Gootti.net

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2006 12:41
Lainaus: Gothic13 pitääkö teidän mielestä goottien olla laihoja?

Riippuu aivan siitä, millaisia vaatteita pitää. Lolitan tulee ehdottomasti olla mielestäni laiha, sillä puffuhamoset ja röyhelöt saavat hiemankin tukevamman näyttämään possulta. Pvc on kanssa toinen, minkä kanssa olisi suotavaa olla edes suht koht normaalipainon rajoissa (vrt. nimike pvc-valas).

Myöskin vaatteiden mallia kannattaa ajatella tarkkaan. Jos nyt vaikka korsettitoppi on kaavoitettu siten, että se kaartuu kylkien kohdalla reippaasti, niin silloin pienetkin jenkkakahvat näkyvät kurjasti. Vaatteiden oikea koko vaikuttaa ulkomuotoon myös tosi paljon.

Itse olen tällainen rotevan amatsonimallinen, pienellä pelastusrenkaalla varustettu mutta kuitenkin painoindeksin mukaan vielä normaalipainon rajoissa oleva, ja voit uskoa että ajattelen melko pajlon sitä miten en näyttäisi hassulta goottivaatteissa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.12.2006 19:24
Ainakin Mortician kokojen mukaan olen liian pieni
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.12.2006 19:54
Olen samaa mieltä Piiskansiiman kanssa noista lolita- ja pvc-vaatteista.
Ja mielestäni korsetti ylipainoisen päällä näyttää hieman...hassulta.
Muuten gootit voi olla minkä kokosii tahansa, ei se minua ainakaan häiritse.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.12.2006 20:24
Lainaus: Faith Black Ja mielestäni korsetti ylipainoisen päällä näyttää hieman...hassulta.

mutta kiristämiseenhän se on tehty! ;D
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.12.2006 18:06
Lainaus: Iiriva mutta kiristämiseenhän se on tehty! ;D

Njoo, mutta liian pieni korsetti liian ison ihmisen päällä on jotain uskomattoman epäesteettistä. Toisetkin tissit selässä, ja nyöritys on melkein koko selän alueelta auki, vaikka korsetti on niin pieni, että se vaikuttaa jo hyvin kirältä. Ja isorintaisilta pitäisi kieltää vyötärökorsetin käyttö. Aika karsean näköistä, kun ne hinkit roikkuu puolessa välissä vyötäröä..
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 20.12.2006 22:28
Lainaus: Velvet Grey Njoo, mutta liian pieni korsetti liian ison ihmisen päällä on jotain uskomattoman epäesteettistä.

tällaisiin ilmestyksiin on tullut törmättyä mm. parina vuotena Tuskassa ja kesällä milloin missäkin... Ihmettelen miksi jotkut ahtautuvat väkisin liian pieneen korsettiin?
onhan toki korsetti kiristämistä varten mutta Velvet Grey kuvaili tuon näyn jo tarpeeksi hyvin, joten en ala toistamaan, mutta ei se liian pieni korsetti tosiaan kaunista ketään. Koska vaikka näyttäisi laihemmalta vyötärön kohdasta, on sitten yhä tukeva muualta, ja tuollainen tiukka vaate vaan korostaa sitä.
En tosin tiedä sitten miten hyvä valikoima goottivaateliikkeissä on suuria kokoja? , koska itselläni korseteissa saan valita pienimmän/toisiksi pienimmän mitä Morticiasta ainakin löytyy. (*mutinaa* ..tuntuu kyllä että aina siellä on liian isoja vaatteita ja oma koko on aina ehtinyt loppua...valivali)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2006 22:36
Lainaus: Kuutar En tosin tiedä sitten miten hyvä valikoima goottivaateliikkeissä on suuria kokoja?

Ei mikään kovin hyvä. Itse olen sitä kokoa (n. 40-42, eli 12 tai 14), että saan vielä vaatteita, mutta isommilla neidoilla on varmasti ongelmia. varsinkin jos haluavat Lip Servicen vaatteita... :/
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.12.2006 22:50
Lainaus: Velvet Grey Ja isorintaisilta pitäisi kieltää vyötärökorsetin käyttö.

<-- juu u toi on kyllä totta ;D
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2006 14:38
liriva, mieki oon ihan liian pieni noihin korsetin komistuksiin...
Itse en osaa oikein sanoa tuohon lapsigoottiuteen kun itsekin olen vielä lapsi...
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2006 17:02
hmm.minun mielestäni kunhan osaa pukeutua korostamalla oikeita paikkoja niin voi lihaavampikin käyttää ihan mitä vaatteita hyvänsä, kaikki on kiinni koosta, leikkauksesta ja sitä mitä kohtaa vartalossa ne korostaa.
Toisia paikkoja korostamalla saa häivytettyä muiden paikkojen laajuutta yms.
esim. leveälanteisella näyttää lyhyt ja pitkä hame aivan erilaisilta, ja vaikkapa tavan V-hame tai A-linjainen hame muuttavat pyllyn kokoa silmissä.
kyllä isompinkin nainen voi käyttää korsettia mutta sen tulee olla oikeaa kokoa ja sen kanssa pitää osata pukeutua muuten niin ettei näytä kuoreen ahdatulta nakkimakkaralta.
se vihonviimeinen virhe on ettei tunnusta olevansa isompaa kokoa ja käyttää sitkeästi liian pieniä vaatteita jotka saa näyttämään kahta isommalta.
Minä olen itse uhkearakenteinen ja lyhyt ja muutenkin ongelmavartaloinen joten en voi pistää ihan mitä vaan päälleni.
Esim näin lyhyillä säärillä ja leveällä lantiolla viimeinen virhe on pillilahkeiset housut tai caprit. mun arse näyttää isommalta kuin viking line.
Mä pidän siis A-linjan hameita, hameen pituus joko täyspitkä tai polvipitkä tai yli polven hame, korsettia käytän, mutta usein sen kanssa jotain iso ja korkeakauluksista paitaa/takkia joka saa huomion pois mun leveestä ja isosta rintamuksesta. tähän käy myös iso ja korkea kampaus.
korkoja voin käyttää vain polvihameiden kanssa jolloin en korosta yläosaa ollenkaan koska muuten näytän liian massiiviselle kun olen jo 15cm pidempi koroilla...
tulee turhan transu kuva.

lapsigootteista ei ole mitään sanottavaa.
jos puhutaan että on goottiperhe joka pukee lapsensakin hieman tyylille ominaisesti mutta lapsekkaasti kuitenkin, niin en näe siinä mitään pahaa niin pitkään kun päällä ei pidetä mitää tosi tylyä ja absurdia lapselle.
goottius on kuitenkin hyvinpitkälti elämäntapa joten miksi sitä ei siis jakaisi lapsilleen?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit