodostuu vasta siinä vaiheessa, jos olen kovinkin pahassa tuubassa joka viikonloppu, ja sellaisesta olen oppinut jo hiukan eroon. Oli vaihe, jolloin kiskoin sellaisia määriä alkoholia illan aikana, että ihmettelen miksen ole vielä kertaakaan joutunut vatsahuuhteluun. Keho osasi minun onnekseni varoittaa ajoissa ja runtata ylimääräiset nesteet ulos sitä kautta kuin olivat tulleetkin. Onneksi minulla on sen verran hyviä ystäviä, että pystyin heidän huolenpitoonsa luottamaan noissa tilanteissa eikä ollut pelkoa siitä, että minut olisi jätetty vaikkapa yksin kävelemään kotiin.

Tämän käytöksen taustalla oli kuitenkin vain puhdas pelko olla kohtaamatta omia ongelmiani ja siinä vaiheessa, kun sen tiedostin rupesi se viinankin juonti hiukan vähentymään. Mutta kyllä edelleen tulee huonoina hetkinä pyyhittyä huolet huomisesta alkoholin voimalla, taipumus tuohon käytökseen tulee jo ihan omasta perhepiiristä (isä käytti nuoruudessani todella paljon alkoholia, meni melkeinpä alkoholismin puolelle).
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:18
Ennen tuli otettua peräti kolme neljä kertaa huolimat alkistaustasta. tyyli oli antaa mennä vaan. nykyää hyvä jos pari krt kk tulee otettua. Mietin tiuhaa taustani vaikusta ja sitä olenko matkal juopoks..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.01.2010 19:00
Poltan noin 8-10 röökiä päivässä ja ryyppään noin 2-4 kertaa vuodessa.
röökinpoltto vois vaikka loppua, just nyt ei oo vaan mitään inspistä lopettaa, kattoo sitte myöhemmin
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2010 20:18
En polta enkä juo. Ei innosta maku eikä vaikutus, voisin ottaa ehkä yhden siiderin seuran vuoksi, mutta juomatta sekin varmaan jäisi. Paheeni ja riippuvuuteni on Pepsi max, menee 3 litraa kerralla kevyesti Suvussa ja lähipiirissä paljon juoppoja, se jo pelkästään vieroittanut siitä mieltymyksestä, mutta en muutenkaan välitä ryypiskellä, eipähän maksa itke menetettyä nuoruutta alle nelikymppisenä.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 22:54
Juon humalanhakuisesti keskimäärin kerran kuussa ja poltan kännissä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit