Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2008 18:32

Lainaus: Sire

Ihan pakko.

Sire mistä tuollaisen löysit?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 07.01.2008 18:39
Haha, minä olen nähnyt tuon kuvan aiemminkin. Kyse on (muistaakseni) siitä, että joku äiti teki lapsoselleen naamiasasun ja lapsi sanoi haluavansa pitää noita vaatteita muutenkin, johon äiti totesi että lapsesta tulisi aika söpö gootti
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 18:51

Lainaus: Devilkitty

Sire mistä tuollaisen löysit?

Törmäsin kuvaan jossakin hyvän aikaa sitten, ja nyt tämä ketju palautti asian uudelleen mieleen. Piti mennä etsimään uudestaan.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:29

Lainaus: Jasmine

Naurattaa välillä nuo "olen kovis" lapsukaiset

Jep jep. Täällä kun kävelee vaikka torin läpi alkaa pikkukersat (siis ne kolmasluokkalaiset) huudella, että KOVIS! KOVIS! ja näytellä keskaria.. Siinä ei voi kuin pidätellä naurua!
Kirjoittanut: laramar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2008 23:32
URL

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2008 10:04
Voi kun ihkuja... Tuon Whitbyn tytön NR:tkin kokoa 3, söpöä.
Muistelin nähneeni WGT-kuvissa moniakin pikkuisia ja pari löytyikin: http://www.wave-gotik-treffen.de/gallery.php?pic=5 097&total=6104
(suora url ei kai onnistu, tarkoittamani kuva on kolmannessa rivissä toiseksi viimeisenä.)
http://www.wave-gotik-treffen.de/gallery.php?pic=1 261&total=6104
(ylin rivi toinen ja kolmas.)
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 14:30

Lainaus: Sire

Ihan pakko.

Jeaah, original!
Mut täältä ilmoittautuis yksi 12-vuotias goottihenkinen henkilöhahmo...
Kyllä se "lapsigoottius" on minusta eniten kiinni siitä mitä on pään sisällä eikä ulkopuolella...
Kirjoittanut: BlackEyesGirl (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.01.2008 16:46
No ite olen vielä yläasteella ja noh, ei nyt ehkä gootiksi voi sanoa mutta enemmänkin pitkälti goottityyliin pukeutuva hevari, vai voiko sellaisia olla? Korsettia käytän sillon tällöin ja sellaset paksupohjaiset kengät haluaisin mutta en viitti ostaa kun näyttäisin tai olisin sillon niin pitkä >.< Mut joo helposti tulee mieleen et mikähän wannabe tuo on, jos näkee jonkun lapsen/nuoren kadulla kävelemässä goottivaatteissa (vaikka en kuitenkaan ole nähnyt, mulla voisin kuvitella tilanteen) Mut kyllä kai ne on yhtä truu kun vanhemmatkin
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2008 17:11

Lainaus: Devilkitty

Ja se on sellaista niillä että pörrötetään hiukset ja ostetaan henkkamaukalta pääkallo paita.

Hei cmoon mäkin pörrötän hiuksia ja ostin pääkallosukat henkasta ja maukasta. Lisäks oon 18 vast kesällä. Ei saa olla niin tarkka!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2008 22:11

Lainaus: HepZusi

Lisäks oon 18 vast kesällä

et jumaliste... miä ihan aattelin että oisit jo ainaskin 19.

sori. offia
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit