Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2010 22:59
Juon ehkä kerran-pari vuodessa huppeliin jonkin juhlinnan merkeissä, ja joskus silloin tällöin ruuan kanssa viiniä tai muuten kotioloissa siideriä tai minttukaakaota (nams). Tupakkia en ole koskaan kokeillutkaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2010 12:51
Kyllähän tuota alkomahoolia tulee oteltua silloin tällöin...ja tupakkikin maistuu, vaikka olen kyllä koittanut lopettaa...huonoin tuloksin tosin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2010 18:24
Poltan joskus kun on sellainen olo, tästä ei kyllä tiedä kuin yksi ystäväni.. Siideriä silloin tällöin, joskus jaksaa baariin raahautua ja siellä sitten valkoryssiä :P Absinttia jos se on aitoa, mutta vain kotioloissa. Ikinä en kyllä ole kännissä ollut, eli sikäli en paljoa juo, alkomahoolia ainakaan. Mehu ja maito ovatkin sitten eri asioita.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2010 18:39
En juo, en polta. Absolutistina aikaani viettänyt kohta vuoden ja kolme kuukautta... Polttamisen lopetin puolitoista vuotta sitten. (Voi luoja, kun aika juoksee ja KOVAA.)

Polttamista sinänsä ikävä, koska se oli olennainen osa kirjoittamisprosessejani. Rööki kädessä liesituulettimen luona istuminen talvisin... Mutta turha sitä on kirjoittamisen avuksi aloittaa, kun lapsen synnyttyä ei tässä asunnossa muuten polta kukaan sisällä, edes siellä liesituulettimen alla. Asiaa tietenkin auttaa se, että aviomieskin on ollut jo puoli vuotta polttamatta (:.

Alkoholi on sinänsä ollut aina ongelma, että en sitä tykännyt käyttää silloinkaan kun käytin ja kammoan alkoholia varsinkin kun se on ihmisten veressä -.-'. Isäni alkoholismilla tietenkin on oma vaikutuksensa negatiiviseen suhtautumiseeni mutta kai siinä eniten on taustalla oma kontrollifriikkiyteni, kun alkaa ahdistaa humalassa olevat ja heidän hallitsemattomuutensa... Ja kun osaan muutenkin nauttia jo pelkästä tunnelmasta, niin mikäs siinä (:. Eipähän mene rahaa hukkaan ja aikanaan juomareissuillakin pääsi halvalla kun joi niin harvoin että oli äärimmäisen huono viinapää :'DD.

Maitoa sen olla pitää
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2010 22:34
Nyt alkoi täystoppi juomiseen vähän pitemmäksi aikaa
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.03.2010 19:44
Ei minulla alkoholi oikeen tunnu menevän alas.. enkä tupakkia oo ees kokeillu.. Ei oo oikee koskaa tullu juotuu. Ei se toisten ihmisten alkoholinkäyttö minua haittaa, jos vaikka jossai bileissä tulee juotua, mutta ite en suoraan sanottuna osaa juoda
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2010 23:07
Juominen ja polttaminen tuppaavat usein minun kohdallani liittyä masentuneeseen mielialaan... sitä lääkitsee itseään alkoholilla, mikä ei ole niin kovin fiksua aina. Poltan silloin tällöin kyllä muutenkin, mutta tuolloin se ja alkoholinkäyttö korostuu.

Alkoholia tuli otettua aikaisemmin usein kotona, mutta se on nyt jäänyt. Ei ole mitään hienoa istua yksinään kännissä kotona. Mieluummin juo hyvässä seurassa ja jossain muualla kuin omissa nurkissa. Olen varsin hyvä juomaan, negatiivisessa mielessä. Juomaa menee alas hiukan liian suuria määriä liian nopeasti, mikä usein johtaa siihen, että olen porukan kännisin.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 09:31
Välillä tulee juotua. Joskus hieman enemmän ja joskus vähemmän, se tuntuu menevän aika paljolti fiiliksen mukaan. Välillä humaltuu ja välillä ei, sekin on siitä fiiliksestä kiinni mitä tahtoo. Poltan tupakkaa useimmiten kun juon mutta olen kyllä harkinnut pitkä vartista piippua hankkivani, tietäisinkin jo minkälaista piipputupakkaa sinne tunkisin.
Kirjoittanut: Jizabel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 11:28
Kyllähän se alkoholi aina välillä maistuu, mutta on sitä tullut vähennettyä nyt vuosian aikana. Vetoan aina siihen että olisin muka "vanhentunut" ja kun ei vaan yksinkertaisesti aina jaksa kun on treenejä ja töitä.
Itse ylpeänä kyllä kerron että olen lopettanut polttamisen. Varmaan nyt 1 ½ vuotta ollut savuttomana. Mutta itseäni ei haittaa jos tutut ja kaverit polttelevat, itse vain huomasin että se ei ollut mun juttuni.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.03.2010 12:18
En juo enkä polta! Ei sovi minulle!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit