Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2010 00:12
Ennen en polttanut yhtään enkä juonutkaan, sitten eräänä vappuna tuli kauhea himo maistaa alkomaholia ja join. Sitten tajusinkin että täähä on iha siistii, kyl mä voin kerra kuus juoda sillee nätisti tietysti. Joo, aloin sitte käymään "keittoomassa" jonki aikaa ja sitte tuli himo maistaa tupakkaa ja sitte aloinkin polttamaan ekasta hatsista lähtien. Nytten lähiaikoina on tuo juominen noussu siihen tahtiin että mulla on 4 selvää viikkoa tänä vuonna (2010). Tiedän että pitää rajottaa mutta eipä ole onnistunut, tupakkaa olen kohta polttanut 2 vuotta ja tiiän että sekin pitäisi lopettaa. Mielessä on käynyt että lopettaisin molempien käytön, alkoholia tuskin kokonaan.

Huumeista ei ole kantaa, jos joku haluaa tuhota kehonsa ja mielensä niin antaa mennä. Olen pari kertaa pilveä polttanut mutta siihen se sitten on jäänytkin, vaikka vahvempaa on tarjottu.
ps pissikset o tyhmii ;o
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.06.2010 13:11

Lainaus: Aie

En juo, en polta. Absolutistiksi en nyt itseäni nimittäisi, satun vain olemaan vielä alaikäinen Ei minulla mitään suurempaa tarvetta viikonloppusekoiluille olekaan, eikä suurin osa ystävistäni käytä alkoholia, joten siinä se. Tupakkaa en voisi kuvittellakaan polttavani, ja minun on vaikea hengittää savussa. Hajukaan ei miellytä sitten yhtään

Samassa veneessä. Saatan muutaman juoda sitten syksyllä kun sen 18 täytän.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.06.2010 13:34
Olen tavattoman tyytyväinen siihen miten harvoin (ja vähän kerralla silloinkin) kulutan alkoholia. Nyt kun vielä lopetan tupakoinninkin, toivon tämän vaikuttavan reippaasti elämäni laatuun ja pituuteen. Enenevissä määrin on alkanut ärsyttää ihmisten känniörvellys, kun itsellä pysyy sentään vahvemmassakin hiprakassa joku tolkku tekemisissä. Lisäksi lähinnä haukotuttavat kaikki "vedä viinaa, viina on viisasten juoma" -latteudet jota kaljamahaa keräävät juntit viikonloppupulloineen hokevat. Ggnghgng. Pari karpalolonkeroa tai pari lasia punaviiniä = .
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.06.2010 13:42

Lainaus: Heetteri

latteudet jota kaljamahaa keräävät juntit viikonloppupulloineen hokevat. Ggnghgng. Pari karpalolonkeroa tai pari lasia punaviiniä = .

Ai niinkuin minä, vai
Mä inhoon sellaista "pari punaviinilasillista" yms. tyyliä. Mieluummin olen sit kokonaan selvin päin! Tupakkia kului taas Sauna-festareilla 3 maxi boxia, kolmessa päivässä. Tavallisena arkena ei niin paljon.
  • Lähetetty: 15.06.2010 13:52

Lainaus: poison

Mä inhoon sellaista "pari punaviinilasillista" yms. tyyliä.

Kummallista. Minulle sekin riittää jo hyvään tuiteriin. Juon punaviiniä seurustelujuomana ja karpalolonkeroa samasta syystä / saunan yhteydessä, ihan vain koska se on hyvää. Kännäys on aivan yliarvostettua.
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:05

Juon punaviiniä seurustelujuomana ja karpalolonkeroa samasta syystä / saunan yhteydessä, ihan vain koska se on hyvää.

No mulla on se, etten tykkää yhtään viineistä. Ihan niiden happamuuden vuoksi. Tykkään eniten makeista, viinoista tehdyistä drinkeistä. Ja kossuRussian ja Jägermeister on ihan hyvää. Makuja ja tyylejä on monenlaisia, se on ihan OK
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:11

No mulla on se, etten tykkää yhtään viineistä. Ihan niiden happamuuden vuoksi. Tykkään eniten makeista, viinoista tehdyistä drinkeistä.

Aa, sain siis sellaisen kuvan että sinua ylipäätään ärsyttää sellainen meininki, siis muissakin ihmisissä. Ei jotenkin yhtään Poisonimainen piirre!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:14

Olen tavattoman tyytyväinen siihen miten harvoin (ja vähän kerralla silloinkin) kulutan alkoholia. Nyt kun vielä lopetan tupakoinninkin, toivon tämän vaikuttavan reippaasti elämäni laatuun ja pituuteen. Enenevissä määrin on alkanut ärsyttää ihmisten känniörvellys, kun itsellä pysyy sentään vahvemmassakin hiprakassa joku tolkku tekemisissä.

Asiaa varmaan vielä auttaa äijän köriläs joka ei myöskään juo kuin erittäin harvoin ja lähin kaveripiiri jotka ovat täsmälleen samanlaisia alkoholin suhteen

Yeah, siis juonhan minä. Kunhan juoma on oikea ja silloinkin tyydyn siihen yhteen tai korkeintaan kahteen. Poltankin silloin kun siltä tuntuu ja olen polttamatta silloin kun ei tee mieli Itsellä kai hyvä kun voin vuodenkin olla todellinen ketjupolttaja ja sitten lopettaa seinään kun ei jaksa tuhlata rahojaan.
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:23

. Ei jotenkin yhtään Poisonimainen piirre!

Mä nyt tarkoitin, että itse en harrasta sellaista pari viinilasia-tyyliä. Ei mua sellaisissa ihmisissä mikään ärsytä, kuten sanoin kaikilla on oma tyylinsä
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:29

Lainaus: Blackrat

Asiaa varmaan vielä auttaa äijän köriläs joka ei myöskään juo kuin erittäin harvoin ja lähin kaveripiiri jotka ovat täsmälleen samanlaisia alkoholin suhteen

Todellakin auttaa, mutta kyllähän meidän bändipojat juovat rankalla kädellä sentään. Onneksi minä en, ja on niin siistiä kun teidän kanssanne voi pitää hauskaa ilman viunaa, tai sitten ihan jopa OIKEASTI muutaman äärellä.

Mä nyt tarkoitin, että itse en harrasta sellaista pari viinilasia-tyyliä. Ei mua sellaisissa ihmisissä mikään ärsytä, kuten sanoin kaikilla on oma tyylinsä

Näin vähän arvelinkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit