Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
Tai sitten jos on ihan hiljaa ja jättää asian huomiotta niin vinkuminen loppuu. Se ei tapahdu ehkä päivässä tai viikossa tai sekunnissahetikaikkimullenyt, mutta luultavasti kuitenkin.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Tai sitten jos on ihan hiljaa ja jättää asian huomiotta niin vinkuminen loppuu.

tätä suosin minäkin. päästää vaan yksinkertaisesti toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. tietysti se on vaikeata välillä mutta itsensä pystyy harjaannuttamaan. ja kun asennoituu sillä tavalla että asia ei häiritse niin ei se silloin häiritsekkään. tunnen itsekkin yhen tämmösen tapauksen vaikka ei sentään niin räikeää itsensä korostamista harrastakkaan.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
Tässä tuli aika paljon miettineeksi tuota, mitä eroa on muotia seuraavalla teinillä joka pukeutuu "goottityyliin" ja tyylilleen todella omistautuneella ihmisellä?
Vastaan tässä käveli yksi aika karmaiseva ilmestys. Sen tyyli oli jotain emon puolelle menevää, mutta pinkissä olkalaukussa luki "gootti".Paita oli musta-harmaata kangasta, itse leikelty repaleiseksi ja alaosana sillä oli joku hiukan alle polvimittainen musta farkkuhame, jalassa leopardi-kuvioiset sukkikset ja kenkinä ballerinat. Meikki se paljon mainostettu pandalook, joskin vähän jo valunut poskillekin.. Letti oli sellainen lyhyt, kauttaaltaan pystyynnostettu epätasainen pehko.. Öh..
Erona ehkä tyylilleen omistautuneelle on juuri tyylin puhtaus ja linjaus, josta yleensä näkee sen haetun ajatuksen. On kaikki korut, hiukset, kengät, sukat, hanskat yms.
Kengät on yks hyvä. Kaikki ei tietenkään osta, ehkä joku ei tykkä tai jollekin ei vain sovi tms.. Mutta viitsisikö tyylin jäljittelijä tuhlata rahansa maltaita maksavii kenkiin, vai kulkeeko hän mielummin puhkikuluneissa ja likaisisa tennareissaan?

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Erona ehkä tyylilleen omistautuneelle on juuri tyylin puhtaus ja linjaus, josta yleensä näkee sen haetun ajatuksen. On kaikki korut, hiukset, kengät, sukat, hanskat yms.
Kengät on yks hyvä. Kaikki ei tietenkään osta, ehkä joku ei tykkä tai jollekin ei vain sovi tms.. Mutta viitsisikö tyylin jäljittelijä tuhlata rahansa maltaita maksavii kenkiin, vai kulkeeko hän mielummin puhkikuluneissa ja likaisisa tennareissaan?

Tuohon täytyy kyllä murahtaa ja isosti. Nimittäin, olen itse joutunut viime aikoina pitämään käytännön pakosta joitain simppeleita peruskenkiä (kaikkea muuta kuin goottityyliä) tai jopa crockseja (kyllä, hävettää niin perhanasti), koska jalkani eivät yksinkertaisesti kestä gootikkaampien kenkien käyttöä. Totisesti kyllä haluaisin jalkaani ne kaapista löytyvät plattarit, mutta no can do.
Eli yhteenvetona: aina se ei ole kiinni omistautumisesta tai tyylitajusta, vaan käytännön pakosta.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Mikäs minä olen estämään lasta olemasta gootti.. Mutten miellä emoja ja mall-gotheja kovinkaan... ööh.. Gooteiksi.. Mutta niistähän sitä todennäköisemmin kasvaa johonkin (minun mielestäni) aidompaan goottiin... Tai sitten ei.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa

Kengät on yks hyvä. Kaikki ei tietenkään osta, ehkä joku ei tykkä tai jollekin ei vain sovi tms..

Luepas tuo Bronze. Mä EPÄRÖIN todella pitkään noita kenkiä juuri niiden korkojen vuoksi, kun Tuskassaki näki niitä kenkiä joilla ei voi kunnolla ees kävellä, ni pelotti, että kestääkö omat niitä, kun joitkut korkkarit on menneet samantien kaapin pohjalle ku ei oo vaa kestänyt. Noissa ainoissani on nyt geelipohjalliset päkiässä ja hyvin helpottavat, että kestää käyttää.

HC-Wild Line

• Muokkasi: Melia
  • Vastaa

Mutta viitsisikö tyylin jäljittelijä tuhlata rahansa maltaita maksavii kenkiin, vai kulkeeko hän mielummin puhkikuluneissa ja likaisisa tennareissaan?

maailmassa ei ole mitään niin miellyttävää kuin puhlikuluneet tennarit... hmph.
ei se kenkien korkeus/ulkonäkö kenestäkään tee yhtään guutimpaa, ei muodin mukana matkijasta kuin "oikeesta gootistakaan". Monet ihmiset nyt vaan suosivat vapaa-ajallaan, työmatkoilla, shoppaillessaan yms. hieman rennompia kenkiä. ja iskevät ne 25 sentin piikkarit jalkaansa vain klubi-illoiksi. (joo, kyllä te sen oikeesti tiesitte, teillä on vaan välillä tapana heittäytyä niin vakaviksi )

Minun silmäni tökkäisi pinkkiin olkalaukkuun, jossa lukee "gootti". Mitenkäs se kirjoittamaton sääntö menikään siitä myöntämisestä... Paitsi että vitsinä tuo olis aika hyvä!

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Ei sillä oo hevonvithuraisenkaa väliä myönnätkö olevas jotain vai et. Koko juttu että et saa sanoa sitä ja tätä on jotain niin.... *****

HC-Wild Line

• Vastaa
Nuo releet missä lukee "Goth" tai jotain on vaan korneja.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Ei sillä oo hevonvithuraisenkaa väliä myönnätkö olevas jotain vai et. Koko juttu että et saa sanoa sitä ja tätä on jotain niin.... *****

..Skeneuskottavaa?

Lainaus: Deadboy

Nuo releet missä lukee "Goth" tai jotain on vaan korneja.

Olen taas samoilla linjoilla kanssasi. "Yeah, like totally labelling yourself...conformist posers.." (R.Smith -otsatukan heilautus ja kiskaisu röökistä)

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!