Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
Täytän tässä talvella 14-vuotta. En ole tähän mennessä pukeutunut mitenkään muuten kuin musta on aika pääväri vaatteissa, koska olen tuntenut itseni liian nuoreks pitämään jotain goottivaatteita, ja ajattelin, että sitten kun olen 15-16 niin mä voin ruveta sellaseks niinku tunnen olevani, mut täs pari kuukautta sitte älysin että "miks mun pitäs oottaa nii kauan, että 'voin' pukeutua niinku tykkään"

No joo, aattelin et kaikki pitää mua jonain feikkinä, et toi leikkii olevansa joku gootti, mutta ihan sama mulle kuhan oon oma ihteni...

Aion tässä keväällä tilata ensimmäiset goottivaatteeni/kenkäni, mutta ei ole mitään aikomusta pitää niitä vielä seiskalla, kasille sitte joo.

Oon rakastanu goottityyliä siitä asti, kun näin ensimmäisen gootin elämässäni, ja kun täältä korvesta olen niin se oli ennenkun menin viitoselle, taisin 11-vuotta olla.

Löysin Blackgroupin vuos sitte ja silloin siellä oli ihania pitkiä hameita, mutta ei oo enää mitään jälellä, kun kaikki on jotain minihamekrääsää...

Aion ottaa asian tässä keväällä esille myös vanhempieni kanssa, koska vaatteisiin menis sen verra paljo rahaa ettei viiti niitten selän takana ostaa, jos eivät hyväksy niin kyllä se siitä sitte...

Tässä aiemmin, taisi olla aika alussa ko tuli puheeks toi kapinointi vanhempia vastaan. Kapinoin äitiäni vastaan, ja se johtuu ainoastaan siitä, kun olin pienempi niin kun vanhempani tappelivat, ja jos osuin äitini tiellä niin se löi armotta, tätä on nyt vuoden aikana esiintynyt aika paljon, mutta ei se oo saanu lyötyä kun pari kertaa...

Kirjottelen hirveetä stooria tässä. Joku mainihti noi kengät tässä niin, aion todennäköisesti tilata kahdet ja molemmissa on pienet ja vähän vähemmän pienet korot, ja tiedän etteivät ne ole mitenkään parhaat valinnat ensinmäisiksi... hmm... Mitenkähän tän ny sanoiskaan... 'goottikengiks', mutta mitäpä minä siitä jos ne ovat hyvät jalassa jne.

Viiru tuolla mainitsikin: Enpä minäkään millään "hyvällä" silmällä katsele niitä 12-14 vuotiaita ei fyysisesti eikä niinkään henkisesti kehittyineitä

Minun on aivan pakko myöntää, että ajattelen ikäisistäni noin, olen aina, tai en voi sanoa, että aina, mutta sinne päin... niin ollut henkisesti että fyysisesti kehittyneempi kuin monet muut ikäiseni...

Aivan pakko jatkaa vielä vähän
Tämän sivuston kautta olen löytänyt kaksi lempibändiäni kun olen teitä seuraillut:P tässä vuoden mittaa, ja kuunnellut teidän lempibändejänne ym. jännää.

Voi hemmetti ko oon niin hyvä kirjottaja, että tuosta ei saa kukaan selvää, no se on voi voi...
  • Vastaa

Lainaus: Lost Soul

Viiru tuolla mainitsikin: Enpä minäkään millään "hyvällä" silmällä katsele niitä 12-14 vuotiaita ei fyysisesti eikä niinkään henkisesti kehittyineitä

Okei mua jäi nyt niin kyrsimään tämä... Siis pitäisikö tää nyt olettaa sillätavalla, että vaikka likka joka on kohta neljätoista ja nyt sattuu olemaan niin että kys. henkilöllä ei ole vielä murrosikä alkanut niin tätä katsotaan jotenkin vinompaan kadulla kuin samanikäistä likkaa jolla sattuu olemaan murrosikä alkanut ?
Aika pökälemäistä jos multa kysytään... ¨

Muttajuu, henkisessä kehityksessä olen kyllä aivan samaa mieltä. Vihaan ylikaiken niitä kakstoistavee tyttösiä jotka huutelevat kadulla mulle että 'WNB' kun kävelevät ohi backstreetin miniminiminihameissaan ja muutenkin käyttäytyvät asiattomasti muita kohtaan. Periaatteessa tuo on hyvin idioottia muita "meikäläisiä" kohtaan sillä useilla ihmisillähän on tapana leimata kaikki gootit/muut ötökät huligaaneiksi ensimmäisen huonokäytöksisen pikkulikan takia.

Siren kuva on muuten aika ylisuloinen 8D

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
Minulla ei ainakaan ole lapsigootteja vastaan. Kaikkien pitää olla, mimmoisia itse haluavat. Itse pidän niistä. EMT...
  • Vastaa

Lainaus: CipeTheLucifer

Minulla ei ainakaan ole lapsigootteja vastaan. Kaikkien pitää olla, mimmoisia itse haluavat. Itse pidän niistä. EMT...

Juu, en tiedä itse, näytänkö lapselliselta wnb-quutilta. Pituutta N. 185 CM, ikää 14v.
  • Vastaa
Ennen mua ei mitenkään kovin paljon haitannut nuo teinix-"gootit", johtuu ehkä siitä että en ollut tekemisissä noiden peruskouluikäisten kanssa, mutta kun olen tälle laudalle nyt osallistunut syksystä asti on mulla vähän mieli muuttunut asian suhteen, valitettavasti kun on lukenut ziljoona kaikenlaista turhaa & lapsellista viestiä.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Lost Soul

olen aina, tai en voi sanoa, että aina, mutta sinne päin... niin ollut henkisesti että fyysisesti kehittyneempi kuin monet muut ikäiseni...

Tästä kommentista huomaa, että kirjoittaja on "henkisesti" aivan yhtä ikäisensä kuin muutkin.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Miulle sillä iällä ei ole niinkään merkitystä kuin sillä omistautumisella. Jos joku 12-vuotias oikeasti tykkää pukeutua mustiin ja tunkea rastoja hiuksiin, niin mikäs siinä. Mutta jos pukeudutaan eri tavalla vaan sen erilaisuuden takia niin mennään minusta ihan metsään. Tietenkään en suosittele ihan nuorimmille mitään korsetteja tai pvc-minihameita...

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
No harvalla sitä voi miksikään omistautumiseksi goottialakulttuurille sanoa kun se musiikkikin on niillä yleensä sitä Nightwish/Marilyn Manson/COF -linjaa.

Mutta älkää ottako itseenne, mä olen tänne muutenkin liian vanha.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

COF

Cradle Of Fries!

Lainaus: Deadboy

Mutta älkää ottako itseenne, mä olen tänne muutenkin liian vanha.

Pöh, olet tänne liian vanha vasta sitten kun olet ollut kuopattuna jo viitisenkymmentä vuotta. ;D

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
No hei, teinixgootit on kuitenkin parempaan suuntaan menossa, kun sellaiset 10 sentin huorilta näyttävät pikkupirpanat stringit korvissa, topin v-aukko navassa ja purkkapallot suussa Olin ite joskus vähän samanlainen, mut sit kun kiinnostus goottikulttuuriin lisääntyi ja sain enemmän tietoa asiasta, on myös hommat muuttuneet. Ja iän myötä sitä fiksuutta kans tulee, en siis mikään ylivanha ole, mutta kaveripiiriin tosiaan kuuluu jotain 25-28 -vuotiaita, jotka käyttäytyy kun idiootit

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (predatoress). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!