Täytän tässä talvella 14-vuotta. En ole tähän mennessä pukeutunut mitenkään muuten kuin musta on aika pääväri vaatteissa, koska olen tuntenut itseni liian nuoreks pitämään jotain goottivaatteita, ja ajattelin, että sitten kun olen 15-16 niin mä voin ruveta sellaseks niinku tunnen olevani, mut täs pari kuukautta sitte älysin että "miks mun pitäs oottaa nii kauan, että 'voin' pukeutua niinku tykkään"
No joo, aattelin et kaikki pitää mua jonain feikkinä, et toi leikkii olevansa joku gootti, mutta ihan sama mulle kuhan oon oma ihteni...
Aion tässä keväällä tilata ensimmäiset goottivaatteeni/kenkäni, mutta ei ole mitään aikomusta pitää niitä vielä seiskalla, kasille sitte joo.
Oon rakastanu goottityyliä siitä asti, kun näin ensimmäisen gootin elämässäni, ja kun täältä korvesta olen niin se oli ennenkun menin viitoselle, taisin 11-vuotta olla.
Löysin Blackgroupin vuos sitte ja silloin siellä oli ihania pitkiä hameita, mutta ei oo enää mitään jälellä, kun kaikki on jotain minihamekrääsää...
Aion ottaa asian tässä keväällä esille myös vanhempieni kanssa, koska vaatteisiin menis sen verra paljo rahaa ettei viiti niitten selän takana ostaa, jos eivät hyväksy niin kyllä se siitä sitte...
Tässä aiemmin, taisi olla aika alussa ko tuli puheeks toi kapinointi vanhempia vastaan. Kapinoin äitiäni vastaan, ja se johtuu ainoastaan siitä, kun olin pienempi niin kun vanhempani tappelivat, ja jos osuin äitini tiellä niin se löi armotta, tätä on nyt vuoden aikana esiintynyt aika paljon, mutta ei se oo saanu lyötyä kun pari kertaa...
Kirjottelen hirveetä stooria tässä. Joku mainihti noi kengät tässä niin, aion todennäköisesti tilata kahdet ja molemmissa on pienet ja vähän vähemmän pienet korot, ja tiedän etteivät ne ole mitenkään parhaat valinnat ensinmäisiksi... hmm... Mitenkähän tän ny sanoiskaan... 'goottikengiks', mutta mitäpä minä siitä jos ne ovat hyvät jalassa jne.
Viiru tuolla mainitsikin: Enpä minäkään millään "hyvällä" silmällä katsele niitä 12-14 vuotiaita ei fyysisesti eikä niinkään henkisesti kehittyineitä
Minun on aivan pakko myöntää, että ajattelen ikäisistäni noin, olen aina, tai en voi sanoa, että aina, mutta sinne päin... niin ollut henkisesti että fyysisesti kehittyneempi kuin monet muut ikäiseni...
Aivan pakko jatkaa vielä vähän
Tämän sivuston kautta olen löytänyt kaksi lempibändiäni kun olen teitä seuraillut:P tässä vuoden mittaa, ja kuunnellut teidän lempibändejänne ym. jännää.
Voi hemmetti ko oon niin hyvä kirjottaja, että tuosta ei saa kukaan selvää, no se on voi voi...