Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 13.12.2006 18:18
Ei näistä tiedä. Katsos, kun satuin pääsemään "hikarikouluun", jossa puolet tytöistä on asenteella: "Siis hei, mitä toi täällä tekee... Siis tonhan pitäisi olla jossain Tammerkoskessa tai Tykissä (kuvis- ja ilmaisutaitolukiot)... Daa..", niin mistä sitä tietää, mitä ne pojkkarnat sanoo.

Niin mikä off? Hööhööö...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.12.2006 19:00
Lainaus: Raivonkyynel Niin mikä off? Hööhööö...

Tää on yhtä off, kun me itsekin. Pihalla kun lumiukot.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2006 09:15
Raivonkyynel: Enpä ihan mittanauhan kanssa ole ikinä kiristyksiä mittaillut. Kyseessä oli kuitenkin Mortician "vähän parempi" korsetti (luulen, että se on merkkiä Vollers, olen Fairygothmotherin sivuilla nähnyt samankaltaisia) ihan kunnon luilla. En laittanut sitä ihan niin kireälle kuin mitä tuota korsettia yleensä pidän, mutta kuitenkin niin että korsetti ei lerpata mistään ja näyttää hyvältä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.12.2006 07:08
Lainaus: Raivonkyynel Itekin aattelin, että korsetti päällä mennään tanssahtelemaan, kun tanssien aika on.

Minun wanhojen asussani on korsetti, mutta se ei ole mikään superkiristäjä, kun sellainen ei malliin kuulu ja minussa ei ole mitään kiristettävääkään

ei pitäisi tulla mitään vaikeuksia, kun ei wanhojen tansseissa mitään itämais-tyylistä vatsatanssia ja lantionvatkauksia harrasteta. Siellä ollaan ennemminkin melko jäykkiä.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.12.2006 13:34
Lainaus: Iiriva Minun wanhojen asussani on korsetti, mutta se ei ole mikään superkiristäjä, kun sellainen ei malliin kuulu ja minussa ei ole mitään kiristettävääkään

Isosiskoni tanssi ihan metalliluisessa korsetissa aikoinaan. En sitten tiedä, kuinka kireällä se oli, ja eipä se tuottane ongelmaa kuin jossain tangossa, jossa on taivutuksia.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2006 12:15
Lainaus: Rottenicia minun mielestäni pyöreä poskisille, kehittymättömille lapsille eivät korsetit sovi, eiväthän ne edes näytä naiselliselta päällä kun ei ole mitään tissejäkään

oot ihan oikeassa. on ne korsetit sen näköisellä aika hassun näkösii
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2006 12:18
pitääkö teidän mielestä goottien olla laihoja? minä kun en ole laiha vaan melkoinen pullero
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.12.2006 12:32
Lainaus: Gothic13 pitääkö teidän mielestä goottien olla laihoja? minä kun en ole laiha vaan melkoinen pullero

Ei missään nimessä pidä ola laihoja! Sehän riippuu ihan siitä millaisen ruumiinrakenteen kukin on saanut. Jotkut on laihoja, jotkut muodokkaita. Itsellekin vähän mahaa kertynyt, eipä oo menoa haitannut.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2006 13:47
Ja sitä paitsi eri ihmisille sopii erilainen ulkomuoto (siis tarkoitan nyt pyöreyttä, keskipainoisuutta tai laihuutta) Jotkut on vaan paremman näköisiä hiukan pulleroina ja jotkut taas laihoina ja jotkut siitä keskeltä ja jos sitä koettaa mennä muuttelemaan kauheasti niin siitä ei aina hyvä lopputulos tule.
Tietenkin liika on aina liikaa ja liian vähän on liian vähän. Ja se luuston mallikin vaikuttaa asiaan tosi paljon että miltä näyttää, siihen on vähän hankala vaikuttaa.
Joten mielestäni gootin ei tarvitse olla laiha.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.12.2006 14:20
Enpä mäkään mikään anorektikko ole, mutta en haluiskaan olla.
Tiiän montakin goottia jotka on muakin pyöreempiä eikä ne välitä siitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit